Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin kiinnostavan miehen joka hyvännäköinen mutta

Vierailija
24.11.2021 |

huomasin, että hänellä iso ulkoneva luomi suun lähellä. Ehkä olen pinnallinen, mutta häiritsee. Pitäisikö unohtaa koko tyyppi, jos heti huomasin jotain häiritsevää? Onko muilla ollut vastaavaa, että kiinnostuksen kohteella jokin häiritsevä piirre, joka estää kahville pyynnön.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on siitä varmasti myös itse tietoinen ja luulen että on kyllä ihan mahdollista käydä se leikkauttamassa pois jos se myös häntä häiritsee. Jos ei häntä häiritse, tässä on sinulle hyvä lähtökohta aloittaa keskustelu terapeutin luona.

Miehen kehittäminen on monelle naiselle projekti. Tapaile vaan ja ehdota luomen leikkaamista. Ellei suostu, voit jättää miehen, mutta hän voi leikkauttaa luomen myöhemmin ja silloin seuraava kerää hyödyn.

Vierailija
22/44 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh-hoijaa. Itse omasta mielestäni kiinnostavimpia valokuvamalleina toimineita, joita en henkilökohtaisesti tunne on Cindy Crawford. - Hän on kuten tunnettua hyvin menestynyt, eikä varmastikaan vähiten kuvauksellisen olemuksena johdosta.

Muistan kuulleeni., että kun hän aloitteli mallin uraansa, niin häntä yritettiin taivutella ja vaatia leikkauttamaan kasvoillaan olleen luomen.

- Tuo luomi ei kuulemma ollut koskaan haitannut häntä itseään.

Ja minusta hän teki erinomaisen fiksusti ja teki juuri niinkuin pitää. Hän ei taipumut vaatimukseen.

Saattaa olla, että en edes muistaisi häntä enää, jollei tätä hyvin pientä yksityiskohtaa olisi ollut hänen kasvoillaan. Aivan samalla tavoin kun joku toine on jäänyt parhaiten mieleeni persoonnallisesta tai huomattavan isota nenästä ja tai raoista hampaiden välissä.  Pyrkimys täydellisyyteen ja virheettömyyteen voivat olla päämäärä ja tai ideaali mutta sellaisenaan myös vähän tylsää. Tarkoitan, että pieni roso ja persoonnalinen piirre ulkonäössä tekee toisesta monesti paljon kiinnostavamman kuin virheettömyys ja täydellsiyys. Kuka meistä edes ksokaan voisi olla täysin virheetön ja vailla puutteita.

Sinkkumies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
24/44 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on luomikammo (aihe herättää voimakasta fyysistä huonovointisuutta), joten sellainen iso ulkoneva luomi voisi haitata. Joku muu vastaava "pikkuvika" tuskin haittaisi. Joten vaikea kysymys.

Vierailija
25/44 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi luomi

voihan sen koko kroppakin olla luomien peitossa!

tarkista tuo eka!

Vierailija
26/44 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta en voi tietää onko luomi vai finni. On ihonvärinen. Sitäpaitsi en välttämättä edes tapaa toiste, sillä kuten kerroin, on konduktööri enkä tiedä työvuorojaan.

Vierailija
27/44 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välttämättä edes tapaa toiste, koska kuten kerroin, on konduktöörinä enkä tiedä työvuorojaan eli ei tietoa missä junissa.

Vierailija
28/44 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on reilua laittaa suhteen ehdoksi luomen leikkaus. Sano myös että hankaa ikävästi suuseksissä.

Vierailija
29/44 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä mätsää naisten kanssa joilla koholuomi naamassa

M39 akateeminen mies

Vierailija
30/44 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on sekin juttu, etten tiedä onko liian nuori minulle. Voi olla 20-30-vuotias. Hirveää, jos paljastuisi 17- tai 18-vuotiaaksi 😧 Mietin vain pahinta skenaariota, mutta koska töissä konduktöörinä, oltava vähintään tuon ikäinen. Toiset voi näyttää ikäistään nuoremmilta tosin, tai vanhemmilta, mistä noista tietää. Ite oon 40, kamala ikä, en haluaisi olla :/

Vierailija
31/44 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti äiti ojensi kahvipaketin samalla, kun otin reppuni vastaan konduktööriltä. Oli pakko noin toimia, koska niin nopea tilanne eikä juna voinut olla asemalla kuin minuutin. Toivottavasti ei minua ihan mammantyttönä pidä :/

Vierailija
32/44 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
33/44 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja onko minulla muutenkin huonot lähtökohdat? Huomasin vain, että onpa hyvännäköinen, mukava, avulias ja hymyileväinen konduktööri, mutta kolme viimeisintä adjektiivia kuuluu hänen asiakaspalvelutyöhönsä, vaikka kaikki eivät niin ystävällisiä tosin ole. Vaikka ei luomea olisikaan niin eihän noiden ominaisuuksien perusteella kahville pyydetä, jos en ole mitään edes jutellut hänen kanssaan vaan auttoi vain matkatavarani takaisin saamisessa ja minä hänelle kiitoksena kahvipaketin annoin. Ihan normaali asiakaspalvelutilanne eikä kukaan varmaan sen vuoksi kahville pyytäisi konduktööriä muutenkaan, jos seuraavan kerran näkee?

Ai se olet sinä taas. Hei ihan oikeasti: se konnari auttaa ihmisiä päivittäin ja se kuuluu hänen työhönsä. Kanavoit nyt häneen sellaisia haaveita, mitkä eivät oikeasti liity hänen persoonaansa. Hän ei edes muista sinua, sinä et tiedä edes onko hän vapaa eikä sinulla varsinkaan ole pienintäkään syytä olettaa, että hänen puoleltaan olisi ollut kiinnostusta. Anna ihmisen tehdä työtään häiriköimättä.

Vierailija
34/44 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta en voi tietää onko luomi vai finni. On ihonvärinen. Sitäpaitsi en välttämättä edes tapaa toiste, sillä kuten kerroin, on konduktööri enkä tiedä työvuorojaan.

Voi sinua reppanaa. Salaa toivot, että kyseinen konnari lukisi tätä palstaa ja muistaisi sinut :-DDD

Vierailija
35/44 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksennus🤢. Mies ei selvästikään edes halua parisuhdetta kun ei ole poistattanut luomeaan.

Vierailija
36/44 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi sinua reppanaa. Salaa toivot, että kyseinen konnari lukisi tätä palstaa ja muistaisi sinut :-DDD

Sinä luulet tietäväsi kaiken.

Vierailija
37/44 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja onko minulla muutenkin huonot lähtökohdat? Huomasin vain, että onpa hyvännäköinen, mukava, avulias ja hymyileväinen konduktööri, mutta kolme viimeisintä adjektiivia kuuluu hänen asiakaspalvelutyöhönsä, vaikka kaikki eivät niin ystävällisiä tosin ole. Vaikka ei luomea olisikaan niin eihän noiden ominaisuuksien perusteella kahville pyydetä, jos en ole mitään edes jutellut hänen kanssaan vaan auttoi vain matkatavarani takaisin saamisessa ja minä hänelle kiitoksena kahvipaketin annoin. Ihan normaali asiakaspalvelutilanne eikä kukaan varmaan sen vuoksi kahville pyytäisi konduktööriä muutenkaan, jos seuraavan kerran näkee?

Ai se olet sinä taas. Hei ihan oikeasti: se konnari auttaa ihmisiä päivittäin ja se kuuluu hänen työhönsä. Kanavoit nyt häneen sellaisia haaveita, mitkä eivät oikeasti liity hänen persoonaansa. Hän ei edes muista sinua, sinä et tiedä edes onko hän vapaa eikä sinulla varsinkaan ole pienintäkään syytä olettaa, että hänen puoleltaan olisi ollut kiinnostusta. Anna ihmisen tehdä työtään häiriköimättä.

Olet varmaan oikeassa, että menin liian pitkälle ajatuksissani, koska en koko tyyppiä edes tunne. Mutta ei silti ole häiriköimistä, jos kysyisin ihan muuten vain tuliko hyvää kahvia kahvipaketista. Ihan normaali kysymys ilman mitään tarkoitusta, jos siis joskus törmään uudestaan.

Vierailija
38/44 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli kanssa juttua yhden kiinnostavan naisen kanssa mutta sitten huomasin, että sillä oli rakennekynnet. Siihen se sitten kaatui.

Ahhahhaa! Tää oli symppis! En ihan aidosti usko tähän kommenttiin, mutta ymmärrän toki sitten, jos kynnet on sellaiset hurjat kalistelevat aseet.

Itseäni ällöttää ihan kohtuuttoman paljon miesten pitkät kynnet. Mutta en vain voi itselleni mitään. Ajatus, että sellaisilla käsillä koskettais muhun saa värähtämään inhosta yhtä paljon kuin epämiellyttävä ominaistuoksu.

Vierailija
39/44 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on siitä varmasti myös itse tietoinen ja luulen että on kyllä ihan mahdollista käydä se leikkauttamassa pois jos se myös häntä häiritsee. Jos ei häntä häiritse, tässä on sinulle hyvä lähtökohta aloittaa keskustelu terapeutin luona.

Kasvojen luomia ei leikata, kun niistä jää ruma arpi.

Ei jäänyt merkittävää arpea

Vierailija
40/44 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli kanssa juttua yhden kiinnostavan naisen kanssa mutta sitten huomasin, että sillä oli rakennekynnet. Siihen se sitten kaatui.

Ahhahhaa! Tää oli symppis! En ihan aidosti usko tähän kommenttiin, mutta ymmärrän toki sitten, jos kynnet on sellaiset hurjat kalistelevat aseet.

Itseäni ällöttää ihan kohtuuttoman paljon miesten pitkät kynnet. Mutta en vain voi itselleni mitään. Ajatus, että sellaisilla käsillä koskettais muhun saa värähtämään inhosta yhtä paljon kuin epämiellyttävä ominaistuoksu.

Aika monella on jokin piirre tai ominaisuus, jota karsastaa ja se on ihan ok. Sinulla pitkät kynnet, jollakin joku muu. Ei sitä voi teeskennelläkään, että ei häiritse, mutta sitten vain todettava, että tämä tyyppi ei sitten ollut minua varten ja varmasti löytää sellaisen, jota ei häiritse. Muistaako joku Frendeistä, kun Chandler yritti deittailla yhtä naista, mutta ajatteli vain 'Big head, big head!' :D Eli on siis varsin normaalia, jos jokin piirre ärsyttää eikä sitä voi unohtaa, vaikka mikä olisi. Olemme vain ihmisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi