Onko ylikorkeat korot lyhyellä naisella sinusta säälittävät vai naurettavat?
Kommentit (29)
Hotit! :) Jos osaa kävellä niillä. Pitkillä naisilla naurettavat.
t. bi
En välitä vittuakaan miten muut pukeutuvat.
En myöskään välitä siitä mitä muut ajattelevat minun pukeutumisesta.
Mitä jos hankkisit saman asenteen itsellesi?
Korkeat koron on hyvä juttu, jos niillä osaa kävellä. Iso jos. Useimmat ei tunnu tajuavan, ettei niillä vaan voi löntystää samoin kuin lenkkareilla ja siten askellettuna tulee vahva myötähäpeä.
Ylikorkea ei sovi kenellekään. Lyhyellä korkeat korot on ok, yli 170 cm naisen ei kannattais paljon korkoja käyttää, näyttää huvittavalta. Sori, mun mielipide vaan.
Minusta ihminen ei ole kovin sinut itsensä kanssa jos jalkaa pitää pistää korkeat korkokengät. Muutaman sentin korot vielä ymmärrän mutta kun on niitä jotka yrittää kävellä 10cm tai jopa sen yli olevilla koroilla. Naurettavan näköistä kun monikaan ei osaa käveli noin korkeilla kauniisti.
Kyllähän tosi pienellä naisella semmoiset yli 10 cm korot on aika naurettavat. Vaikka tarkoitus on päinvastainen, niin liian iso korko korostaa säärten lyhyyttä, kun korko on suhteessa sääreen niin iso. Joskus telkkarista katselin Anna Abreun asua ja siinä oli käynyt juuri noin, että sääret näytti ihan kääpiökokoisilta valtaviin kengänkorkoihin nähden.
Tämä on ehkä mielipide, jossa sukupuolen voi ilmaista, koska se antaa kontekstin eli olen mies.
En ymmärä miksi naiset rajoittavat liikuntaansa ja riskeeraavat jopa terveytensä pukeutumisellaan ja erityisesti kengillään. Liian hankala vaatetus on aina bimbo alert - ja tällä tarkoitan nimenomaan HANKALAA vaatetusta.
Kukin saa pukeutua just niin kuin haluaa, mutta tämä on mielipiteni tässä asiassa.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 10:57"]
Sori, mun mielipide vaan.
[/quote]
Miksi pyytelet anteeksi mielipidettäsi? Häpeätkö sitä?
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 11:03"]
Tämä on ehkä mielipide, jossa sukupuolen voi ilmaista, koska se antaa kontekstin eli olen mies.
En ymmärä miksi naiset rajoittavat liikuntaansa ja riskeeraavat jopa terveytensä pukeutumisellaan ja erityisesti kengillään. Liian hankala vaatetus on aina bimbo alert - ja tällä tarkoitan nimenomaan HANKALAA vaatetusta.
Kukin saa pukeutua just niin kuin haluaa, mutta tämä on mielipiteni tässä asiassa.
[/quote]
Aika monet käyttää kuitenkin niitä hankalia kenkiä vain paikoissa joissa ei tarvi paljon liikkua. Esim. itse käytän töissä aina korkeita kenkiä, joilla olisi erittäin epämukavaa kävellä pidempiä matkoja. Mutta eipä täällä töissä tarvikaan muuta kuin istua konttorituolissa ja välillä siirtyä palaverihuoneeseen tai ruokalaan. Sitten kun lähden jonnekin minne pitää kävellä, toki laitan mukavat matalat kengät jalkaan, ei tulisi mieleenkään esim. koiraa lenkittää korkokengissä. Joissain tilanteissa vaan minulle estetiikka menee ennen mukavuutta, toisissa taas toisinpäin.
Hujoppi-hullu on päässy suljetulta.
Kaksi vaihtoehtoa; säälittävä vai naurettava....Viimeaikoina minä olenkin alkanut kyllästymään tähän paikkaan, joten ehkä jossain vaiheessa jätän palstan kokonaan.
JOS niillä osaa kävellä, niin UPEAT! kenen tahansa jalassa. Itsekin käytän tietyissä tilateissa ihan mielettömän korkeita kunnon hutsusaappaita, mutta ei niillä kyllä kävelemään pysty :D Niiillä vaan istutaan ja näytetään nätiltä. Vessaan korkeintaan on käveltävä, ja sekin huolellisesti.
Mieheni sanookia ian, jos mielipidettään kysyn, että laita sellaset, joilla pystyy käveleen..... No en! Siirtymisiin toki laitan kävelykelpoiset kengät.
Mä alan kyllästyä näihin lyhyitä naisia haukkuviin aloituksiin. Täytyy viirata aika pahasti päässä, kun asiasta jaksaa jankata näin pitkään ja tällä tiheydellä.
Mieheni sanookin aina... suom.huom.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 11:01"]Säälittävältä ja naurettavalta. Pikkuset kääpiöhuorar yrittää olla jotenkin seksikkäitä. Pitkillä naisilla upeat, korostaa entisestään pitkiä sääriä
[/quote]
Ohhoh, järjen jättiläinen puhuu kääpiöhuorista. Onneksi kaltaisesi kateellinen valopää osoittaa kaikin tavoin tuolla kommentillaan miten mauton ja ala-arvoinen on ihmisenä.
Ylikorkeat korot kenellä tahansa on naurettavat ja rumat.
Tällaisilla hetkillä kyseenalaistan elämänvalintani. Miksi tuhlaan ainutkertaista elämääni lukemalla jonkun tärähtäneen jaaritteluja? Yhtä hyvin voisin viettää aikaani Rautatieasemalla kuuntelemassa jotain saarnaajaa jonka mielestä joudun helvettiin ja maailmanloppu on tulossa.
Ne on naurettavat kenellä tahansa. Kukaan ei osaa kävellä niillä luontevasti. Tönk tönk, olen seksikäs, katsokaa minua.