En pääse yli on/off-miehestä
Mulla on ollu on/off-säätöä yhden miehen kanssa n 2,5 vuotta. Koko tää aika on ollut tosi sekavaa, välillä on ollut pitkiäkin taukoja yhteydenpidossa, mut aina kuitenkin kuukausienkin päästä se ollaan aloitettu uudelleen. Ollaan monta kertaa "erottu" eli sovittu, ettei enää oikeesti nähdä, mutta ei ole ainakaan tähän mennessä toiminut.
Molemmilla on ollut välillä jonkun muunkin kanssa jotain säätöä, mut sit kuitenkin aina lopulta joku ihmeellinen vietti vetää vaan tän tietyn ihmisen seuraan. Mun on tosi vaikee alottaa mitää vakavampaa kenenkään muun kanssa, koska en oo päässy tästä miehestä todellakaan yli.
Me ollaan molemmat jotenkin tosi epävarmoja ja saatu siipeemme edellisistä suhteista, ja tällä miehellä erityisesti on kaikenlaisia "edellisiä" traumoja.
Tällä hetkellä meillä on jälleen off-vaihe ja aina kun tällainen off-vaihe alkaa, oon ihan varma, että nyt tää oli ihan oikeasti tässä, mutta nyt kun siitä kun viimeksi puhuttiin on vierähtäny kuukausi, tekis mieli olla taas yhteydessä.
Tää on perseestä just siks, että just kun on pikkuhiljaa pääsemässä yli ees jollain tasolla siitä toisesta ja jatkamassa elämää, tää ihminen laittaa viestiä ja se on menoa sit taas..
En nyt tiedä mitä hain takaa tällä tunteiden purkauksella. Onhan tää ihan järjetöntä, kokemuksia ja vinkkejä kaivataan.
No mitä haluat? On/off-suhteen vai jotain vakavampaa? Miksi suhteenne katkeaa välillä? Mistä se kertoo? Oletteko puhuneet mitä haluatte? Älä oleta, vaadi suorat vastaukset ja mieti minkä kanssa voit elää. Tapaile muitakin vaikka siltä ei tunnu aina. Älä pakota itseäsi mihinkään, tunteet ei ainakaan kuole vain kun niin tahdot. Mutta jos haluat perheen ja vakavan suhteen, älä tuhlaa aikaasi mieheen joka epäröi. Tsemiä, been there.