Unelmavuokralaisesi?
Kommentit (16)
Sellainen jämpti akateeminen pariskunta, jolla lapsenteko ei vielä ajankohtaista (asuntoni on kaksio) ja kummallakin vakituiset hyvät tulot. Bonusta on, jos osaavat itse tapetoida tms. jos haluavat pikkuremppaa.
Viisikymppinen vanhapiika, jolla valtion virka ja kissa.
Kaikki jotka ei käytä kuivashamppoota.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen jämpti akateeminen pariskunta, jolla lapsenteko ei vielä ajankohtaista (asuntoni on kaksio) ja kummallakin vakituiset hyvät tulot. Bonusta on, jos osaavat itse tapetoida tms. jos haluavat pikkuremppaa.
akateemisilla ei ole juurikaan käytännöntaitoja.
Maksaa ajallaan, pitää kämpän kunnossa ja kysyy etukäteen jos ei ole varma jostain asiasta. Eipä nämä ehdokkaasta päällepäin näy.
Ei lemmikkiä, ei lapsia. Pitää huolta asunnosta, ei melua ja maksaa vuokran aina ajallaan.
Maksaa vuokran ajallaan, mutta ei käytä asuntoa ollenkaan. Voisin ottaa vaikka miljoona sellaista vuokralaista.
Vierailija kirjoitti:
Maksaa vuokransa ajallaan.
Ja asuu asuntoa kuin omaansa, eli siivoaa säännöllisesti, ei hajota paikkoja tai jätä ilmoitamatta, jos joku on pielessä.
Sellainen, joka hoitaa asumiseen liittyvät velvoitteensa jämptisti ja asuu pitkään samassa.
Vierailija kirjoitti:
Töissä käyvä mies.
Miksi mies?
Luonnossa maksava opiskelija. M55.
PS näitä on aina ollut saatavilla.
Sellainen joka maksaa vuokrat mutta aiheuttaa mulle mahdollisimman vähän kuluja ja vaivaa. Maksaa vuokrat ajallaan, siisti ja siivoaa usein, pitää muutenkin huolta asunnosta, ilmoittaa heti mahdollisista korjaustarpeista, ei häiritse naapureita, ei omista lemmikkejä tai polta tupakkaa, viihtyy kauan samassa asunnossa, ei tee laittomuuksia, Hiljainen himosiivoaja tai ehkä sellainen joka pitää vaan "postilaatikkona" eli ei ole paljoa siellä kuluttamassa asuntoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Töissä käyvä mies.
Miksi mies?
Perustuu kokemukseen. Vuokrat tulee ajallaan ja asunnosta on pidetty parempaa huolta. Esim lattiakaivot ei ole tukossa, palovaroittimet toiminta kunnossa, ilmanvaihtokanavat putsattu, jne
Maksaa vuokransa ajallaan.