Mistä meikkejä ja kauneustuotteita luottotiedottomalle?
Kommentit (38)
Yves rocher ei tarkasta luottoja jos summa alle 50e muistaakseni
Meikit eivät ole välttämättömiä kenellekään.
Miten jotkut saavat meikkeihin kulumaan niin hitosti rahaa? Max factorilta saa noin 10 eurolla ripsivärin. Vinkki: se on ihan samaa paskaa kuin kalliimmat samalta merkiltä, mutta erilaisessa tuubissa.
Sen lisäksi ihon korjaamiseen valokynää/ under eye concealeria saa myös noin 10 eurolla.
Jos sinun tarvitsee meikata enemmän ja olet alle 35 v, niin olet vain ruma.
Tokmannilta rimmelin tuotteita. Niin minäkin teen
Ostaisin jos olisi rahaa.. Turha siellä huudella jos rahaa on kun roskaa.
Kaupasta ihan rahalla, doh. Sama metodi soveltuu suurimpaan osaan muistakin tavaroista eikä kukaan edes kysy luottotietoja.
Halvallakin saa hyviä meikkejä. Esim. Nivean 4,50e maksava kosteusvoide on tosi hyvä. Kannattaa käydä Tokmannilla ym. halpakaupoissa, niissä on joskus tosi hyviä tarjouksia. Viime aikoina olen ostanut sieltä alennuksesta mm. Lumenen silmänympärysseerumin, puuterin, Osiksen hiuslakan jne., alennukset on olleet 40-70 prosenttia normaaleista hinnoista. Huippuhyvästä ripsien taivuttajasta maksoin 3,5 euroa.
Eli ihan tavallisissa kaupoista kannattaa ne meikit ostaa. Sen minkä olen itse oppinut, niin alesta kannattaa hamstrata sellaisia tuotteita joita käyttää, jos meikkejä ei avaa niin nehän säilyvät tosi pitkään. Kalliiksi tulee jos ostaa kaiken pakon edessä normaalihinnalla silloin kun kyseinen tuote on jo loppunut ja on pakko saada uusi tilalle.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 18:45"]Ostaisin jos olisi rahaa.. Turha siellä huudella jos rahaa on kun roskaa.
[/quote]
mä oon luottotiedoton ja elämiseen jää kuukaudessa 470e. Niistä maksan ruoat ja laskut. Saatan tarpeen tullen ostaa jopa meikkejä noista rahoista, joten mikä ongelma?
Ei kai ilmasia meikkejä mistään saa? Värjää hiilellä kulmat ja puolukkahillolla posket ja huulet.
Luottotiedoton voisi varmaan tilata halvempia feikkimeikkejä vaikka kiinasta, tekee paypal-tilin tai prepaid-nettimaksukortin elisalla. Halvemmallahan ne sieltä lähtee, toki voi jotain myrkkyjä sitten olla halpiksissa, mutta asiansa sössineellä tuskin on varaa valita.
http://www.buyincoins.com/c/Makeup_162.html
ja siis halpojahan nämä on, laatua on varmasti luottotiedottoman turha havitella.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 18:53"]
Luottotiedoton voisi varmaan tilata halvempia feikkimeikkejä vaikka kiinasta, tekee paypal-tilin tai prepaid-nettimaksukortin elisalla. Halvemmallahan ne sieltä lähtee, toki voi jotain myrkkyjä sitten olla halpiksissa, mutta asiansa sössineellä tuskin on varaa valita.
[/quote]
Mitä sä sekoilet? Minä ostan ihan kaupasta Dioria ja visa electronilla saa ostettua ihan mistä päin maailmaa vaan. Ompa ihme stereotypioita taas. Mutta ketjun tarkoitushan olikin mustamaalata luottotiedottomia epärehellisiksi, suurin osa kuitenkin lienee vaan rehellisesti köyhiä. Juu, olen luottotiedoton, mutta en siksi että olisin roisto vaan sairastumisen vuoksi jäi aikoinaan laskuja maksamatta.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 19:00"]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 18:53"]
[/quote]
Mitä sä sekoilet? Minä ostan ihan kaupasta Dioria ja visa electronilla saa ostettua ihan mistä päin maailmaa vaan. Ompa ihme stereotypioita taas. Mutta ketjun tarkoitushan olikin mustamaalata luottotiedottomia epärehellisiksi, suurin osa kuitenkin lienee vaan rehellisesti köyhiä. Juu, olen luottotiedoton, mutta en siksi että olisin roisto vaan sairastumisen vuoksi jäi aikoinaan laskuja maksamatta.
[/quote]
No luulisi luottotiedottoman selviävän vähän halvemmillakin. Itsekään en osta mitään kalliita, olen jopa ilman meikkiä kun olen köyhä. Taitaa näiden luottotiedottomien tarkoituksena olla vain saada tavaraa maksamatta sitä koskaan, sinne samaan konkkaan vaan kaikki, antaa mennä kun on alamäki. Niillä säästyneillä rahoilla muuten voi maksella niitä velkoja, niin joskus ei ole enää luottotiedoton.
Vai meinaat että luottotiedottomankin on hyvä ostella diorin meikkejä ja varmaan merkkilaukkujakin. No se kertookin paljon.
Mää en ymmärrä tätä alotusta nyt alkuunkaan :DD
mene vaikka prismaan! Siellä on hyllytolokulla meikkejä! :DD
Luottotiedottumuus ei taida olla kuitenkaan kaupasta ostamisen este ;D jos taas kyse että osarilla pitäs saaha ku ei oo rahaa nii eiköhän meikit oo semmosia kuluja mitkä ei välttis ihan pakollisia oo ja ne voi skipata?
Jos ei ole vara ostaa meikkejä kuin velaksi, kannattaisi ne jättää kokonaan hankkimatta ja miettiä, miten alunperinkin talous lähti noin huonolle mallille, olisiko rahan käytössä vähän petraamisen varaa?!
Luxstyle.fi myy pidennyksiä meikkejä jne ilman luottoja :) ja eikun velkaa kasvattamaan
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 13:20"]
Luxstyle.fi myy pidennyksiä meikkejä jne ilman luottoja :) ja eikun velkaa kasvattamaan
[/quote]
Laitankin tuolle kaupalle viestiä että sitä 'mainostetaan' näin...
Jos mun jonain päivänä pitäisi ostaa meikkejä osarilla niin helvetti... Olisin todella pettynyt itseeni.
Siis laskulla ilman luottotietoja!?