Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua sydänsuruun!

Vierailija
17.02.2015 |

Auttakaa siskot hyvät irti sydänsuruista! Olen varattu. Tein väärin kun annoin itseni rakastua syvästi kaverimieheen , joka myös on varattu. Mitään ei tapahtunut. Hän ei tiedä tunteistani, jollei lukenut rivien välistä, kuten itse luulin lukeneeni häntä. Tuntui vaan ja yhä tuntuu että hän olisi ollut minulle se oikea. Koska tilanne on mahdoton, olen nyt ottanut itseäni niskasta kiinni enkä ole pitänyt häneen enää yhteyttä kuin sen verran mitä pakko (näemme muissa yhteyksissä säännöllisesti eikä siihen oikein voi vaikuttaa). Nyt hänkään ei minuun. "Juttu" lienee siis ohi ja sattuu helvetisti. Miten saan hänet pois mielestä/sydämestä, kun joudumme olemaan yhä tekemisissä? Nyt vain itken...

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järki käten ja eteenpäin.

Vierailija
2/17 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaata, liikuntaa ja hyvää musiikkia. Kaikista voit saada endorfiineja. T. Elämänsä rakkauden menettänyt, vielä 5 vuoden jälkeenkin sattuu mutta päivä päivältä vähemmän. Välillä tulee kausia että sitä ajattelee enemmän, joskus on helpompaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet yhdessä sellaisen ihmisen kanssa, jota et ilmeisesti rakasta? Sinun tilanteessasi olisin kysynyt kaverimiehen tunteita ja sitten vain eronnut nykyisestä miesystävästäni. Onhan se ikävää tuottaa nykyiselle kumppanille pettymys, mutta elämä on liian lyhyt turhaan kärvistelyyn.

Ihan samalla tavalla toivoisin, että miesystäväni ottaisi minusta eron, jos rakastuu toiseen. Vielä ikävämpää kuin tulla jätetyksi, on olla ihmisen kanssa, joka onkin rakastunut toiseen.

Vierailija
4/17 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 11:22"]Miksi olet yhdessä sellaisen ihmisen kanssa, jota et ilmeisesti rakasta? Sinun tilanteessasi olisin kysynyt kaverimiehen tunteita ja sitten vain eronnut nykyisestä miesystävästäni. Onhan se ikävää tuottaa nykyiselle kumppanille pettymys, mutta elämä on liian lyhyt turhaan kärvistelyyn.

Ihan samalla tavalla toivoisin, että miesystäväni ottaisi minusta eron, jos rakastuu toiseen. Vielä ikävämpää kuin tulla jätetyksi, on olla ihmisen kanssa, joka onkin rakastunut toiseen.
[/quote]

Rakastan miestäni, mutta eritavalla. Arkipäivän kumppanina. Jos ei olisi lapsia niin olisin saattanut noudattaa neuvoasi...
T: ap

Vierailija
5/17 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmästä päästä kärsii ... jne.

Vierailija
6/17 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 11:09"]Suklaata, liikuntaa ja hyvää musiikkia. Kaikista voit saada endorfiineja. T. Elämänsä rakkauden menettänyt, vielä 5 vuoden jälkeenkin sattuu mutta päivä päivältä vähemmän. Välillä tulee kausia että sitä ajattelee enemmän, joskus on helpompaa.
[/quote]

Kiitos. Harmi, että tuo suklaa ja muut herkut on nyt out of question. Niillä olen koko elämäni tottunut tunteeni turruttamaan ja vaikeuksista selviämään. T:ap

Vierailija
7/17 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On reilua miestäsi kohtaan, voi jestas! Mieti miltä tuntuisi kun miehesi viruisi sydänsuruissaan jonkun toisen naisen takia! Hei nyt oikeasti!

Vierailija
8/17 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on mun mies, johon rakastuit, niin kerro se sille ja katsotte sitten mihin homma johtaa!!! Mä nimittäin juuri ilmoitin miehelleni, etten ole, enkä tule koskaan hänen kanssaan onnellinen olemaankaan. :D

Vierailija
9/17 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 11:54"]On reilua miestäsi kohtaan, voi jestas! Mieti miltä tuntuisi kun miehesi viruisi sydänsuruissaan jonkun toisen naisen takia! Hei nyt oikeasti!
[/quote]

Niin No sitähän tässä juuri yritän lopettaa sitä virumista, kun tiedän ettei ole reilua. En ole vaan vielä löytänyt sitä kytkintä josta tunteet käännetään päälle ja pois. T:ap.

Vierailija
10/17 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko ap aika erota? Ei kun ethän sä voi kun jäät ihan yksin.

Vierailija
11/17 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ihan sama tilanne vähän aikaa sitten. Sovittiin ettei pidetä yhteyttä ennen kuin halut on häipyneet ja kyllä ne pikkuhiljaa heikkenevätkin. Ajattele pitemmällä aikavälillä, eli vaikka niin, että jos nyt olisit saanut tämän miehen, millaista sen kanssa olisi vuoden päästä kun alkuhuuma on mennyt ohi. Yleensä siitä huomaa, että tuskinpa se vaihtamalla hirveästi paranee. Voit myös miettiä miten voisit parantaa ykkössuhdettasi, tai saada siis miehesi kohtelemaan itseäsi paremmin.

Vierailija
12/17 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:07"]Mulla oli ihan sama tilanne vähän aikaa sitten. Sovittiin ettei pidetä yhteyttä ennen kuin halut on häipyneet ja kyllä ne pikkuhiljaa heikkenevätkin. Ajattele pitemmällä aikavälillä, eli vaikka niin, että jos nyt olisit saanut tämän miehen, millaista sen kanssa olisi vuoden päästä kun alkuhuuma on mennyt ohi. Yleensä siitä huomaa, että tuskinpa se vaihtamalla hirveästi paranee. Voit myös miettiä miten voisit parantaa ykkössuhdettasi, tai saada siis miehesi kohtelemaan itseäsi paremmin.
[/quote]

Asiallinen neuvo. Tämän kanssa sitä ei oikein voi sopia (kun en ole tunteistani kertonut), mutta itse yritän välttää yhteydenottoja. Olen mieheni kanssa myös puhunut oman parisuhteen ongelmista. Toivotaan, että tilanne paranisi. Unohtaminen ja omaan parisuhteeseen henkisesti palaaminen tuntuu vaan tällä hetkellä vaikealta...t:ap

Vierailija
13/17 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaikeaa! Mulla meni puoli vuotta että pääsin yli exästä kenen kanssa olin vain 3 kk ja sekin päättyi pettämiseen ja valehteluun. Mulla auttoi liikunta ja musiikki, ne oli ne pääasiat. Yli pääsee lopulta vaikka tuntuu välillä että elämästä ei tule mitään. Tsemppiä!

Vierailija
14/17 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua panettaa, mutta olette kummatkin varattuja. Pysyttele erossa, kunnes hormoonitasosi normalisoituvat.

Vierailija
15/17 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:35"]Sua panettaa, mutta olette kummatkin varattuja. Pysyttele erossa, kunnes hormoonitasosi normalisoituvat.
[/quote]

Panemista saan omassakin parisuhteessa. Tunteet toista kohtaan on enemmän henkisellä tasolla. T:ap

Vierailija
16/17 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:31"]

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:07"]Mulla oli ihan sama tilanne vähän aikaa sitten. Sovittiin ettei pidetä yhteyttä ennen kuin halut on häipyneet ja kyllä ne pikkuhiljaa heikkenevätkin. Ajattele pitemmällä aikavälillä, eli vaikka niin, että jos nyt olisit saanut tämän miehen, millaista sen kanssa olisi vuoden päästä kun alkuhuuma on mennyt ohi. Yleensä siitä huomaa, että tuskinpa se vaihtamalla hirveästi paranee. Voit myös miettiä miten voisit parantaa ykkössuhdettasi, tai saada siis miehesi kohtelemaan itseäsi paremmin. [/quote] Asiallinen neuvo. Tämän kanssa sitä ei oikein voi sopia (kun en ole tunteistani kertonut), mutta itse yritän välttää yhteydenottoja. Olen mieheni kanssa myös puhunut oman parisuhteen ongelmista. Toivotaan, että tilanne paranisi. Unohtaminen ja omaan parisuhteeseen henkisesti palaaminen tuntuu vaan tällä hetkellä vaikealta...t:ap

[/quote]

Muista myötätunto itseäsi ja muita kohtaan. Olisiko tuo uusi suhde hyväksi ja oikein teille kaikille? Ei se varmaan olisi. Jos tunnet, että haluat muutosta, viisainta on tehdä se itse omassa elämässään eikä ulkoistaa sitä uudelle miehelle. Eroa vaikka sitten vanhasta jos et ole häneen tyytyväinen. Muutos tulee sitäkin kautta, eikä se satuta vanhaa miestä niin paljon kuin pettäminen saattaisi satuttaa. Toisaalta jos ykkössuhde on niin hyvä, ettei siitä haluaisi luopua, kannattaa miettiä juuri sitä kuinka sen saisi itseään tyydyttävään kuosiin. Puhu sen miehesi kanssa, puhu ja puhu. Jos olette joskus rakastaneet toisianne, on mahdollista rakastaa uudestaankin. Mutta se vaatii kummankin panostusta. Tsempit teille! <3

Vierailija
17/17 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä iässä ei enää ole sydänsuruja, lähinnä pelkkää vitutusta. Siihen auttaa liikkuminen! Mitä isompi vitutus sitä pidempi lenkki :D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan