Muistatteko sen oksentavan vaaliehdokkaan?
Kuka se oli? Yööök. Tulee paha olo kun mietinkin sitä.
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:02"]Mä en pystynyt edes katsomaan sitä kriittistä kohtaa, koska oma oksennusrefleksini on refluksin takia herkkä. Ällöttävää, mutta tosiaan enemmän noloa ja mautonta Yleltä jättää toisen pahoinvointi videoon. Kai kyseessä täytyi olla jonkinlainen sairaus tai vaiva, eli mun mielestäni eri asia kuin vain nolo mokailu vastauksissa.
Marika Siltanen oli myös hyvä. http://areena.yle.fi/tv/2252439
[/quote]
Marika Siltanen! Apua mä kuolen nauruun!
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 19:59"][quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 19:54"]
Yleltä noloa kun eivät leikanneet tuota pois.
[/quote]
Kenenkään videota ei leikattu.
Säännöt oli samat kaikille, ja ne oli kerrottu etukäteen.
Jos yhden videota olisi leikattu, olisi heti ollut 200 muuta jonossa vaatimassa tasavertaista kohtelua.
[/quote]
Eri asia voida pahoin kuin vastata tyhmästi.
Nää on eeppisiä :D
Yle tekee eauskuntavaaleihin 2000(!!!!!) vastaavaa haastattelua, priceless :D
Voi varjele. En ole nähnyt ainuttakaan tolkun ihmistä noissa eurovaalien ehdokastenteissä. Miten voi olla mahdollista, että kaikki ovat enemmän tai vähemmän hulluja!
Olen itse oksentanut usein samalla tavoin ennen rajua paniikkikohtausta. Psyykkinen ahdistus muuttuu fyysiseksi ja se on sitten menoa. Julkisilla paikoilla jne. todella ikävää. En tajua miten noin panikoiva ihminen on saanut päähänsä tunkea itsensä tuollaiseen tilanteeseen. Tujujen lääkkeiden vaikutuksen alaisena vaikuttaisi haastattelussa olevan. Odotan näitä pienpuoluetenttejä keväältä kuin kuuta nousevaa! :D
Tekoahdistuneita ja muotimasennuksista kärsiviä palstamammoja naurattaa jonkun oikeasti sairaan psykosomaattiset oireet. :(
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:10"][quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:02"]Mä en pystynyt edes katsomaan sitä kriittistä kohtaa, koska oma oksennusrefleksini on refluksin takia herkkä. Ällöttävää, mutta tosiaan enemmän noloa ja mautonta Yleltä jättää toisen pahoinvointi videoon. Kai kyseessä täytyi olla jonkinlainen sairaus tai vaiva, eli mun mielestäni eri asia kuin vain nolo mokailu vastauksissa.
Marika Siltanen oli myös hyvä. http://areena.yle.fi/tv/2252439
[/quote]
Marika Siltanen! Apua mä kuolen nauruun!
[/quote]
Herranjumala.
Vierailija kirjoitti:
Lö kokkemoo paraply kikkerii kokkeroo
Kova jätkä. Ei joka mies oksannustansa pysty nielemään.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 18:55"]Kyllä tämä "ranskaa puhuva täti" tuon voittaa:
[/quote]
Kölkkösoos :D