Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies 37

Vierailija
16.02.2015 |

En ole kiihottunut vaimostani lapsen syntymän jälkeen,pidän sitä pelkkänä äitinä. Vaimo haluaisi seksiä usein, mutta kun ei kiinnosta enää. Ajattelen aina kun joudun sitä naimaan sen erästä ystävää. Ainoa keino laueta. Vaimoni on kyllä ihan kaunis ja hoikahko,kelpaisi varmasti jollekin miehelle,mutta mulle se on pelkkä lapseni äiti. Eikä muutenkaan kiinnosta tämä kotileikki. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten leikit? Mikään pakkohan ei ole. Erota voi aina ja tilanteessasi ehkä ihan hyvä vaihtoehto. Vaimon kannalta.

N31

Vierailija
2/7 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erohan on aina se helpoin vaihtoehto. Mutta tähän haluttomuuteen saattaa liittyä sekin että mun oli pakko jäädä isyyslomalle. Joten oon jäänyt koukkuun näihin keskustelupalstoille ja deittisivuille. Vaimoni mielestä isinkin täytyy hoitaa lasta muutama kuukausi. ...tanan rantaruottalainen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nooooh.... 
Juuri joku itseäni viisaampi (oikein parisuhdeterapeutti) kirjoitti hesarissa, kuinka ihmiset eroavat turhankin hätäseen vaikeuksien ja lapsen syntymän aiheuttaman muutoksen vuoksi. 

Ei se helppoa ole, ja omaa ajatusmaailmaa joutuu tarkastelemaan ja pohtimaan. 

kuinka vanha lapsenne on AP?

Olet vissiin joskus ollut tarpeeksi kiinnostunut vaimostasi, että ryhdyit perhettä perustamaan. Eikö tällaisessa tilanteessa kannattaisi tehdä hiukan töitä ja koittaa ratkaista asiat. Tarvitset selvästi apua. 

Vierailija
4/7 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolivuotias. Tietysti olen ollut kiinnostunut vaimostani. Ja sama ihminen se varmaan on vieläkin. Mulla vaan rupee pää sekoomaan kun joutuu olemaan kotona. Vaimo tekee pitkiä päiviä ja itse en pääse mihinkään. Kyllä kai vähemmästäkin rupee kyrpiin ja haluaan vapautta. 

Vierailija
5/7 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 18:18"]

Puolivuotias. Tietysti olen ollut kiinnostunut vaimostani. Ja sama ihminen se varmaan on vieläkin. Mulla vaan rupee pää sekoomaan kun joutuu olemaan kotona. Vaimo tekee pitkiä päiviä ja itse en pääse mihinkään. Kyllä kai vähemmästäkin rupee kyrpiin ja haluaan vapautta. 

[/quote]

Sehän on nyt sitä ihanaa lomaa, kun voi jäädä aamulla vaan köllötteleen ja saa siinä sivussa kotityöt tehtyä ja jaksaa sitä väsynyttä töissäkävijääkin hemmotella ja ymmärtää=D (Äitinä on niiiin täynnä näitä kommentteja, nytpä tiät itte mitä se oikeesti on)

Vierailija
6/7 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdetaan, mene minun puolesta töihin, minä katson lasta, kun oma lapseni syntyi isyyslomaa oli vajaa viikko ja sekin vähennettiin vaimon lomasta, olisin halunnut olla enemmän lapsen kanssa, kuin mitä töiden takia kykenin olemaan.

Vierailija
7/7 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin ihan saatanasti tästä kotona löhöömisestä. En ole niin alas vielä vajonnut että siivoaisin. Joku roti tässäkin täytyy pitää. Kuten kerroin,en tykkää kotileikistä. Voipi olla että kun äippä tulee töistä niin meen kuppilaan.(jos saan luvan)...tu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme