Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin kiinnostavan miehen joka hyvännäköinen mutta

Vierailija
24.11.2021 |

huomasin, että hänellä iso ulkoneva luomi suun lähellä. Ehkä olen pinnallinen, mutta häiritsee. Pitäisikö unohtaa koko tyyppi, jos heti huomasin jotain häiritsevää? Onko muilla ollut vastaavaa, että kiinnostuksen kohteella jokin häiritsevä piirre, joka estää kahville pyynnön.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä lasketaanko piirteeksi lähihoitajakoulutus mutta muuten ei ole.

Vierailija
2/44 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja että olet pinnallinen! Kuulostat niin rumalta tyypiltä, että jätä se mies parka rauhaan 🤦‍♀️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on siitä varmasti myös itse tietoinen ja luulen että on kyllä ihan mahdollista käydä se leikkauttamassa pois jos se myös häntä häiritsee. Jos ei häntä häiritse, tässä on sinulle hyvä lähtökohta aloittaa keskustelu terapeutin luona.

Vierailija
4/44 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vois kans häiritä, muttaa saattaisi olla, että jos tyyppi olisi paremmin tutustuttaessa muuten mieleinen, niin lakkaisi häiritsemästä.

Vierailija
5/44 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja että olet pinnallinen! Kuulostat niin rumalta tyypiltä, että jätä se mies parka rauhaan 🤦‍♀️

En ole ketään rumaksi sanonut, mutta sinä taidat olla, jos sellaiseksi toisia täällä haukut.

Ja tiedoksi vain, että ollaan tavannut vain työtehtävässä eli mitenkään en ole kiinnostustani edes osoittanut.

Vierailija
6/44 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä avaus taisi olla täällä aikaisemminkin.

Vierailija
7/44 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jätän mahdollisesti hyvän miehen yhden luomen takia? Ehkä miehelle parempi, ettei tarvitse sotkeentua noin pinnallisen ihmisen kanssa. Unohda hänet ja hän löytäköön paremman kumppanin. 

Vierailija
8/44 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda hänet ja anna hänelle paremmat mahdollisuudet löytää parempi kumppani. 

Vierailija
9/44 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän yhden luomen poistossa mene kuin pari viikkoa.

Laseriin tai sitten veitsen alle vaan.

Itse ainakin miehenä haluaisin että mulle sanottaisiin asiasta.

Toinen vaihtoehto kun on tuo että saisi pakit tietämättä asiasta.

Vierailija
10/44 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ketään rumaksi sanonut, mutta sinä taidat olla, jos sellaiseksi toisia täällä haukut.

Ja tiedoksi vain, että ollaan tavannut vain työtehtävässä eli mitenkään en ole kiinnostustani edes osoittanut.

Tarkoitin persoonaasi! Jos joku luomi ällöttää noin paljon, niin minun mielestä sun kannattais antaa sen miehen mennä. Yleensä siihen ulkokuoreen ihastutaan, mutta sisimpään rakastutaan ja sinä vaan surkuttelet yhtä luomea!

Vierailija
11/44 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on siitä varmasti myös itse tietoinen ja luulen että on kyllä ihan mahdollista käydä se leikkauttamassa pois jos se myös häntä häiritsee. Jos ei häntä häiritse, tässä on sinulle hyvä lähtökohta aloittaa keskustelu terapeutin luona.

Kasvojen luomia ei leikata, kun niistä jää ruma arpi.

Vierailija
12/44 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kanssa juttua yhden kiinnostavan naisen kanssa mutta sitten huomasin, että sillä oli rakennekynnet. Siihen se sitten kaatui.

Vierailija
13/44 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasvojen luomia ei leikata, kun niistä jää ruma arpi.

Ei jää. Tämä on jonkinlainen myytti.

Vierailija
14/44 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onko minulla muutenkin huonot lähtökohdat? Huomasin vain, että onpa hyvännäköinen, mukava, avulias ja hymyileväinen konduktööri, mutta kolme viimeisintä adjektiivia kuuluu hänen asiakaspalvelutyöhönsä, vaikka kaikki eivät niin ystävällisiä tosin ole. Vaikka ei luomea olisikaan niin eihän noiden ominaisuuksien perusteella kahville pyydetä, jos en ole mitään edes jutellut hänen kanssaan vaan auttoi vain matkatavarani takaisin saamisessa ja minä hänelle kiitoksena kahvipaketin annoin. Ihan normaali asiakaspalvelutilanne eikä kukaan varmaan sen vuoksi kahville pyytäisi konduktööriä muutenkaan, jos seuraavan kerran näkee?

Vierailija
15/44 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu seuraavilla treffeillä vaan reteesti kertomaan tälle prinssi uljaalle, että hän olisi muuten niin hyvä saalis, muttako tuo luomi! 😂🤦‍♀️

Vierailija
16/44 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nyt on vaativa leikkaus, pari viikkoa ja 8 kirurgia, kumpi poistettiin mies luomesta vai luomi miehestä.

Vierailija
17/44 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuttu mies on hyvännäköinen, siis todella naisten mieleen, mukava, hymyilevä ja kohtelias. Saa vähintään yhden iskuyrityksen päivässä naisilta. On onnellisesti miehensä kanssa parisuhteessa.

En nyt tarkoita aloituksen miehen olevan miehistä kiinnostunut, mutta voi häneltä vaimo löytyä kotoa. Puoliso joka rakastaa sitä luomeakin miehessään.

Vierailija
18/44 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se luomi on testi jolla saa heti kättelyssä karkotettua pinnalliset. Yritänpä kehitellä itselleni jonkin vastaavan jutun.

Vierailija
19/44 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin myös kiinnostunut yhdestä naisesta, mutta sitten hän teki kirjoitusvirheen.

Vierailija
20/44 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite ainakin odotan vielä sitä päivää, että tulee vastaan ihminen, joka ei olis jollain tavalla "viallinen" tai ärsyttävä, mutta tuolla kriteerillä voidaan aloittaa kyllä lähtölaskenta koko kansakunnalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän