Baariin vai nukkumaan?
Kommentit (16)
Mitä jos listaisit plussat ja miinukset tästä ajatuksesta?
Mene baariin nukkumaan. Muista ottaa tyyny mukaan ja riittävästi rahaa, jolla saat ostettua itsellesi riittävästi "unilääkettä". Kyllä ne sitten klo 4 aikaan herättävät kivasti.
Vierailija kirjoitti:
Mene baariin nukkumaan. Muista ottaa tyyny mukaan ja riittävästi rahaa, jolla saat ostettua itsellesi riittävästi "unilääkettä". Kyllä ne sitten klo 4 aikaan herättävät kivasti.
Voishan tuokin olla vaihtoehto. Olen toki nyt (en sano missä) alueella, missä pieninukkuminen baarissa ei haittaa ja tuntemattomat tervehtii toisiaan ;) Sellanen mihin pääsee rahalla..
Mammat äänestää nukkumaan, niin poju lähtee baariin :D
Äänestystulos tällä hetkellä:
Baariin 3 ääntä
Nukkumaan 7 ääntä
Vierailija kirjoitti:
Oon jo baarissa 🍺
Lucky you
Iteki mietin. En oo ollu pitkään aikaan mutta en saa kyllä yhtään ketään lähtemään mun kanssa tällä varotusajalla, liian vanhoja ollaan. Enkä yksin haluais lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Äänestystulos tällä hetkellä:
Baariin 3 ääntä
Nukkumaan 7 ääntä
Tilanne nyt:
Baariin 5 ääntä
Nukkumaan 9 ääntä
Vierailija kirjoitti:
Iteki mietin. En oo ollu pitkään aikaan mutta en saa kyllä yhtään ketään lähtemään mun kanssa tällä varotusajalla, liian vanhoja ollaan. Enkä yksin haluais lähtee.
Voin olla hengessä mukana. Kohta yksin baariin. Jos ilta ei lähde käyntiin, niin tulen aikasin nukkumaan. T. Toinen liian vanha
Vierailija kirjoitti:
Mä voin lähtee jos annat pilluu. Tai voidaan skipata se baari kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Mammat äänestää nukkumaan, niin poju lähtee baariin :D
Noup, äänestin baariin.
Nukkumaan sitten, kun astianpesukone ja pyykinpesukone on lopettanut ohjelmansa. Huomenna sitten baariin.
N45
Tämän hetken tilanne:
Nukkumaan 19 ääntä
Baariin 10 ääntä
Baariin, nukkua voi huomennakin