Lue keskustelun säännöt.
Parisuhde missä nainen on fyysisesti vahvempi kuin mies
16.02.2015 |
Tiedän yhden pariskunnan missä nainen on fyysisesti vahvempi kuin miehensä. Nainen harrastaa aktiivisesti kuntosalia ja painonnostoa ja mies taas kestävyysjuoksua aktiivisesti.
Mitä te ajattelette tällaisesta pariskunnasta ja tunnetteko itse tämäntyyppisiä pariskuntia? Harvinaisia ovat toki.
Kommentit (22)
Minä olin exää vahvempi, jaksoin kantaa huomattavasti painavempia asioita ja habakin oli isompi :D
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 18:34"]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 17:52"]
No ainakin minä olen entisen avomieheni kantanut kännissä kun sammui, jotain kilometrin puiston penkille, tuo avokki taas pudotti minut niin että taisin saada aivotärähdyksen, kun joskus pelleiltiin että kantaa kynnyksen yli ja pihalla hyppäsin syliin.
[/quote]Jok
Ja tarkennan että minä olin sellainen 174/50 kg, avomies jotain 170/65 tai jotain, kuitenkin kiloja hänellä enemmän mutta aika luikkuhan se oli. Molemmat luonnossa liikkuvia, mutta kyllä minä häntä kevyemmin nostelin kuin hän minua. Se oli sellainen huumorinumero illanvietoissa muutenkin. Luultavasti minulla oli paljon enemmän taustaa maatilan fyysisissä töissä kuin hänellä, vaikka maatalon lapsia molemmat oltiin.
[/quote]
Jokin lihasrappeumasairaus hänellä täytyy olla, Kyllä normaalin hoikkakin mies heittelee 50-kiloista naista miten tykkää.