Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kamalan ruma nainen

Vierailija
23.11.2021 |

ja ihan yksin, totta kai.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Vierailija
2/21 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että olet kamalan ruma, olet varmaan ihan normaalin näköinen. Hesarissa oli kerran artikkeli kuukausiliitteessä, missä oli omasta mielestään hirveän rumia ihmisiä ja kuvat ja kaikki ja ne näytti ihan normaaleilta miellyttävän näköisiltä ihmisiltä jokainen. Joku trauma pistää luulemaan itteään rumaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole, sinulla on kehonkuvan häiriö.

Vierailija
4/21 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotte vain, kun ette ole nähneet. Minua ei ole koskaan kukaan mies lähestynyt. Ala-asteella kanssani ei haluttu tanssia ja kohdeltiin kuin spitaalista. Edes opettajat eivät puuttuneet, kun vieressäni ei haluttu istua. Nyökkäilivät vain empaattisesti kiusaajilleni.

Vierailija
5/21 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanotte vain, kun ette ole nähneet. Minua ei ole koskaan kukaan mies lähestynyt. Ala-asteella kanssani ei haluttu tanssia ja kohdeltiin kuin spitaalista. Edes opettajat eivät puuttuneet, kun vieressäni ei haluttu istua. Nyökkäilivät vain empaattisesti kiusaajilleni.

Sinua on kiusattu rajusti pienestä asti ja siksi olet alkanut luulla, että ulkonäössäsi olisi jotain vikaa. 

Minäkin näin sen jutun ihmisistä, jotka kuvittelivat olevansa rumia. Valokuvissa ruma ei ollut yksikään eli tämä tosiaan on yksi psyykkinen häiriö. Normaali ihminen luulee olevansa ruma.

Toivon että haet apua terapiasta ja kaikkea hyvää sinulle, olet ihana nainen. 

Vierailija
6/21 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei huomaa kun pidät vauhtia. 

Vierailija
7/21 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustele rumuutesi?

Vierailija
8/21 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinua on kiusattu rajusti pienestä asti ja siksi olet alkanut luulla, että ulkonäössäsi olisi jotain vikaa. 

Minäkin näin sen jutun ihmisistä, jotka kuvittelivat olevansa rumia. Valokuvissa ruma ei ollut yksikään eli tämä tosiaan on yksi psyykkinen häiriö. Normaali ihminen luulee olevansa ruma.

Ei, kun olen ruma oikeasti.

Ap

Vierailija
9/21 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perustele rumuutesi?

Ks. aiempi kommentti.

Ap

Vierailija
10/21 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa kuolisin. Ehkä aamulla saan peiliin katsoessa sydänkohtauksen.

Vierailija
11/21 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitenkään tavatonta, ettei kukaan mies ole sinua lähestynyt. 10 vuotta kun mennään eteenpäin, niin 100 prosenttia tuollaisista lähestymisistä tapahtuu applikaation kautta. Ei ole kovin tavallista, että suomalainen mies lähestyy selvinpäin missään, koska olemmehan me naiset sen kieltäneet tehokkaasti viimeisen kymmenen vuoden aikana.

Vierailija
12/21 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehille ei tällä palstalla koskaan sanota näin empaattisesti, että kiusaaminen on saanut luulemaan rumaksi? Miehellä se on aina oma syy, kun on ruma.

Vierailija
13/21 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun asenne ja itsesääli on tuo, olet yksin ja ruma maailman tappiin.

En jaksa sääliä näitä ruikuttajia, niitä on miehissä ihan tarpeeksi.

Vierailija
14/21 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuva, muuten ei uskota.

Vierailija
15/21 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat naiset ovat aliarvostettuja. Ruma nainen on hyvä valinta miehelle, sillä eihän sitä kukaan varasta. Seksikäs nainen aiheuttaa miehelle vain turhaa stressiä ja mustasukkaisuutta. 

Vierailija
16/21 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä ei huomaa kun pidät vauhtia. 

Plastiikkakirurgin neuvo. 

Vierailija
17/21 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse on paras rumuutensa asiantuntija. Nämä itsesäälilässytykset on täyttä paskaa, jos ihminen kerran on ruma, niin on. Samoin kaikki kehonkuvablaablaat. Ei ne rumuutta muuta.

Vierailija
18/21 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että olet ruma. En ole tämän 50v elämäni aikana tavannut ketään oikeasti rumaa ihmistä.

Ilkeitä olen. Tuntuu että joka toinen kokee oikeudekseen arvostella toisten ulkonäköä, vaatteita, autoa, tulotasoa, puolisoa, lapsia/lapsettomuutta, kotia, harrastuksia, syömisiä, äh siis ihan kaikkea.

Vierailija
19/21 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olin lapsena koulukiusattu ja vihasin ulkonäköä, kaikkea siinä. Siis siihen pisteeseen, että lapsena mietin miten minun annetaan oikeasti edes kulkea tuolla, kun olen niin ruma, voisipa vaan lukittautua komeroon. Ja minua on kuitenkin pyydetty randomisti malliksi ja epäilty minun kilpailleen missikisoissa. Otin ne kaikki vittuiluna tietenkin, mutta tuntemattomat ihmiset näin ovat sanoneet, mutta vaikea sitä oli uskoa nuorena aikuisena. Nyt ikää jo 45 ja ulkonäkö on lähinnä merkityksetön.

Esimerkkinä vaan, mitä kiusaaminen voi ihmisen itsetunnolle tehdä.

Vierailija
20/21 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat fiilikset. :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi