Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosikkisi tämän kauden Suomen surkeimmassa kuskissa?

Vierailija
17.02.2015 |

Kenen törttöilyjä/ajamista seuraat mieluiten?

Mä itse tykkään eniten Sanista ja Tom-Johanista. Molemmat jotenkin symppiksiä. Sani on hauska kun hän selittelee kokoajan kaikkea hassuja juttuja. "Kuka törppö siellä takana on? Rikkoo mun auton! Täytyy soittaa poliisit!" Ja kauhee käsien viuhtominen päälle. :-D

Aina tulee hyvälle mielelle heidän ajoaan seuratessa. :`D

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan osa noista testeistä on oikeasti hankalia, vaikka ei noin surkea kuski olisikaan. Ts. että meistä monesta itseään parempana kuskina pitävästä tulisi noissa tilanteissa ja kameralla kuvattuna ja sopivasti leikattuna yhtä törppö. Ahtaassa parkkihallissa isolla autolla kääntyily loiskuva vesisäiliö niskassa, ison venetrailerin peruuttelu tai hirven hätäväistö ei sujuisi monelta meistä muistakaan oppikirjan mukaisesti ja ilman kolhuja. Ja en ole itseäni epätoivoisesti puolusteleva vakiotörttöilijä vaan aika paljon ajava kuski, jolla 20v. ajokokemusta ilman yhtään pahempaa kolhua tai kolaria ja ilman yksiäkään sakkoja ja silti musta nuo tehtävät on välillä tosi vaikeita.

Vierailija
2/16 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 15:58"]

Onhan osa noista testeistä on oikeasti hankalia, vaikka ei noin surkea kuski olisikaan. Ts. että meistä monesta itseään parempana kuskina pitävästä tulisi noissa tilanteissa ja kameralla kuvattuna ja sopivasti leikattuna yhtä törppö. Ahtaassa parkkihallissa isolla autolla kääntyily loiskuva vesisäiliö niskassa, ison venetrailerin peruuttelu tai hirven hätäväistö ei sujuisi monelta meistä muistakaan oppikirjan mukaisesti ja ilman kolhuja. Ja en ole itseäni epätoivoisesti puolusteleva vakiotörttöilijä vaan aika paljon ajava kuski, jolla 20v. ajokokemusta ilman yhtään pahempaa kolhua tai kolaria ja ilman yksiäkään sakkoja ja silti musta nuo tehtävät on välillä tosi vaikeita.

[/quote]

Samaa mieltä, ihmettelen noiden tehtävien vaikeuastetta, olen ajanut 24 vuotta lähes päivittäin, ilman rangaistuksia eli sakkoja, ja naiseksi osaan ja uskallan ajaa missä vaan. 

Luin ohjelman kotisivuilta, että nuo ajamiset sisätiloissa, vesitynnyri auton katolla, tullaan poistamaan, koska kuskien turvallisuutta ei voida taata. Onneksi poistetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:24"]

Kenen törttöilyjä/ajamista seuraat mieluiten? Mä itse tykkään eniten Sanista ja Tom-Johanista. Molemmat jotenkin symppiksiä. Sani on hauska kun hän selittelee kokoajan kaikkea hassuja juttuja. "Kuka törppö siellä takana on? Rikkoo mun auton! Täytyy soittaa poliisit!" Ja kauhee käsien viuhtominen päälle. :-D Aina tulee hyvälle mielelle heidän ajoaan seuratessa. :`D

[/quote]

Samoin, ovat suosikkeja, mutta tehtävät ovat mielestäni liian vaativia, kuten eilinen venetrailerin peruutus. Ei pitäisi peruuttaa vahingoista välittämättä, lisää perusharjoituksia ensin!!!

Vierailija
4/16 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:27"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:24"]

Kenen törttöilyjä/ajamista seuraat mieluiten? Mä itse tykkään eniten Sanista ja Tom-Johanista. Molemmat jotenkin symppiksiä. Sani on hauska kun hän selittelee kokoajan kaikkea hassuja juttuja. "Kuka törppö siellä takana on? Rikkoo mun auton! Täytyy soittaa poliisit!" Ja kauhee käsien viuhtominen päälle. :-D Aina tulee hyvälle mielelle heidän ajoaan seuratessa. :`D

[/quote]

Samoin, ovat suosikkeja, mutta tehtävät ovat mielestäni liian vaativia, kuten eilinen venetrailerin peruutus. Ei pitäisi peruuttaa vahingoista välittämättä, lisää perusharjoituksia ensin!!!
[/quote]
Ja se siellä hallissa ajaminen myös oli liian haastava. Piti keskeyttää kesken kaiken sen vaarallisuuden takia, eikä kaikki päässeet tekemään sitäkään tehtävää. :-(

Vierailija
5/16 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis oikeastiko joku kattoo tätä ohjelmaa?!?

Vierailija
6/16 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuso

Vierailija
7/16 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:32"]siis oikeastiko joku kattoo tätä ohjelmaa?!?
[/quote]
Minä! Ainut hyvä viihdyttävä ohjelma pitkästä aikaa, mitä tykkään seurata ja mihin jää koukkuun. Ap

Vierailija
8/16 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää jakso on aika tylsä ku kaikki kuskit melko tosikkoja edellisiin verrattuna. Sanille ja Kirstille ei sais kyl ajokorttia antaa takasin ollenkaan :D

Vierailija
9/16 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea uskoa että muutamasta noista voisi edes tulla mitään liikennekelpoisia autoilijoita. Ajo on huonommalla tasolla kuin täysjärkisellä vasta-alkajalla.

Mutta harjoitteleminen on tietenkin hyvästä, ja jos noista surkeimmistakin kuski vielä leivotaan, niin nostan kyllä ohjelmalle hattua.

Vierailija
10/16 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:52"]

Tää jakso on aika tylsä ku kaikki kuskit melko tosikkoja edellisiin verrattuna. Sanille ja Kirstille ei sais kyl ajokorttia antaa takasin ollenkaan :D

[/quote]

No, ei kyllä Idallekaan! Sillähän on sellainen asennekin, ettei tee itse koskaan mitään väärin. 

Vierailija
11/16 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukahan on Sanin ajokortin maksanut? Varmaan yhteiskunta, ja ihan turhaan...... Suosikkini on Janette, pidän etenkin hänen apukuskistaan Santerista. Kirkuu välillä kuin pikku tyttö :)

Vierailija
12/16 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 13:31"]Kukahan on Sanin ajokortin maksanut? Varmaan yhteiskunta, ja ihan turhaan...... Suosikkini on Janette, pidän etenkin hänen apukuskistaan Santerista. Kirkuu välillä kuin pikku tyttö :)
[/quote]
Töissä käyminenhän on mahdottomuus vai?

Vierailija
13/16 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sani ajaa yhdellä kädellä:-(

Vierailija
14/16 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ssk on ehkä parasta tv tarjontaa koko vuonna! Eilinen tehtävä oli tosi vaikea, mutta kuten liikenteessäkin niin elämässäkin joutuu joskus vaikeaan paikkaan ja peruuttamaan.

Ssuosikkini on se yhden kuskin (Janette?) siskon poikaystävä. ja ihmettelen miten Ida on saanut inssin läpi?!!?

Vierailija
15/16 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 13:34"]

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 13:31"]Kukahan on Sanin ajokortin maksanut? Varmaan yhteiskunta, ja ihan turhaan...... Suosikkini on Janette, pidän etenkin hänen apukuskistaan Santerista. Kirkuu välillä kuin pikku tyttö :) [/quote] Töissä käyminenhän on mahdottomuus vai?

[/quote]

Aina kannattaa epäillä musta miestä jos siihen tarjoutuu pienikin mahdollisuus. On erittäin ajankohtainen aihe.

Vierailija
16/16 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanku joka kaudella laitettaisiin saman tyylisiä/ näköisiä kilpailijoita kilpailemaan. Esim äiti ja poika-pari; nuori pari, jonka naiskuski kysyy kokoajan neuvoa poikaystävältään (nyt vaan oli siskon mies kyseessä); nuori lihava poika; kaksia söpöä tyttöä ja yksi koheltaja....jne...

Sama kaava...