Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhde missä nainen on fyysisesti vahvempi kuin mies

Vierailija
16.02.2015 |

Tiedän yhden pariskunnan missä nainen on fyysisesti vahvempi kuin miehensä. Nainen harrastaa aktiivisesti kuntosalia ja painonnostoa ja mies taas kestävyysjuoksua aktiivisesti. 

Mitä te ajattelette tällaisesta pariskunnasta ja tunnetteko itse tämäntyyppisiä pariskuntia? Harvinaisia ovat toki.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen vanhempia pariskuntia itse asiassa monta, joissa nainen on reipas ulkoilija ja vähän ylipainoinen, ei kuitenkaan mitenkään ihan hirveästi, painaa ehkä 80-85 kg ja on jotain 165 cm pitkä. Mies on samanpituinen tai hiukan alle ja on kukkakeppimallinen ja painaa varmaan jotain 60 kg.  

Vierailija
2/22 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin minä olen entisen avomieheni kantanut kännissä kun sammui, jotain kilometrin puiston penkille, tuo avokki taas pudotti minut niin että taisin saada aivotärähdyksen, kun joskus pelleiltiin että kantaa kynnyksen yli ja pihalla hyppäsin syliin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavapariskunta. Nainen nostaa penkistä kaksi kertaa miehensä painon ja kilpailee voimanostossa. Miehenä sitten perinteinen kaljamaha

Vierailija
4/22 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no miten se fyysisesti vahvempi määritellään? Ainakaan se ei ole kovin harvinaista, että nainen voi olla painavampi kuin mies, koska kyllähän naiselle luontaisestikin kertyy helpommin rasvaa, varsinkin jos ei harrasta säännöllistä liikuntaa ja jos taas mies on liikkuvampaa sorttia tai luontaisesti hoikka.

Vierailija
5/22 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on taustalla vain APn olettamukset. Todennäköisesti esimerkin kestävyysjuoksua harrastava mies on silti fyysisesti salimimmia vahvempi.

Vierailija
6/22 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 17:59"]

Tässä on taustalla vain APn olettamukset. Todennäköisesti esimerkin kestävyysjuoksua harrastava mies on silti fyysisesti salimimmia vahvempi.

[/quote]

Okei tarkennetaan vähän. Se saliharrastus (fitness) oli aktiivisempaa aikaisemmin. Nykyään se panonnosto on se ykköslaji.

Vierailija
7/22 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset pitävät paremmin kunnostaan huolta. Heitä näkee useimmin kuntosaleille. Ei ole ihmekään jos naisella löytyy enemmän voimaa. Yleensä miehillä on tikkujalat ja naisilla löytyy lihasta. Seksissä se on pelkästään hyvä asia jos iso nainen haluaa piiskata miestä.

Vierailija
8/22 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 17:56"]

Niin no miten se fyysisesti vahvempi määritellään? Ainakaan se ei ole kovin harvinaista, että nainen voi olla painavampi kuin mies, koska kyllähän naiselle luontaisestikin kertyy helpommin rasvaa, varsinkin jos ei harrasta säännöllistä liikuntaa ja jos taas mies on liikkuvampaa sorttia tai luontaisesti hoikka.

[/quote]

Sanotaan nyt näin, että jaksaa/pystyy nostamaan huomattavasti enemmän rautaa kuin miehen maximum.

Vierailija
9/22 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen luonnostani hyvin vahva ja tykkään tavallista pienikokoisemmista ja hennommista feminiinisistä miehistä. Olen varmaan joku karhuhomo naisen kehossa. Mä luonnollisesti kannan kaikki painavammat jutut, ja kyllä ihmiset aina vilkuilevat.

Vierailija
10/22 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 17:52"]

No ainakin minä olen entisen avomieheni kantanut kännissä kun sammui, jotain kilometrin puiston penkille, tuo avokki taas pudotti minut niin että taisin saada aivotärähdyksen, kun joskus pelleiltiin että kantaa kynnyksen yli ja pihalla hyppäsin syliin. 

[/quote]

Ja tarkennan että minä olin sellainen 174/50 kg, avomies jotain 170/65 tai jotain, kuitenkin kiloja hänellä enemmän mutta aika luikkuhan se oli. Molemmat luonnossa liikkuvia, mutta kyllä minä häntä kevyemmin nostelin kuin hän minua. Se oli sellainen huumorinumero illanvietoissa muutenkin. Luultavasti minulla oli paljon enemmän taustaa maatilan fyysisissä töissä kuin hänellä, vaikka maatalon lapsia molemmat oltiin.

Vierailija
11/22 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossa*

Vierailija
12/22 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 18:40"]

Jossa*

[/quote]

Pyydän anteeksi. Äidinkieleni ei ole Suomi.

Vierailija
13/22 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 18:34"]

[/quote]

Ja tarkennan että minä olin sellainen 174/50 kg, avomies jotain 170/65 tai jotain, kuitenkin kiloja hänellä enemmän mutta aika luikkuhan se oli. Molemmat luonnossa liikkuvia, mutta kyllä minä häntä kevyemmin nostelin kuin hän minua. Se oli sellainen huumorinumero illanvietoissa muutenkin. Luultavasti minulla oli paljon enemmän taustaa maatilan fyysisissä töissä kuin hänellä, vaikka maatalon lapsia molemmat oltiin.

[/quote]

Ja se ei haittannut ollenkaan miestä?

Vierailija
14/22 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 19:07"]

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 18:34"]

[/quote]

[/quote]

Ja se ei haittannut ollenkaan miestä?

[/quote]

No ilmeisesti ei. Kai se oli hassua hänestäkin, kun kantelin olkapäälläni.

Vierailija
15/22 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 18:43"][quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 18:40"]

Jossa*

[/quote]

[/quote]
*suomi
Kotimaasi voi olla jokun muu kuin Suomi, mutta äidinkielesi (tai ylipäätään kenenkään muun äidinkieli) ei voi olla Suomi. Olisihan se hullua puhua demokraattista tasavaltaa. Hah.

Vierailija
16/22 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 09:54"][quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 18:43"][quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 18:40"]

Jossa*

[/quote]

[/quote]
*suomi
Kotimaasi voi olla jokun muu kuin Suomi, mutta äidinkielesi (tai ylipäätään kenenkään muun äidinkieli) ei voi olla Suomi. Olisihan se hullua puhua demokraattista tasavaltaa. Hah.
[/quote]

Eiköhän se pilkku jo saanut sen tyydytyksen, kiitos.

Vierailija
17/22 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 10:04"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 09:54"][quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 18:43"][quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 18:40"]

Jossa*

[/quote]

[/quote]
*suomi
[/quote]

Eiköhän se pilkku jo saanut sen tyydytyksen, kiitos.
[/quote]

:'D Aijai!

Vierailija
18/22 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 17:54"]

Tuttavapariskunta. Nainen nostaa penkistä kaksi kertaa miehensä painon ja kilpailee voimanostossa. Miehenä sitten perinteinen kaljamaha

[/quote]

Tuskin. Naisten raskaan sarjan SE on 125 kiloa, eikä 62,5 kiloisella miehellä voi kovinkaan kummoista kaliamahaa olla. 

Vierailija
19/22 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saa mies olla aika mikki hiiri, jos nainen on fyysisesti vahvempi. Paitsi jos se nainen on joku valtava Justiina. Tiedän näitä silti olevan.

Vierailija
20/22 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintelänkin oloinen mies on yleensä aina vahvempi kuin tavaloinen vaikka kuinka paljon painavampi nainen. 

Kokemusta on esim. muutossa tavaroiden kantamisessa jne. Lihakset vain ovat eri jäntevyysluokkaa pieninäkin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi