Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ei reaktiota tällaiseen tunnustuksen?!

Vierailija
16.02.2015 |

Eli, olen ollut erittäin ihastunut mieheni hyvään ystävää.  Oman mieheni kanssa on ero tulossa, erinäisten ongelmien takia. Olen tämän ystävän kanssa jutellut näistä asioista, olemme muutaman kerran viettänyt hänen kanssaan kahdestaan aikaa. En tiedä, olenko tulkinnut väärin häntä, mutta olen ehkä saanut signaaleja että hänkin on ihastunut minuun. Ehdotin tapaamista viime viikolla,  jotta olisin voinut puhua tunteitani, mutta hän vain sanoi, ettei halua "aiheuttaa paskaa" omalle miehelleni.  Nyt lauantai yönä laitoin hänelle viestin, jossa tunnustin tunteeni (lapsellista,  tiedän, mutta ei ollut vaihtoehtoja,  ja olin humalassa), eikä tämä mies ole reagoinut vieläkään viestiin yhtään mitenkään! Mitä tämä tarkoittaa?! Luulisi, että jokaiselta jonkinlainen reaktio tuollaiseen viestiin tulisi...

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 13:02"]Nyt lauantai yönä laitoin hänelle viestin, jossa tunnustin tunteeni (lapsellista,  tiedän, mutta ei ollut vaihtoehtoja,  ja olin humalassa)...

[/quote]Ei ollut vaihtoehtoja???

Vierailija
22/43 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 13:23"]

Tiedän kyllä, että olen tyhmä ja kamala ihminen, mutta en vain voi tunteilleni mitään...mutta tiedän kyllä senkin että minulla ei tule olemaan mieheni ystävän kanssa yhtään mitään.  Mitä mieltä olette, laittaisinko hänelle vielä yhden viestin jossa pyytäisin anteeksi sitä lauantaiyön viestiä, ja pyytäisin unohtamaan koko jutun?

[/quote]Tämä siis ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 13:13"]

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 13:10"]

Tarkoittaa että hän on hyvä kaveri miehes kans ja arvostaa tätä ystävyyttä. Ja siksi ei vastannut mitään koska toivoo sun ymmärrävän ettei halua suhdetta sun kanssa koska menettää kaverin. Ihan kuule maalaisjärjellä päättelin tämän!

[/quote]

Mutta eikö tässäkin tapauksessa hän olisi vastannut ap:lle ja kertonut tuon?

[/quote]

Ei. Naiset kirjoittaisi novellin pituisen viestien ystävyyden arvostamisesta. Mies on jo kerran todennut ettei halua aiheuttaa paskaa kaverilleen ja that's it.

Vierailija
24/43 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 13:14"]

Kerrataas nyt vielä: kumppanin kavereihin ei sekaannuta, edes silloin kun kumppani on jo ex.

Poissuljettuja ovat myös omien kavereiden miehet, myös exät. Se nyt vaan on niin.

[/quote]

Höpö Höpö. Toki sinä voit toimia näin mutta turha tunkea tuollaista moraalia kaikille.

Jokainen ihminen itse valitsee kumppaninsa ja jos nyt sattuu rakastumaan kaverin eksään ni sitten se on niin.

Tietenkin on ymmärrettävää että tämä voi vaikuttaa ystävyyteen jopa lopettaa sen.

Mutta aikki NORMAALI ÄLYISET ihmiset kunnioittavat ihmisten vapautta päättää omista asioistaan. Ei heidän tarvitse siitä pitää mutta he hyväksyvät sen.

Vierailija
25/43 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 13:26"]

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 13:14"]

Kerrataas nyt vielä: kumppanin kavereihin ei sekaannuta, edes silloin kun kumppani on jo ex.

Poissuljettuja ovat myös omien kavereiden miehet, myös exät. Se nyt vaan on niin.

[/quote]

Höpö Höpö. Toki sinä voit toimia näin mutta turha tunkea tuollaista moraalia kaikille.

Jokainen ihminen itse valitsee kumppaninsa ja jos nyt sattuu rakastumaan kaverin eksään ni sitten se on niin.

Tietenkin on ymmärrettävää että tämä voi vaikuttaa ystävyyteen jopa lopettaa sen.

Mutta aikki NORMAALI ÄLYISET ihmiset kunnioittavat ihmisten vapautta päättää omista asioistaan. Ei heidän tarvitse siitä pitää mutta he hyväksyvät sen.

[/quote]

Jatkan vielä sen verran että tässä tapauksessa miehen kaveri on ilmiselvästi osoittanut että ei ole kiinnostunut sinusta TAI vaikka olisi kiinnostunut sinusta hän pitää suuremmassa arvossa ystävyyttä eksäsi kanssa eikä halua riskeerata ystävyyttä.

Vierailija
26/43 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 13:23"]

Tiedän kyllä, että olen tyhmä ja kamala ihminen, mutta en vain voi tunteilleni mitään...mutta tiedän kyllä senkin että minulla ei tule olemaan mieheni ystävän kanssa yhtään mitään.  Mitä mieltä olette, laittaisinko hänelle vielä yhden viestin jossa pyytäisin anteeksi sitä lauantaiyön viestiä, ja pyytäisin unohtamaan koko jutun?

[/quote]

Mitäpä jos jätät miehen ihan rauhaan. Eiköhän se osaa sen sun viestin unohtaa ihan ilman pyytelyjä. Sä vaan yrität tässäkin keksiä syitä miksi viestitellä, toivot että mies lämpenis sulle. Vastaamatta jättäminen kyllä kertoo, että viestejäsi ei kaivata. Tälle miehelle exäsi ystävyys on sinua tärkeämpi, hyväksy se ja unohda mies.

Vierailija
27/43 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 13:15"]

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 13:07"]

Periaate että kaverin muijiin ei kosketa? Ei edes exiin.

Kahdet pakit oot nyt saanu.

[/quote]

Naurettavaa. Ei ketään ihmistä voi omistaa.

Totta kai kaverin eksän kanssa voi laittaa hynttyyt yhteen. Ymmärrettävästi ystävykset voivat kokea tämän kiusallisena ja eivät halua enää viettää aikaa keskenään. Pitää vaan tiedostaa tämä fakta että ystävyys voi sittenn hiipua. Jokainen on vapaa valitsemaan kumppaninsa!

[/quote]Toisilla vaan on periaatteita.

Vierailija
28/43 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisetko ne aina roikkuu ja viestittelee? Miehilläkö sitä selkärankaa sittenkin enemmän löytyy????

Vierailija
29/43 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 13:31"]

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 13:15"]

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 13:07"]

Periaate että kaverin muijiin ei kosketa? Ei edes exiin.

Kahdet pakit oot nyt saanu.

[/quote]

Naurettavaa. Ei ketään ihmistä voi omistaa.

Totta kai kaverin eksän kanssa voi laittaa hynttyyt yhteen. Ymmärrettävästi ystävykset voivat kokea tämän kiusallisena ja eivät halua enää viettää aikaa keskenään. Pitää vaan tiedostaa tämä fakta että ystävyys voi sittenn hiipua. Jokainen on vapaa valitsemaan kumppaninsa!

[/quote]Toisilla vaan on periaatteita.

[/quote]

Niin en minä sitä sano että sinulla ei saa olla tuollaista periaatetta. Mutta olet lapsellinen jos moralisoit muita joilla ei tuollaista periaatetta ole.

Vierailija
30/43 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo ole selvä peli jo. Tuskin on suurta väliä laitatko vielä viestiä vai et, hän on selvästi puolensa valinnut.

Vierailija
31/43 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei? No koska se ei halua sua.

Vierailija
32/43 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja, jos tämä mies on oikeasti (ex) miehesi hyvä ystävä, niin ihmeitä saa tapahtua, että teidän välillä tapahtuu ikinä mitään. Ainakaan eroprosessin aikana tai hyvin pian sen jälkeen. Ystävien exiä ei mennä panemaan vaan sen takia, että ne sattuu nyt olemaan (kohta) vapaana ja ovat lohduttajaa vailla. Piste.

Tällä ei ole mitään tekemistä "omistamisen" (viesti 25) kanssa vaan tietyn ystävyyden ja ystävän tunteiden kunnioittamisesta. Se lähtee (ex)miehesi ystävästä itsestään. Niin ei vaan tehdä. Olet (ex)miehesi kavereiden keskuudessa pitkään miehesi reviirillä. Se on kollektiivinen sanomaton sopimus miesten kesken, jotka ovat oikeasti ystäviä keskenään.

Saanet typeryytesi anteeksi sen varjolla, että olet erosta sekaisin. Jos haluat tämän miehen kunnioituksen säilyttää, niin lopeta heti kaikki ehdottelu ja kuvitelmat. Tunteillesi et nyt mitään voi, eikä niissä ole typerää. Typerää on se, että kuvittelet niiden oikeuttavan johonkin ja vedät miehen ikävään välikäteen.

Jos jollain kaverilla menee poikki ja nainen ryntää mun syliin vonkaamaan hellyttää. Kuvottavaa. Harvoja tilanteita, jolloin saattaisin sanoa rumasti.

Vierailija
33/43 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaamattomuus on selvä osoitus siitä, että mies ei halua viedä suhdettanne eteenpäin. Jos hän vastaisi jotain, sinä laittaisit aina uutta viestiä ja keksisit tikusta asiaa. Toisaalta hän ei halua loukata sinua ja sanoa sinulle voimakkaasti ettei ole kiinnostunut, koska ystävällisellä sanomisella et asiaa uskonut. Sen sanominen, että ei halua loukata kaveriaan, on mahdollisesti ollut vain kiltti tapa ilmaista ettei ole sinusta suuhdemielessä kiinnostunut.

Hän on kunnollinen mies, jolla ei tässä tilanteessa oikein ole muita vaihtoehtoja kuin olla vastaamatta ja toivoa, että sinä ymmärrät lopettaa yhteydenotot. Näin molemmilla säilyy kasvot ja viestisi voi laittaa yksittäisen kännivirheen piikkiin.

Vierailija
34/43 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ihan vastaava tilanne myös. Nainen onnistui kylläkin saamaan mut sänkyynsä kerran ravintolasta. Lopetin homman kuitenkin alkuunsa. Emme kertoneet asiasta miehelle. Jos molemminpuolista vetovoimaa kuitenkin, on niin ei mielestäni kukaan ex voi omistaa ketään ikuisesti. Ehkä olisi ihan kohteliasta olla hyppäämättä ihan välittömästi uuteen suhteesee.

Vierailija
35/43 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein just niin kuin ap ja sain myös kohteliaan kieltäytymisviestin takaisin. Tästä on jo lähes vuosi aikaa ja miehen kaveri ei ole pitänyt sen jälkeen yhteyttä mieheenikään. Surullista, koska hän on mieheni lähes ainut ystävä. En kyllä ymmärrä miksi ei pidä yhteyttä mieheeni vaikka ei joutuisi kohtaamaan minua. Onko tällaiseen käytökseen jotain selityksiä? Jos kerta miesten ystävyys menee naisten edelle. 

Vierailija
36/43 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
37/43 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksua toimintaa kaverilta.

Mietipäs nyt itse, että eroat miehestäsi ja seuraavalla viikolla hän tulee kadulla vastaan käsikynkässä parhaan ystäväsi kanssa. Kuinkahan akwardia tilanne olisi ja kuinka suureksi petturiksi tuntisit kaverisi?

Vierailija
38/43 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 17:06"]

Fiksua toimintaa kaverilta.

Mietipäs nyt itse, että eroat miehestäsi ja seuraavalla viikolla hän tulee kadulla vastaan käsikynkässä parhaan ystäväsi kanssa. Kuinkahan akwardia tilanne olisi ja kuinka suureksi petturiksi tuntisit kaverisi?

[/quote]

No vastaa kun olet noin viisas, että miksi kaveri lopetti yhteydenpidon mieheenikin?

38

Vierailija
39/43 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kysymys on omistamisesta eli ilmeisesti oletetaan, että tämä nainen kuuluu ex:llä ikuisesti, vaikka seurustelu olisi päättynyt. Mafiameininkiä.

Vierailija
40/43 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi