Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatteko sen oksentavan vaaliehdokkaan?

Vierailija
16.02.2015 |

Kuka se oli? Yööök. Tulee paha olo kun mietinkin sitä.

Kommentit (31)

Vierailija
22/31 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:02"]Mä en pystynyt edes katsomaan sitä kriittistä kohtaa, koska oma oksennusrefleksini on refluksin takia herkkä. Ällöttävää, mutta tosiaan enemmän noloa ja mautonta Yleltä jättää toisen pahoinvointi videoon. Kai kyseessä täytyi olla jonkinlainen sairaus tai vaiva, eli mun mielestäni eri asia kuin vain nolo mokailu vastauksissa.

Marika Siltanen oli myös hyvä. http://areena.yle.fi/tv/2252439
[/quote]

Marika Siltanen! Apua mä kuolen nauruun!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 19:59"][quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 19:54"]

Yleltä noloa kun eivät leikanneet tuota pois.

[/quote]

Kenenkään videota ei leikattu.

Säännöt oli samat kaikille, ja ne oli kerrottu etukäteen.

Jos yhden videota olisi leikattu, olisi heti ollut 200 muuta jonossa vaatimassa tasavertaista kohtelua.
[/quote]
Eri asia voida pahoin kuin vastata tyhmästi.

Vierailija
24/31 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on eeppisiä :D
Yle tekee eauskuntavaaleihin 2000(!!!!!) vastaavaa haastattelua, priceless :D

Vierailija
25/31 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi varjele. En ole nähnyt ainuttakaan tolkun ihmistä noissa eurovaalien ehdokastenteissä. Miten voi olla mahdollista, että kaikki ovat enemmän tai vähemmän hulluja!

Vierailija
26/31 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse oksentanut usein samalla tavoin ennen rajua paniikkikohtausta. Psyykkinen ahdistus muuttuu fyysiseksi ja se on sitten menoa. Julkisilla paikoilla jne. todella ikävää. En tajua miten noin panikoiva ihminen on saanut päähänsä tunkea itsensä tuollaiseen tilanteeseen. Tujujen lääkkeiden vaikutuksen alaisena vaikuttaisi haastattelussa olevan. Odotan näitä pienpuoluetenttejä keväältä kuin kuuta nousevaa! :D

Vierailija
27/31 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekoahdistuneita ja muotimasennuksista kärsiviä palstamammoja naurattaa jonkun oikeasti sairaan psykosomaattiset oireet. :(

Vierailija
28/31 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:10"][quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:02"]Mä en pystynyt edes katsomaan sitä kriittistä kohtaa, koska oma oksennusrefleksini on refluksin takia herkkä. Ällöttävää, mutta tosiaan enemmän noloa ja mautonta Yleltä jättää toisen pahoinvointi videoon. Kai kyseessä täytyi olla jonkinlainen sairaus tai vaiva, eli mun mielestäni eri asia kuin vain nolo mokailu vastauksissa.

Marika Siltanen oli myös hyvä. http://areena.yle.fi/tv/2252439
[/quote]

Marika Siltanen! Apua mä kuolen nauruun!
[/quote]
Herranjumala.

Vierailija
29/31 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myötätuntoni Timolle.

Vierailija
31/31 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova jätkä. Ei joka mies oksannustansa pysty nielemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän