Liikuttavin elokuva/elokuvakohtaus
Tae guk gi - Brotherhood of war
Korean sisällissodasta kertova loistava elokuva. Se lopussa oleva kohtaus, missä tämä toinen veljeksistä kääntää sen konekiväärin ympäri on ainakin itselle liikuttavin elokuvakohtaus, mitä ikinä olen nähnyt. Kerrassaan briljanttia.
Kommentit (30)
Interstellar, kun se mies menee tapaamaan omaa lastaan, joka on jo vanha mummo menehtymäisillään. (aika mennyt nopeammin maassa kuin avaruudessa, mies entisellään). Olen mies ja melkee itkin.
Vierailija kirjoitti:
Interstellar-elokuva kun päähenkilö tapaa isoäitinsä lopussa.
se on sen LAPSI!
What's Eating Gilbert Grape:ssä se kohta, kun lapset laittavat talon palamaan.
Upseeri ja herrasmies leffan loppukohtaus kun Gere tulee tehtaalle hakemaan tyttöystävänsä.
Sarjassa Rakkautta ja Rimakauhua Rachelin kuolema ja kun Adam jäi yksin pienen pojan kanssa.
Bim Mustakorvassa kun se mies viimein löytää koiransa mutta se on kuollut.
Hiljaiset sillat, kun Streep kamppailee jääkö miehensä luokse vai lähteekö toisen matkaan. Itken joka kerta.
Voi Duncan-parkaa, kuolee rakastamansa naisen vuoksi, joka rakastaa toista miestä.
Näissä kohdissa olen next level -liikuttunut:
- Harry Potterin parin ekan leffan loput. Musiikki soi, kaikki on vielä niin viattomia ja onnellisia.
- Taru Sormusten Herran Kuninkaan paluun se hetki, kun Aragorn sanoo hobiteille 'My friends. You bow to no one' ja sitten polvistuu ja kaikki muutkin polvistuu
Pahimmat itkuleffat mitä olen nähnyt:
– Hachiko – tarina uskollisuudesta
– Kaiken kattava kauneus
Koskettavin leffa minkä olen nähnyt
– Forrest Gump
Ja koskettavin kohtaus:
tosta elokuvasta se kohta, kun Jenny ja Forrest rukoilee pellolla "Dear God, make me a bird, so that I can fly far, far, far away from here.”