Ketä matkit pienenä
Idolia, isosiskoa, kavereita? 7-12v Kun aloin miettimään ala-astetta ja kun sielä aina matkittiin ketä millonkin :D
Kommentit (18)
BH 90210-sarjan Brendaa :D Melkein musta letti, otsatukka ja todella valkoiseksi (Anytimen vaaleimmalla puuterilla) paklattu naama, ja mustat silmämeikit. Näytän puoliaasialaiselta sen ajan kuvissa.
Konstaa joskus pienenä. :D mua piti sanoakin konstaksi. :D
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 18:01"]Konstaa joskus pienenä. :D mua piti sanoakin konstaksi. :D
[/quote]
niin ja oon ihan tyttö. :D
3 vuotta vanhempaa isosiskoa ärsytykseen asti.
Mua myös matkii nyt pikkusisko. Se jopa käyttää kaikkia mun vanhoja vaatteita mitkä löytää vaikka sillä on omiakin. Itselläni ei ole isosiskoa, joskus ala-asteella vaihdoin hiustyyliä ja vaatteita jonkun julkkiksen kanssa samanlaiseksi (se innostus meni kyllä nopeesti ohi) ja kavereiden kanssa käytettiin samanlaisia vaatteita, tavaroita yms.
Mun pikkuveli matkii isoveljeään. Siis pikkuveli oli ns. iltatähti ja olen häntä 12 vuotta vanhempiisisko ja meidän isoveli on kuopusta 14 vuotta vanhempi.
Onhan se hassua mutta myös hämmentävää kuinka matkii isoveljeään. Esim nyt 10-vuotiaana meni parturiin ja taskusta oli ottanut esille isoveljensä kuvan ja sanonut että tältä tulisi näyttää lopputuloksen. Isoveljellä vaan on luonnonkihara afro ja pikkuveljellä suorat hiukset ja oli ehdottomasti halunnut permanentin.
Peppi Pitkätossua. Kuukausitolkulla. Kävi kuulemma rasittavaksi ajan mittaan.