Ensitreffit ulkomailla, kotimainen tv-sarja
TV5 tänään klo 20.00, onko uusinta vai tuore sarja?
Kommentit (124)
Kyynikkona voisin todeta että lähtöasetelmat olivat puolissa tapauksista epäterveet. Uskonto tullee väliin yhdessä suhteessa ja neljäs keikka oli alusta asti vaivaannuttavaa seurattavaa.
"Rosella on vanhempiensa hoidossa oleva 1-vuotias poika, jota hän näkee kahden kuukauden välein."
Tämä jaksaa aina hämmästyttää. Tosin heillä ei liene vaihtoehtoja. Tai vaihtoehto on löytää länsimainen mies, joka elättää sekä äidin että lapsen...
Markus vaikutti oikein sympaattiselta tyypiltä, toivon heille kaikkea hyvää.
Ikävä Lauralle, että tunteet oli yksipuolisia. Olisiko tuotantoon sitoutuminen voinut "pakottaa" Miken tulemaan suomeen, vai halusiko vain vahvistusta omille (olemattomille) tunteilleen.
Kaisalla ja Victorilla ei sitten kuitenkaan tainnut olla kipinää.
Juho-Kustaa ja turkkilainen on oikein sympaattinen ja toisilleen sopiva pari. Kerrottiinko ohjelmassa, mitä Juho-Kustaan kädelle on käynyt vai onko ollut syntymästä asti?
Vierailija kirjoitti:
"Rosella on vanhempiensa hoidossa oleva 1-vuotias poika, jota hän näkee kahden kuukauden välein."
Tämä jaksaa aina hämmästyttää. Tosin heillä ei liene vaihtoehtoja. Tai vaihtoehto on löytää länsimainen mies, joka elättää sekä äidin että lapsen...
Ikävä Lauralle, että tunteet oli yksipuolisia. Olisiko tuotantoon sitoutuminen voinut "pakottaa" Miken tulemaan suomeen, vai halusiko vain vahvistusta omille (olemattomille) tunteilleen.
Juho-Kustaa ja turkkilainen on oikein sympaattinen ja toisilleen sopiva pari. Kerrottiinko ohjelmassa, mitä Juho-Kustaan kädelle on käynyt vai onko ollut syntymästä asti?
Mun mielestä ei kerrottu missään jaksossa mikä käden tarina on.
Juho vissiin täällä jossain keskustelussa kirjoittikin vähän siihen suuntaan että saattaisi tulla tulevissa jaksoissa ilmi..
joka tapauksessa oma suosikki noista neljästä parista , toivon kaikkea hyvää tälle parille, vaikuttivat että hyvä olla yhdessä heillä
Vierailija kirjoitti:
Nolointa tässä sarjassa on se järkyttävä naispuolinen lihavuori.
Nolompaa on rumasti puhuminen.Afrikkalaiset pitävät isokokoisista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi elämä se vantaalainen turvatarkastaja. Kerrankin joku on kiinnostunut suomalaisesta kulttuurihistoriasta. Mitä havis amanda symboloi? - Öö, nothing!
Kuka tuo Runeberg oli? - Öö, the leivokset!
"Mä annoin Mikelle ne ruorit". Eiköhän tässä tarkoitettu kuitenkin airoja.Lahjatulianenkin oli kissa. (Kettu oli)
Mä ajattelin samoin. Ihan oikeasti, olisi nyt edes googlettanut kun nykyään se tiedonhankinta on niin helppoa puhelimella.
Turvatarkastaja oli kyllä harvinaisen tylsä tapaus persoonana. Mistään ei tietänyt mitään. Ainut jota tivasi oli kauanko toinen on Suomessa. Vaikutti takertujalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Markus ja Rose ovat symppispari. Markus ainakin vaikuttaa oikeasti rakastuneelta ja oli ihan edukseen Rosen perheen vierailulla. Toivottavasti heidän juttunsa kestää.
Aivan liian epäsuhtainen pari. Nainen on painoltaan varmaan neljännes miehen painosta.
Ihmettelen mikä heitä yhdistää...
Ettei tule mieleen luonteet.Harvan parin kai pelkkä ulkonäkö yhdistää tai jos yhdistääkin,se tuskin on pitkäaikaista jos henkistä yhteyttä ei löydy.
Itsekeskeinen, oikein säälittää miestä kun tämä hyökkää päälle heti kun itse ei ymmärrä mitä toinen tarkoittaa, tekee omia johtopäätöksiä ja kaiken kruunaa se, et mies esittää kovista, ei jeesus mikä pälli. Ne valtavat läskiläysykät olis kans voinut pitää piilossa tau hankkia laadukkaat rintaliivit. Miehelle vinkki, juokse ja pakene kun vielä voit tai kohta olet hellan ja nyrkin välissä. Jää kakkoseksi.
Nainen satsannut omaisuuden lahjoihin, juntti suomimies hankkii kukkia ja halvan kuoharin. Voiko olla kiusallisempaa.
Nainen helpottunut kun pääsi tosta räkänokasta eroon 😂
Jjjqnni kirjoitti:
Itsekeskeinen, oikein säälittää miestä kun tämä hyökkää päälle heti kun itse ei ymmärrä mitä toinen tarkoittaa, tekee omia johtopäätöksiä ja kaiken kruunaa se, et mies esittää kovista, ei jeesus mikä pälli. Ne valtavat läskiläysykät olis kans voinut pitää piilossa tau hankkia laadukkaat rintaliivit. Miehelle vinkki, juokse ja pakene kun vielä voit tai kohta olet hellan ja nyrkin välissä. Jää kakkoseksi.
Pahaa teki katsoa kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Plusmalli on liian itsevarma. Kävi ohjeistamaan musiikin tekemisessä kuin olisi paikalle tilattu asiantuntija. Lisäksi kalliiden vaatteiden antaminen toi mieleen... öh... rikkaat länsimaiset naiset jotka matkustaa Afrikan maihin rahoittamaan nuorten köyhien miesten elämää ja saa vastapalveluksi ihailua ja seks-ä.
Rose ja Markus on ihan ok pari.
Turvatarkastaja vaikuttaa neuroottiselle. Mike ei selvästikkän ole yhtään ihastunut ja petaa valmiiksi pakoreitin puhumalla vain kuukaudesta.
Plusmallin mies vaikuttaa kyllä ettei ole yhtään kiinnostunut, näpräsi puhelintaan kun toinen ui. On vaivaantuneen oloinen. Mietin että morsiamen koko saattoi tulla yllärinä kuitenkin, kun Instasta ei samaksi ihmiseksi tunnista🤕
Juho-Kustaa puolestaan päätyy niin tossun alle kuin voi vaan ikinä kuvitella.
Osaan helposti kuvitella, että tuo plusmalli on laittanut leuasta ylöspäin photoshopattuja kuvia itsestäään ja sitten todellisuus on järkyttänyt miehen. Minäkin järkytyn aina kun näen hyvänpäivän tuttuja esim kaupassa, sen verran uskomattomia kuvia somessa ja sitten totuus on aivan jäätävä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juho vissiin täällä jossain keskustelussa kirjoittikin vähän siihen suuntaan että saattaisi tulla tulevissa jaksoissa ilmi..
joka tapauksessa oma suosikki noista neljästä parista , toivon kaikkea hyvää tälle parille, vaikuttivat että hyvä olla yhdessä heillä
Kädestä ei tosiaan yllättäen kerrottu. En uskaltanut asiasta kertoa, koska minulla on ollut sopimuksessa vaitiolovelvollisuus ja olin ohjelmaa tehtäessä kertonut siitä yhdessä tai kahdessa haastattelussa. Haastattelut kestivät paikoin jopa tunnin tai yli ja niistä on leikattu paljon pois ohjelmaa varten. Nähtävästi kädettömyyttä ei haluttu ottaa ohjelman keskiöön ja siksi se jätettiin pois. Who knows.
Nyt voin tosin kertoa. Tosiaan syntymästä asti on tuo ollut poikki. Kiitos myös paljon positiivisista kommenteista. Reality-tv on kuitenkin vain pieni kiusallinen vilkaisu ihmisten elämään, jota on helppo tulkita ja arvostella väärin. Siksi positiiviset kommentit lämmittävät tämänkin ujon nuoren miesopettajan mieltä :)
J-K kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
joka tapauksessa oma suosikki noista neljästä parista , toivon kaikkea hyvää tälle parille, vaikuttivat että hyvä olla yhdessä heilläKädestä ei tosiaan yllättäen kerrottu. En uskaltanut asiasta kertoa, koska minulla on ollut sopimuksessa vaitiolovelvollisuus ja olin ohjelmaa tehtäessä kertonut siitä yhdessä tai kahdessa haastattelussa. Haastattelut kestivät paikoin jopa tunnin tai yli ja niistä on leikattu paljon pois ohjelmaa varten. Nähtävästi kädettömyyttä ei haluttu ottaa ohjelman keskiöön ja siksi se jätettiin pois. Who knows.
Nyt voin tosin kertoa. Tosiaan syntymästä asti on tuo ollut poikki. Kiitos myös paljon positiivisista kommenteista. Reality-tv on kuitenkin vain pieni kiusallinen vilkaisu ihmisten elämään, jota on helppo tulkita ja arvostella väärin. Siksi positiiviset kommentit lämmittävät tämänkin ujon nuoren miesopettajan mieltä :)
J-K:lle. Olitte ihania, toivotan teille rakkauden täyteistä yhteiseloa. Mun mielestä oli ihan hyvä ratkaisu ettei kädestä puhuttu kun eipä se tässä ollut mitenkään oleellista :) Hyvää jatkoa!
Miten näissä suomi - thai pareissa ukko on aina tuollainen isomahainen 785
Vierailija kirjoitti:
Eivät Suomesta muija saa
Miksi toi iso muija tekee draamaa olemattomasta asiasta?! Hölmö!
J-K kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
joka tapauksessa oma suosikki noista neljästä parista , toivon kaikkea hyvää tälle parille, vaikuttivat että hyvä olla yhdessä heilläKädestä ei tosiaan yllättäen kerrottu. En uskaltanut asiasta kertoa, koska minulla on ollut sopimuksessa vaitiolovelvollisuus ja olin ohjelmaa tehtäessä kertonut siitä yhdessä tai kahdessa haastattelussa. Haastattelut kestivät paikoin jopa tunnin tai yli ja niistä on leikattu paljon pois ohjelmaa varten. Nähtävästi kädettömyyttä ei haluttu ottaa ohjelman keskiöön ja siksi se jätettiin pois. Who knows.
Rohkeaahan tuo oli lähteä tämänkaltaiseen ohjelmaan ja tänne kaikenmaailman keskustelupalstojen ruodittavaksi. Siihen ei moni pystyisi! Kaikkea hyvää Juho sinulle ja Aleynalle <3
Vierailija kirjoitti:
Thaimaassa ulkonäkö on toissijainen seikka, kun valitaan kumppania. Miehen varallisuus vastaa Thaimaassa samaa, kuin Suomessa miehen mallimainen ulkonäkö.
Jep! Oon ite 22v ja mitä katellu 25-vuotiaita niin ei ne noin vanhoilta näytä. Se Rose menis kasvoiltaan jopa 40-vuotiaasta, kroppa toki on ku lapsella. On eri asia olla naisellisen siro kuin pikkulapsen kroppa mikä toki tuolla päin johtuu aliravitsemuksesta.