Ärsyttäviä sanontoja?
Itse en voi sietää sanontoja "Ei ole kaikki inkkarit kanootissa" tai "muumit laaksossa". Myös "uusi vuosi, uudet kujeet" saa karvat pystyyn.
Kommentit (23)
Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Ei aina pidä paikkansa.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 00:52"]
Minkä taakseen jättää, sen edestään löytää.
No ei aivan varmasti löydä! Turha alkaa selittämään "se tarkoittaa sitä kun..." Keksiköön nämä sanontanikkarit vähän laadukkaampia jos tämä on parasta mihin pystyvät.
[/quote]
Tossa sanonnassa kävellään vain eri kokoisia ympyröitä ongelman ympärillä. Toiset kääntyy nopeammin kohti ongelmaa kuin toiset.
Mikä tässä nyt on ongelma mukamas?
Morsmaikku.
Omillaan toimeen tuleva.
Urheilullinen.
juoksunsa juossut
komeaksi haukuttu
baarit on koluttu
et ole tullut kassalla vastaan
missä muruseni on?
joka anopin unelma vävy
loppupeleissä
Mua on alkanut ärsyttää nämä Jani-Petteristä muunnellut haukkumanimet, kun kirjoitetaan jonkun lapsesta.
Tilausbussimatkoilla se, kun lasketaan porukka ja sanotaan "Se kuka puuttuu, huutaa hep!" Se on todella ärsyttävää, kun on kymmeniä kertoja kuullut!
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 01:06"]Morsmaikku.
Omillaan toimeen tuleva.
Urheilullinen.
juoksunsa juossut
komeaksi haukuttu
baarit on koluttu
et ole tullut kassalla vastaan
missä muruseni on?
joka anopin unelma vävy
loppupeleissä
[/quote]
On nähtävästi tullut luettua treffi-ilmoitus jos toinenkin.
Mitä kuuluu? Ei kurjuutta kummempaa! Aaarg...
Hellurei ja hellät tunteet
Anglisinen sinä- sanan käyttö
ruotsin lainasanat, tienata, kroppa ym.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 01:42"]
Mitä kuuluu? Ei kurjuutta kummempaa! Aaarg...
[/quote]
Vielä parempi: ei kuppaa kummempaa!
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 00:56"]
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 00:52"]
No ei aivan varmasti löydä! Turha alkaa selittämään "se tarkoittaa sitä kun..." Keksiköön nämä sanontanikkarit vähän laadukkaampia jos tämä on parasta mihin pystyvät.
[/quote]
Tossa sanonnassa kävellään vain eri kokoisia ympyröitä ongelman ympärillä. Toiset kääntyy nopeammin kohti ongelmaa kuin toiset.
Mikä tässä nyt on ongelma mukamas?
[/quote]
Taakse jätetty niin taakse jätetty. Ei tuossa puhuta mistään ympyröiden kiertelyistä tai takaisin paluista. Taakse jätetty ei palaa enää eteen se on fakta.
Ehkä pahimpia, joita olen kuullut jonkun käyttävän on "ennen maa repeää kuin huora häpeää"
Raipatirai on myös ärsyttävä!
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 00:47"]Itse en voi sietää sanontoja "Ei ole kaikki inkkarit kanootissa" tai "muumit laaksossa". Myös "uusi vuosi, uudet kujeet" saa karvat pystyyn.
[/quote]
"Kyllä sinä jonkun löydät."
"Poikkeus vahvistaa säännön."
Miten? Makes no sense. Jos mulla on sääntö jonka mukaan kaikki Annat on tummatukkaisia ja sitten tapaan vaaleatukkaisen Annan, vahvistaako se sääntöni? NO EI VAHVISTA. Se kumoaa sen.
Toinen todella ärsyttävä on "Ugh, olen puhunut." Kaivan mieluummin silmäni ulos päästä ruosteisella lusikalla kuin luen tuota enää kertaakaan.
"Lomat on lusittu" Siis wtf??? Ja sit ällöttää nämä myös: miekkonen,paksuna,komeeks haukuttu,tissitakiainen,sinappitykki,"oliks tää ny tässä?",pieruleggarit,.Onhan näitä lisää mut ei heti tuu mieleen...
Lyhkä viikko (lyhyt viikko), jokin ei pelitä tai wörki, asia on pihvi..