Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

5 flunssaa vajaan 4kk aikana

Vierailija
23.11.2021 |

Minulla alkoi juuri 5. flunssa 4kk sisällä. Yleensä sairastan vuodessa yhden, ehkä joskus kaksi flunssaa. Minulla palaa hermo tähän, kun kotona on vielä pieni vauva, jota pitäisi jaksaa hoitaa.

Joka kerta on tehty koronatesti, myös tänään, joka kerta negatiivinen tulos. Olen käynyt lääkärissä, mutta eivät tutki sen kummemmin kuin verenkuvan joka oli ok. Syön jo jos jonkinmoista vitamiinia ja sinkkiä.

Onko mitään, millä tämän kierteen saisi poikki? Miehen on pakko käydä töissä ja esikoisen koulussa. Ruokaostokset tilataan noutooalvelulla, vaikka sama se kai jo olisi käydä normaalisti kaupassa.

Ja yleensä sitten koko perhe sairastuu portaittain. Vauvan kanssa ei saa hoitoapua, kun vierastaa vahvasti ja muutenkin sukulaiset ja kummit asuvat kaukana.

Mutta otan kaikki kikkakolmoset vastaan!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina välillä myös tuollaisia kausia. Kaikenlaista lääkärissä testattiin ja katsottiin mutta ei sille oikeen mitään erityistä syytä löydetty. Syön itsekin sinkkiä, d:tä, c.vit. ja maitohappoja. Mulla ei edes ole lapsia jotka pöpöjä kotiin toisi. Kyllähän se alkaa ottaa päähän kun jossain vaiheessa on mennyt yli vuosi niin että tautia tulee taudin perään.

Nyt on vuosia myöhemmin löydetty alhainen ferritiini, se vaikuttaa kyllä jossain määrin siihen ettei keho parane tai palaudu kunnolla mistään mutta lieneekö silti ainoa syy. Olen stressiin taipuvainen ahdistuja, ehkä silläkin joku vaikutus että keho voi fyysisestikin huonosti. Toisilla kai vaan on huonompi vastustuskyky, en tiedä voiko sille välttämättä tehdä kovin paljon. Ja sekös vasta ottaakin päähän. Tsemppiä kovasti siis!

Vierailija
22/24 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronarokote heikentää oman immuniteetin!

Ettekö ymmärrä

Veritulppia

Aivoinfarkteja

Sydänoireet

Kuoli yllättäen

Nämä lisääntyneet huomattavasti !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kesällä ihan samanlaista, sitten se vaan loppui. Yritin syödä marjoja, monivitamiinia ja jätin sokerin, mut uskon sattumaan vaan. Ehdotan myös metsässä oloa ja pihatöitä sulle, sieltä voisit saada vastustuskykyä.

Vierailija
24/24 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koronarokote heikentää oman immuniteetin!

Ettekö ymmärrä

Veritulppia

Aivoinfarkteja

Sydänoireet

Kuoli yllättäen

Nämä lisääntyneet huomattavasti !

Höpöhöpö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä