Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö muillakaan näy OP:ssa taaskaan tilien, korttien yms. tietoja?

Vierailija
17.02.2015 |

Tilien tai korttien tiedot eivät ole käytettävissä taaskaan. Mikähän vika siellä nyt on? Ilmeisesti maksujenkin kanssa on ollut ongelmia. Pitäisiköhän harkita pankinvaihtoa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu

Vierailija
2/10 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on varatili Osuuspankissa, muuten kaikki asiointi S-pankista... Ei mene edes palvelumaksuja :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja muilla pankeillahan ei näitä ongelmia ollut, eihän?! :D

Vierailija
4/10 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtakunnallinen häiriö. Istun täällä Op:ssa sisällä just, ei toimi.

Vierailija
5/10 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 13:44"]

Niin ja muilla pankeillahan ei näitä ongelmia ollut, eihän?! :D

[/quote]

No Osuuspankki roikkuu kokoajan uutisissa häiriöidensä takia.

Vierailija
6/10 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 13:43"]

Mulla on varatili Osuuspankissa, muuten kaikki asiointi S-pankista... Ei mene edes palvelumaksuja :)

[/quote]

Luuletko ihan oikeasti niiden olevan ilmaisia. :D Ei ole mitään ilmaisia lounaita. Kyllä nuo maksut tavalla tai toisella peritään sitten muissa maksuissa. Kyllä pankit yms suuryritykset osaavat aliarvioida kuluttajat ja tietävät, että sanalla ilmainen voidaan markkinoida mitä tahansa ja kuluttajat tähän halpaa menevät kerta toisen jälkeen.

Vierailija
7/10 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 13:48"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 13:43"]

[/quote]

Luuletko ihan oikeasti niiden olevan ilmaisia. :D Ei ole mitään ilmaisia lounaita. Kyllä nuo maksut tavalla tai toisella peritään sitten muissa maksuissa. Kyllä pankit yms suuryritykset osaavat aliarvioida kuluttajat ja tietävät, että sanalla ilmainen voidaan markkinoida mitä tahansa ja kuluttajat tähän halpaa menevät kerta toisen jälkeen.
[/quote]

Missä maksuissa? En käy S-kaupoissa, olen kyllä ollut vuosia omistajalleen mutta vaihtanut ostoksesi Lidliin. Kortti, pankkiasiointi yms ovat ilmaisia eikä mitään maksuja mene.

Vierailija
8/10 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 13:48"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 13:43"]

[/quote]

[/quote]
Eikös s-pankillekin tullut joku sellainen uudistus, että viisi ensimmäistä käteisnostoa on ilmaisia ja siitä ylimenevistä nostoista peritään jo maksu? Jos en ihan väärin muista...

Vierailija
9/10 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote] Minulle ainakin s-pankki on ilmainen. No reilu 15v sitten maksoin osuusmaksun 500mk. Mutta siitäkin minulle maksetaan vuosittain korkoa 20e. Pankki ei ole koskaan veloittanut minulta senttiäkään. Varmasti s-kauppojen hinnoissa piiloveloittavat, mutta harvemmin tulee asioitua niissä.

Vierailija
10/10 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 13:51"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 13:48"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 13:43"]

[/quote]

[/quote]
Eikös s-pankillekin tullut joku sellainen uudistus, että viisi ensimmäistä käteisnostoa on ilmaisia ja siitä ylimenevistä nostoista peritään jo maksu? Jos en ihan väärin muista...
[/quote] Joo jos nostaa automaatista, kauppojen kassoilta nostaminen on edelleen täysin ilmaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi