Peräaukossa "nystyröitä"
Moi, olen 22 vuotias. Jokin aika sitten kun pukamaa kokeilin, niin peräaukon sisällä, siis ehkä sentti-kaksi suolen sisälle siinä sulkijalihaksen jälkeen tuntuu jotain röpelöistä muutamassa kohdassa, kuin pieniä nystyröitä tai "viivoja" tai sellaisia. Eivät tunnu mitenkään erityisen kovilta? Vähän kuin menisi siinä kohtaa sellainen "rinkula ympäri"? Kuulostaako normaalilta vai pitäisikö peräsuolen limakalvon olla ihan tasainen?
Alkanut vaan mietityttämään ja hieman pelottamaan että pitäisiköhän mennä lääkäriin vai onko normaalia?
Kiitos vastauksista vaikka aihe on epämiellyttävältä.
Kommentit (13)
Minulla on samankaltaisia nystyröitä ihan muutama kun tunnustelee molemmin puolin. Ja sormen kun vetää pois niin tuntee paremmin siinä limakalvolla aivan sulkijalihasten kohtaa (noin sentti kaks) . Lisäksi mulla on ollut kutinaa siinäkohtaa ja kirvelyä ulostamisen jälkeen ja kutina kestää. Käytän peräpukamavoidetta kutinaan ja siihen kirvelyyn ilman reseptiä saatavalla voiteella. Osittain auttaa kutinaan ja kirvelyyn mut "nystyrät" on edelleen. Mietin vaan et oisko lääkärille syytä varata aikaa!?
Muilla tälläistä oireilua?
Mun poikakaveri sanoi, että ne nystyrät tekee hyvää naidessa.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 11:02"]Mun poikakaveri sanoi, että ne nystyrät tekee hyvää naidessa.
[/quote] No sitä minäkin. Oletettavasti ap juuri miettii tätä seksin kannalta, koska kyssärin tänne laittoi. Kaikki nystyrät tekee seksissä gutaa.
Hyi, onko tavallistakin, että ihmiset sormeilevat paskareikäänsä? Ei ihme, kun paskatauteja on aina liikenteessä. Joku ruoka-alala työskentelevä jos noin tekee tai vaikka hoitaja.
Miksi pitää ronkkia peräsuoltaan?!?!?!
Totta kai minä ainakin pesen takapuolen huolella joka kerta kun käyn suihkussa.
Peräaukosta on viime aikoina tullut yhä tärkeämpi seksiaukko. Siksi sen kunto ja muoto on alkanut kiinnostaa yhä enemmän.
Kuivunutta siemennestettä. Tyhjennä ja pese peräpääsi heti seksin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Mun poikakaveri sanoi, että ne nystyrät tekee hyvää naidessa.
Vesa? En mä ihan niin sanonu!
Eipä ole tullut mieleenkään alkaa tonkimaan omaa persereikää!!
Kondyloomia, lääkäriin, mars mars
Kuulostaa ihan normaalilta. Peräsuoli ei ole mikään tasainen putki vaan poimuinen ja nystyräinen....
Mutta jos huolettaa, niin vaikka terveydenhoitaja voi tsekata että kaikki on kunnossa.