Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin kiinnostavan miehen joka hyvännäköinen mutta

Vierailija
24.11.2021 |

huomasin, että hänellä iso ulkoneva luomi suun lähellä. Ehkä olen pinnallinen, mutta häiritsee. Pitäisikö unohtaa koko tyyppi, jos heti huomasin jotain häiritsevää? Onko muilla ollut vastaavaa, että kiinnostuksen kohteella jokin häiritsevä piirre, joka estää kahville pyynnön.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos oikein mietin niin olisihan se muutenkin hassua, jos jokaista näkemääni hyvännäköistä ja mukavaa pyytäisin kahville, vain sillä syyllä, että auttoi minua jossakin tavallisessa asiassa. Ehkä vain yllätyin, kun luulin, että osuu töykeä ihminen ja olin varma, että tavarani jäisivät sille tielle ellen maksa korkeaa hintaa lunastuksesta. Eli kehitin ns. pelastussyndrooman.

Vierailija
42/44 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on luomikammo (aihe herättää voimakasta fyysistä huonovointisuutta), joten sellainen iso ulkoneva luomi voisi haitata. Joku muu vastaava "pikkuvika" tuskin haittaisi. Joten vaikea kysymys.

Hyvä, kun on muitakin, joilla sama juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli kanssa juttua yhden kiinnostavan naisen kanssa mutta sitten huomasin, että sillä oli rakennekynnet. Siihen se sitten kaatui.

Rakennekynsistä ei kaikki tykkääkään.

Vierailija
44/44 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah. Hah. Hyväksyisitkö Enrique Iglesiaksen, jos sillä olis vielä se luomi kasvoissa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi