Pia Talonpoika-Nykänen - haastattelu
http://www.iltalehti.fi/pinnalla/2015021319190357_iq.shtml
Kyllä Pia on kaunistunut, ihan eri ihminen kuin siihä haisunäätä-tukassa. Kaikkea hyvää hänelle ja Matille.
Kommentit (9)
- En edes muista moista, mutta olin pohtinut ääneen työkaverilleni sitä, miten naiset eivät saaneet Nykästä rauhoittumaan. Sen jälkeen olin todennut, että mie nappaan sen vielä itselleni ja hoidan homman.
Voivoi. Eiköhän jokainen Matin nainen ole ajatellut noin.
- Kun mie tulen töistä, kahvit on yleensä keitetty ja pyykit pesty. Matti lämmittää mökin ja saattaa tehdä tuntitolkulla lumitöitä.
Samaahan ne exätkin sanoivat. Selvinpäin mukava, mutta kun viina alkaa viedä niin se on menoa.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 15:28"]
Moi Pia! :)
[/quote]
Enpäs ole Pia - lällällää. En ole ikinä tavannut koko ihmistä. Mutta saa kai positiivista kehua antaa. Ap
Vautsi!
Näytti ennen paljon ryyppäävältä wt:ltä, nyt lähentelee upeaa.
Pia on AVn mammojen suojeluspyhimys ja henkinen esikuva.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 15:30"]
- En edes muista moista, mutta olin pohtinut ääneen työkaverilleni sitä, miten naiset eivät saaneet Nykästä rauhoittumaan. Sen jälkeen olin todennut, että mie nappaan sen vielä itselleni ja hoidan homman.
Voivoi. Eiköhän jokainen Matin nainen ole ajatellut noin.
- Kun mie tulen töistä, kahvit on yleensä keitetty ja pyykit pesty. Matti lämmittää mökin ja saattaa tehdä tuntitolkulla lumitöitä.
Samaahan ne exätkin sanoivat. Selvinpäin mukava, mutta kun viina alkaa viedä niin se on menoa.
[/quote]
Niinpä. Tuosta jutusta: Matin ja Susanna Ruotsalaisen kihlaus purkautui Matin ratkettua juomaan.
Matti on aloittanut nyt täysraittiuden ja hankkii vatsalihaksensa takaisin. Muistattekos sen alastonkuvan Matista ;)
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 15:32"]Pia on AVn mammojen suojeluspyhimys ja henkinen esikuva.
[/quote]
:D :D :D
Matti on saanut sen hehkumaan :)