Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä synnytän hetkenä minä hyvänsä ja mies

Vierailija
16.02.2015 |

alkoi tossa sitten avautua, että pelkää pilluni muuttuvan löysäksi ja repeävän ja ties mitä. Mä olen nyt niin rikki ja kauhuissani, etten enää halua synnyttää. Paska mies pilasi kaikki. Pitäis varmaan alkaa jo hakemaan isomunaisempaa miestä.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
2/50 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikä oli miehellä? Jos nyt ottaisi selvää niin ei se alapää nyt välttämättä niin paljoa löpsähdä etenkin jos teet lantionpohjalihas treeniä. Toisaalta hyvähän se on jos mies kertoo huolensa. Jos on vaikka kuullut näin aina tapahtuvan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyppä mieheltä että luuleeko tuollaisten juttujen ilahduttavan sinua juuri nyt? Olisko pitänyt miettiä 9kk sitten asiaa. 

Oisko kaverit pelottelleet parkaa...

Vierailija
4/50 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 17:12"]Ei ihan aiheeton pelko. :D Kuka muka haluaa nussia riekaleiksi revittyä toosaa? Ei kukaan. Lapsettomilta saa tiukempaa. Ja nyt kaikki mammat ryntäävät tänne uskottelemaan itselleen ja toisille hölmöille että tussu vaan kiristyy kun sieltä änkee 3 kiloisen lihamurekkeen ulos. LOL mammat!

t.tiukkapilunen tyttö jota teidän hienot miehet haluaa
[/quote]

Seiti? :D

Vierailija
5/50 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 17:12"]

Ei ihan aiheeton pelko. :D Kuka muka haluaa nussia riekaleiksi revittyä toosaa? Ei kukaan. Lapsettomilta saa tiukempaa. Ja nyt kaikki mammat ryntäävät tänne uskottelemaan itselleen ja toisille hölmöille että tussu vaan kiristyy kun sieltä änkee 3 kiloisen lihamurekkeen ulos. LOL mammat!

[/quote]

Juu, kaikki miehethän haluaa pilua :)

Vierailija
6/50 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano ap miehelles että suksii hevonkuuseen. Ihan tosi on että ei se alapää useimmiten mitenkään pysyvästi vaurioidu vaikka vähän repeäisikin. Lantionpohjan lihasten jumppa kannattaa muistaa synnytyksen jälkeen. Monilla seksi vain parantuu synnytyksen jälkeen kun oppii tuntemaan oman kehonsa paremmin!

Vierailija
7/50 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 17:15"]

Ei ihan aiheeton pelko. :D Kuka muka haluaa nussia riekaleiksi revittyä toosaa? Ei kukaan. Lapsettomilta saa tiukempaa. Ja nyt kaikki mammat ryntäävät tänne uskottelemaan itselleen ja toisille hölmöille että tussu vaan kiristyy kun sieltä änkee 3 kiloisen lihamurekkeen ulos. LOL mammat!

[/quote]

mammat alapeukuttaa kilpaa. :D työntäkääs peukku "sinne" tuntuuko miltään? ei taida! :D

[/quote]

Vaikeahan se on piluun peukkua työntää :)))

Vierailija
8/50 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan vaan perua tän kaiken ja jättää ton sikamaisen miehen. Miksi joku voi olla noin ääliö, että alkaa selittämään tommosia just ennen synnytystä.

Vierailija
9/50 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 17:12"]Ei ihan aiheeton pelko. :D Kuka muka haluaa nussia riekaleiksi revittyä toosaa? Ei kukaan. Lapsettomilta saa tiukempaa. Ja nyt kaikki mammat ryntäävät tänne uskottelemaan itselleen ja toisille hölmöille että tussu vaan kiristyy kun sieltä änkee 3 kiloisen lihamurekkeen ulos. LOL mammat!

[/quote]

Mun mies ainakin arvostaa älykkäitä naisia, niin tuskin olisi ainakaan noin bimbosta kiinnostunut kuin sinä.

Vierailija
10/50 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 17:16"]

[/quote]

[/quote]

Homot ei halua. :P

Vierailija
11/50 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä toi seitijuttu oli??

Vierailija
12/50 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just. Minun mieheni ihan vilpittömän hämmästyneesti totesi ekan synnytyksen jälkeisen seksikerran jälkeen, että "eihän se ollutkaan yhtään löysä". En edes tiennyt tuolla olleen moista pelkoa, mutta onneksi ei fiksuna tuonut sitä etukäteen ääneen esiin. Ajattelematon miehesi. Tosiaan, ikää oli?

Vierailija
13/50 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 17:18"][quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 17:16"]

[/quote]

[/quote]

Homot ei halua. :P
[/quote]
Niin, ei myöskään heterot.

Vierailija
14/50 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehellesi että sä pelkäät ihan hirveästi ettei sen mulkku seiso enää vanhemmiten, muutenkin jo niin löysän tuntuinen seisokki. Pelkäät sitä oikeastaan enemmän kuin synnytystä.

Vierailija
15/50 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuttumatta kirjoitusvirheeseen vastaan että kyllä tuntuu ja kaksi yli 3kg lihamötkylää olen puskenut ;)

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 17:15"]

[/quote]

mammat alapeukuttaa kilpaa. :D työntäkääs peukku "sinne" tuntuuko miltään? ei taida! :D

[/quote]

Vierailija
16/50 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei älkää nyt piluilku vakavalla asialla!

Vierailija
17/50 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa synnyttäneistä palautuu ja alapää tulee ihan normaaliksi. Välilihaa leikataan monesti ettei se repeä.
Miehes on kieltämättä todella idiootti, kun tuollaista nyt juttelee.
Mä olen synnyttänyt 3 lasta ja seksi on vain parantunut. Älä sure turhaan etukäteen.

Vierailija
18/50 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu miten lapsellista ja pinnallista porukkaa täällä.

Vierailija
19/50 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sitä yli nelikiloisiakin lihamurekkeita nähty. Voi nyt pilu sentäs!

Vierailija
20/50 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 17:25"]

Vittu miten lapsellista ja pinnallista porukkaa täällä.

[/quote]

Pikku piluilua vaan, elä oo tosikko. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi