Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Annatko miehelle vaikkei

Vierailija
17.02.2015 |

itsesi tee yhtään mieli.Itte joudun antaan,kun en jaksa aina sitä riitaa joka seuraa kieltäytymisestä. Olen yrittänyt puhua asiasta,muttei mies ymmärrä. Nöyryyttävää joutua lähes joka ilta oleen perse pystyssä, vaikkei pätkääkään kiihota. Saisin omatkin haluni varmaan takaisin,jos mies antaisi hetken aikaa mun olla rauhassa. Miehen ainoa ehdotus tilanteeseen oli että jos se vois käydä vieraissa. Voi helvetti. Sehän minua auttaisikin paljon.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 17:11"]

Kiitos kaikille vastauksista. Siitä olen varma ettei mieheni narsisti ole.Ehkä lellitelty kylläkin. Itsekeskeinenkin tuon seksin suhteen, ei kyllä muuten. Hyvä neuvo varmaan tuo nro18, mutta tuskin pokkani pitäis. Yritän kyllä olla mahdollisimman epäkiihottava. Annan karvojen rehottaa,en meikkaa ym. Mutta eipä sekään paljon auta. Eilen kyllä koin melkoisen yllätyksen kun kerroin sille halustani lähteä hetkeksi sinne vanhemmilleni. Ihmetteli tarvinko hänen lupansa siihen että menen näyttään lapsenlasta vanhemmilleni. Kun olin niin varma että kauhee riita tulee. Pakko oli sitten kysyä mites aikoo seksinpuutteen hoitaa kun olen pois. Väitti että kyllä pystyy olemaan ilman seksiäkin jollen ole saatavilla. Mutta ei voi olla koskematta muhun kun olen vieressä. Ja kaiken lisäksi pyysi minulta ANTEEKSI kun painostaa minua aina seksiin. En tiedä onko se käynyt koneellani,nähnyt viestini ja tunnistanut itsensä siitä. Mutta tuo anteeksipyyntö tuntu joka tapauksessa hienolle. Ja vielä kun pääsee pohjoseen niin uskon vahvasti että kaikki kääntyy vielä hyväksi. Siellä pohjosessa on ne parhaat ystävänikin. Taisi tulla vähän sekavaa tekstiä,mutta tässä on vähän sekavassa mielentilassakin. Ja jos mieheni pystyy tänään olemaan vaatimasta seksiä, niin huomenna koitan ainakin ottaa suihin. Sitä en ole pystynyt tekeen moneen kuukauteen. Osaisi nyt olla tänään vonkaamatta. Hyvää kevättä kaikille kuitenkin.

Ja kyllä Ikisinkku sinäkin vielä saat..

[/quote]

Peukkuja!

-Niksu

Vierailija
22/23 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tolal logiikalla me kaikki meihet ollaan voimaakkampini haluinemme narsseja ja sehän ei pidä paikkansa. naiset vain muuttuvat. toisilla hekuma on 1kk toisilla vain 10v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ollut haluttomia kausia, oon pyrkinyt antamaan suunnilleen kerran viikossa. Mies ei painostanut tai vihjannut olevansa kovasti tyytymätön tilanteeseen, vaikka tekikin aloitteita useammin kuin sai. Tein sen siksi, että halusin osoittaa miehelleni rakkautta ja pitäväni hänen haluaan seksiin yhtä tärkeänä kun omaa halua olla ilman. Sen paremmin en osaa sitä selittää. Viimeksi tällainen tilanne oli juuri lapsen ollessa pikkuvauva. Ei ollut kyllä mitään tekemistä imetyksen kanssa, halut palasi imetyksestä huolimatta kunhan toivuin kunnolla synnytyksestä ja varsinkin kun vauva kasvoi sen verran, että sai edes jotenkuten riittävät yöunet. Ja btw, jos mieskin lapsia haluaa, kuuluu hänenkin laittaa lapsen tarpeet, esim. se imetys, omien tarpeiden edelle joksikin aikaa, vaikka aiheuttaisikin haluttomuutta. Muuten on lapsia turha hankkia tai edes parisuhdetta jatkaa, jos odottaa parisuhteen/perhe-elämän olevan AINA ensisijaisesti vain omien tarpeiden mukaista.