Millaista on asua Lapualla?
Kommentit (67)
Yleisilme hyvin siisti. Pinnan alla paljon kateutta ja jännitteitä.
Muutin just rivitaloon Lapualla ja yksi vanhempi nainen motkottaa joka asiasta, sanoi itse että pitää asioita silmällä verhojen takaa. Aika outoa. Ei kai ole muuta elämää. Silti inhottaa kävellä edes pihan läpi kun tietää joku kyttää.
Itse oon ihan normikansalainen, en vaikea tms.
Vierailija kirjoitti:
Liikennevalot usein rikki.
Ja keskustassa tyhjiä liiketiloja mielin määrin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja keskustassa tyhjiä liiketiloja mielin määrin.
Ihmiset kantavat mieluummin rahansa Seinäjoelle. 90-luvulla Lapualla oli ihan hyviä vaatekauppoja.
Hirveetä toisten kyttäämistä. Kokemusta on. Siksi muutin pois.
Jotenkin surullista. Miksi joku tekee omasta elämästään niin tyhjä että jää aikaa kytätä muita. Itse en ainakaan ehdi. Hyvä kun saa oman elämän asiat ajallaan hoidettua. Eräs kiinteistövälittäjä kutsui kyttäämistä: kauan omassa osakkeessa asuneen syndroomaksi. Kannattaa varoa moista syndroomaa:).
Ilmapiiri kaupungissa ja kaupungin työpaikoissa raskas. Paljon juoruilua ja työpaikkakiusaamista sekä hyväveliverkostoja
Mukava asuinpaikka eikä ole ulkomaalaisia. Joskus oli venäläisiä ammattikoulussa opiskelemassa mutta niiden autot paloi öisin.
Entinen kämppikseni oli Lapualta! Ei mitään käytöstapoja ja tyhmä kuin papin saapas! Siitä huolimatta kuvitteli olevansa joku suurikin tähti! Lieneeköhän viisastunut yhtään vuosien varrella?
Juntteja ja mielenterveysongelmaisia täynnä. Pysykää kaukana.
Eipä ole paljon kehuja Lapua saanut.
Onko vain rivitaloissa ongelmat vai koko kylässä?
Herännäisyys on kai yleistä ainakin historiassa.
Lapuan liikemiesten kotikaupunki.
Asuin 2 vuotta opiskelun takia Lapualla. En pitänyt sisäänlämpiävästä ilmapiiristä. Yhtään paikallista ystävää en saanut, he olivat muualta tulleita.
Olen kotoisin Seinäjoelta, enkä suostuisi edes sinne muuttamaan. Lapualle en ikinä.
Anteeksi nyt vaan rakkaat eteläpohjalaiset, mutta ihan itse olette maineenne pilannut.
Erilaisuutta ei hyvälksytä. Ihmiset tuijottaa ja puhuu paskaa kestä vaan
Lapualla yritettiin ensimmäisen kerran noteerata Pride-viikko koristelemalla pieni alue. Meni niin hyvin, että kirkkoherran täytyi julkisesti komentaa ihmisiä käyttäytymään ja jättämään ilkivalta vähemmälle.
Paljon outoihin herätysliikkeisiin kuuluvia ihmisiä asuun Lapualla. Jo se takaa, että meno pysyy outona.
Ei ikinä Lapualle! Liian paljon kyttäämistä, sisäpiirejä joihin ei ulkopaikkakuntalaisella ole asiaa.