Miksi ei reaktiota tällaiseen tunnustuksen?!
Eli, olen ollut erittäin ihastunut mieheni hyvään ystävää. Oman mieheni kanssa on ero tulossa, erinäisten ongelmien takia. Olen tämän ystävän kanssa jutellut näistä asioista, olemme muutaman kerran viettänyt hänen kanssaan kahdestaan aikaa. En tiedä, olenko tulkinnut väärin häntä, mutta olen ehkä saanut signaaleja että hänkin on ihastunut minuun. Ehdotin tapaamista viime viikolla, jotta olisin voinut puhua tunteitani, mutta hän vain sanoi, ettei halua "aiheuttaa paskaa" omalle miehelleni. Nyt lauantai yönä laitoin hänelle viestin, jossa tunnustin tunteeni (lapsellista, tiedän, mutta ei ollut vaihtoehtoja, ja olin humalassa), eikä tämä mies ole reagoinut vieläkään viestiin yhtään mitenkään! Mitä tämä tarkoittaa?! Luulisi, että jokaiselta jonkinlainen reaktio tuollaiseen viestiin tulisi...
Kommentit (43)
Se ei vaan halua napalankoutta kaverinsa kanssa.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 13:15"]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 13:07"]
Periaate että kaverin muijiin ei kosketa? Ei edes exiin.
Kahdet pakit oot nyt saanu.
[/quote]
Naurettavaa. Ei ketään ihmistä voi omistaa.
Totta kai kaverin eksän kanssa voi laittaa hynttyyt yhteen. Ymmärrettävästi ystävykset voivat kokea tämän kiusallisena ja eivät halua enää viettää aikaa keskenään. Pitää vaan tiedostaa tämä fakta että ystävyys voi sittenn hiipua. Jokainen on vapaa valitsemaan kumppaninsa!
[/quote]
Totta, mutta todennäköisesti tämä miehen kaveri haluaa olla jatkossakin hänen kaveri, joten ei ole kiinnostunut AP:sta. Ja vaikka olisikin, niin ei halua suhteeseen hänen kanssaan, koska kaveruus painaa enemmän vaakakupissa.
up