Mä synnytän hetkenä minä hyvänsä ja mies
alkoi tossa sitten avautua, että pelkää pilluni muuttuvan löysäksi ja repeävän ja ties mitä. Mä olen nyt niin rikki ja kauhuissani, etten enää halua synnyttää. Paska mies pilasi kaikki. Pitäis varmaan alkaa jo hakemaan isomunaisempaa miestä.
Kommentit (50)
Mun pienimunainen mies on lapsi. Mä en ole, mutta en voi sietää tommosta käytöstä. Odotin häneltä tukea synnytykseen, jota pelkään muutenkin. Hänen tukensa tuli nähtyä.
Ihmeellistä, mutta piluni kiinnostaa aivan tavattomasti miestäni edelleen, vaikka sieltä on tullut lihamureketta neljä kertaa, ja jopa nelisen kiloa kerralla.
Voiko koko pillu hävitä synnytyksessä?
Mieheltä ei kannata odottaa juuri mitään. Se on onnellisen avioliiton resepti.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 17:20"]Mikä toi seitijuttu oli??
[/quote]
875
Voi hyvänen aika. Se alapää on jo löystynyt pitkin raskautta. Elimistö valmistelee kropan synnytykseen siten et kaikki alueen kudokset löystyy ja muuttuu joustavammaksi. Synnytyksen jälkeen, kaikki kudokset palaavat entiselleen.
Palautumisprosessia voi jouduttaa parhaiten synnyttämällä alateitse ja imettämällä usein. Nämä kaksi faktaa tutkitusti kiihdyttää niiden hormonien eritystä jotka ovat palautumisesta vastuussa.
Ja nyt ukko pelkää, että tästä vielä löystyy. Voi raukkaa.
Helvetissä on erityinen paikka naisille jotka eivät auta toisiaan. Tai tue.