Inka laihtui 1,5 vuoden aikana yhteensä 45 kg. Enimmillään Inka painoi yli 100 kiloa ja käytti XL-koon vaatteita, mutta nyt hän painaa 57 kiloa ja vaatekoko on pienentynyt kokoon S.----IL
Joten se on mahdollista. Minkä tekosyyn nyt keksitte, kehopositiivarit?
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Sekö se on ongelma, roikkuva nahka?
Saahan sen leikattua pois. Da?
No valitettavasti moni kymmeniä kiloja laihtunut näyttää sen joka puolelta roikkuvan nahkansa kanssa aika kauhealta. Bikinikroppaa ei kovasta työstä huolimatta tullutkaan. Onneksi vaatteet päällä sentään näyttää kivalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuitenkin ap olisi haukkunut ja solvannut tätä Inkaa, jos olisi nähnyt hänet 100-kiloisena.
Olet aivan oikeassa. Tuskin olisin edes huomannut.
Takuulla olisit huomannut ja tehnyt aloituksen av:lle:
Näin kaupassa satakiloisen naisen! Kamalaa! Miten jotkut kehtaa? Silmäni sumenivat järkytyksestä enkä saa asiaa enää mielestäni. Päiväni on pilalla, mutta onneksi saan anonyyminä haukkua hänet netissä.
Vierailija kirjoitti:
Tästäkin ketjusta huomaa ettei positiivareita kiinnosta laihduttaminen.
Kaikki keinot on kerrottu moneen kertaan.
Niin miksi sitten valitatte että teitä syrjitään tms.
Aloituksen tarkoitus oli varmaan tukea ihmisiä kertomalla että se on mahdollista.
Jopa Jetro teki sen.
Sinä itse päätät syrjitkö vai etkö. Sinä itse päätät, onko toisen ihmisen paino oikeutus syrjimiseen.
Älä syytä omista valinnoistasi muita.
Minä olen 100-kiloinen ja mulla on käytössä vaatteita koosta 44 kokoon 48 ja L:stä XXL:n. Vaatteissa on eroa ja ostan sen minkä sopii. Liian isot housut eivät esim pysy päällä. Meillä paino kertyy eri paikkoihin. Mun vartalo on tiimilasimallinen vaikka kiloja löytyy.
Esimerkkinä äitini on samapainoinen ja hänellä paino kertyy keskivartaloon. Meidän vyötärönympäryksessä on 20 sentin ero. Eli omani on 20 senttiä kapeampi kuin äitini.
Mulla elämäntapamuutos käynnissä ja painoa pudonnut 16 kiloa. Ja laihdun itse mielummin hitaammalla tahdilla, että iholle enemmän aikaa palautua.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän ihmetyttää, miten 100-kiloinen mahtuu XL-koon vaatteisiin, kun itse 75 kg painavana käytän L-kokoa. Ja olen kuitenkin pitkä, 172cm. Taitaa puuttua pari X-merkintää tuon alkuperäisen koon edestä.
No minä olen 57-kiloinen ja käytän myös XL-vaatteita. Ei puhettakaan, että joku S tai M mahtuisi. Riippuu tietysti missä ne kilot sijaitsevat ja millaiseen makkarankuoreen haluaa ahtautua. On kylläkin turha puhua mistään vaatteiden kokomerkinnöistä, sillä ne eivät ole mitenkään standardoituja, yhden merkin S on toisen XL.
Ja nyt kerron salaisuuden----
Inga teki sen juoksumatolla, mutta juoksumatto on TOISSIJAINEN,
pointti on että liikkuu, juosta voi ensin vaikka 100m seur kerralla 300m jne jne
Mutta täytyy olla oikea asenne.
Ja se on täällä joillekkin tosi vaikeaa.
Kuten huomaatte, keksitään kirjoittamista kaikesta muusta kuin siitä että menen huomenna ostamaan lenkkarit tms tms.
Taas se asenne.
Vierailija kirjoitti:
Naftit vaatteet ollut 100kg jos xl käyttänyt. Äxxä pari lisää niin ollaan totuudessa.
Sekö tässä nyt on asian pointti? Niitten X:en määrä vaatekoossa vai se, että ihminen on tehnyt upean työn pudottaessaan noin ison määrän rasvaa?
Miksi pitää yrittää kääntää asia vaatekokoon? Siksikö että saataisiin huomio pois itse asiasta eli siitä, että laihtuminen on mahdollista jos tahtoa löytyy?
Vierailija kirjoitti:
Enemmän ihmetyttää, miten 100-kiloinen mahtuu XL-koon vaatteisiin, kun itse 75 kg painavana käytän L-kokoa. Ja olen kuitenkin pitkä, 172cm. Taitaa puuttua pari X-merkintää tuon alkuperäisen koon edestä.
Jaa-a. Saman pituinen mies ja normaalipainossa S/M sopii, silloin kun painon himpun päälle 100kg niin XL oli yleensä juuri passeli. Lyhyehkönä, lihavana miehenä isoin ongelma oli housut, joko vyötäröltä naftit tai lahkeissa 15cm kasvunvaraa.
Vierailija kirjoitti:
Joo, ei taida 100 kg:n ihan XL koon vaatteisiin mahtua lol. Kuinka aikoo korjata roikkuvan nahan mikä on väistämätön kun suuremmista luvuista laihdutetaan. Tästä ei ikinä puhuta mutta kymmenien kilojen roikkuva nahka jota ei ole varaa operoida pilaa elämän.
Tuollainen roikkuva nahka kyllä operoidaan julkisella puolella suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naftit vaatteet ollut 100kg jos xl käyttänyt. Äxxä pari lisää niin ollaan totuudessa.
Sekö tässä nyt on asian pointti? Niitten X:en määrä vaatekoossa vai se, että ihminen on tehnyt upean työn pudottaessaan noin ison määrän rasvaa?
Miksi pitää yrittää kääntää asia vaatekokoon? Siksikö että saataisiin huomio pois itse asiasta eli siitä, että laihtuminen on mahdollista jos tahtoa löytyy?
Joo ja jokainen voi myös lopettaa päihteidenkäytön, väkivaltaisuuden, opetella puhumaan mandariinikiinaa sujuvasti jne. Jos siis vaan tahtoa löytyy.
Miksi sinä et osaa siis puhua kiinaa? Eikö löydy tahtoa?
Vierailija kirjoitti:
Itse olen satakiloinen ja mahdun M-koon vaatteisiin. Ihmisten kehonkoostumukset ovat hyvin erilaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a. Saman pituinen mies ja normaalipainossa S/M sopii, silloin kun painon himpun päälle 100kg niin XL oli yleensä juuri passeli. Lyhyehkönä, lihavana miehenä isoin ongelma oli housut, joko vyötäröltä naftit tai lahkeissa 15cm kasvunvaraa.
Miesten koot ovat miesten kokoja ja naisten koot naisten. Naisilla se kokojen välinen senttimäärä on usein pienempi ja vaatteet ovat muutenkin naftimpia.
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Mä laihdutin 130 kilosta 79 kiloon. Minulta tuli useampi ylipainoinen tuttu kyselemään vanhoja vaatteita ;D Ja paino ei ole tuosta noussut takaisin kiloakaan.
Voinko kysyä miten lihoit tuohon 130: een kiloon?`
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ja jokainen voi myös lopettaa päihteidenkäytön, väkivaltaisuuden, opetella puhumaan mandariinikiinaa sujuvasti jne. Jos siis vaan tahtoa löytyy.
Miksi sinä et osaa siis puhua kiinaa? Eikö löydy tahtoa?
Ei löydy halua, muutenhan puhuisin jo. Sen sijaan englantia, ruotsia, espanjaa, niihin riitti tarve ja tahto.
Se asenne katsos. =D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Olen n. 2 kg normaalipainon yläpuolella ja käytän XL- ja L-koon vaatteita. Ajatus satakiloisesta ihmisestä XL-koon vaatteissa on hirveä, makkarankuortahan sellainen tarkoittaa.
Kyllä itselleni liki 100kg menee hyvin Vero Modan xl-kokoiset vaatteet. Mulla kilot tasaisesti ympäri kehoa, ei tynnyrimahaa. Pituutta 181cm. Mittanauha kertoo enemmän kuin vaaka.
Vierailija kirjoitti:
Isot luut. Geenit. Ei ole aikaa (some 24/7).[/quote
Äiti oli ilkeä kun olin 4-vuotias.
No huh. Mammat on tosiaan isoja, kun lähes jokainen tässä ketjussa TIETÄÄ, että 100-kiloinen ei mahdu kokoon XL. Muhun tuo detalji uppos kuin väärä raha - mutta minähän en ole koskaan käyttänyt suurempia kuin M-koon vaatteita....
Niin ja sitten saivarrellaan siitä roikkuvasta nahasta. Niin, ennemmin tosimamma kantaa 40 kiloa läskiä kuin viisi kiloa löysää nahkaa....
*huoh*
Minä olen kilon verran ylipainon puolella, mutta vaatteesta riippuen käytän M tai jopa S-kokoa. Ruumiin muodolla tosiaan on väliä. En osaa edes kuvitella, miltä XL-koon ihminen näyttää. Ei ole tapana kysellä isommilta eikä pienemmiltä heidän vaatekokoaan, ellen ole ostamassa vaatetta lahjaksi.