Ensitreffit ulkomailla, kotimainen tv-sarja
TV5 tänään klo 20.00, onko uusinta vai tuore sarja?
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen ettei tuon lehtijutun mukaan se suomalaisen miehen ja filippiiniläisen naisen juttu jatkunut? Onkohan joku välimatkaongelma+korona tullut siihen ongelmaksi?
Ihme ettei jatkunut. Pullukka oli kiltti ja ihastuneelta vaikutti mininainenkin.
Eikös se jatkunut? Olin lukevinaan että rose ja poikansa muuttamassa Suomeen kunhan k0ronatilanne hellittää
Mistä luit? Iltapäivälehden mukaan vain Turkin pariskunta jatkaa yhdessä.
Viimeisen jakson loppukaneeteissa kerrotaan lyhyt kuvaus miten pareille kävi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa vaivaannuttavaa se levytysstudiossa käynti. Kaisa jakaa kaikkitietävänä neuvoja, voi apua mitä pätemistä.
Se mieshän kommentoikin että täytyykin antaa potkut aikaisemmalle managerille.
Juu, ja Kaisa oli varmaan onnessaan. Hänhän jotenkin pohjusti jo sinne studiolle mentäessä, että musiikki on heitä yhdistävä tekijä ja on niin tärkeää päästä näkemään Viktorin musajuttuja. Heti kun se jammailu sohvalla alkoi, arvasin, että kohta alkaa palautetta tulla. 😀
Minusta Markus ja Rose ovat symppispari. Markus ainakin vaikuttaa oikeasti rakastuneelta ja oli ihan edukseen Rosen perheen vierailulla. Toivottavasti heidän juttunsa kestää.
Minua ärsytti Markuksen kommentti perheen possuaitauksessa. "Hyvä ettei eläimiin kiinnytä. Nehän ovat ruokaa." 😬 No kaikesta näkee että makkara on Markukselle maistunut. Avioelämä Risen kanssa ei voi olla kovin monipuolista tai Rose rusentuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen ettei tuon lehtijutun mukaan se suomalaisen miehen ja filippiiniläisen naisen juttu jatkunut? Onkohan joku välimatkaongelma+korona tullut siihen ongelmaksi?
Ihme ettei jatkunut. Pullukka oli kiltti ja ihastuneelta vaikutti mininainenkin.
Eikös se jatkunut? Olin lukevinaan että rose ja poikansa muuttamassa Suomeen kunhan k0ronatilanne hellittää
Ainakin seiskan artikkelissa luki
Vierailija kirjoitti:
Kolmas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älllttävä se iso mies ja pieni nainen :( miksihän nekin yhdessä... Thaikku
Yhtä ällöttävä on lihaksikas tumma mies itseän pidemmän ja tuplasti paksumman valkoisen naisen kanssa. Fy fan mikä tättähäärä se nainen on.
Saan varmaan paskamyrskyn mut miks pitää olla niin independent woman että pitää kaikki miehen puolelta tuleva kohteliaisuus tyrmätä. Esim kun se Victor yritti auttaa laukkujen kanssa niin johan se nainen ennätti huutaa I’M AN INDEPENDENT WOMAN minä kyllä kannan..
Itse ainakin tykkkään kun mies tarjoutuu kantamaan laukut ja avaamaan ovia. Kiva myös ottaa vastaan tällaisia pieniä eleitä eikä tulis mieleenkään alkaa kailottaa omaa itsenäisyyttä vain siksi koska olen nainen . Kai sitten olen vanhanaikainen..
Toi independent woman, hohhoijaa. "Suomesta ei löydy miestä joka kestäisi mua" uskon.
Vierailija kirjoitti:
Minusta Markus ja Rose ovat symppispari. Markus ainakin vaikuttaa oikeasti rakastuneelta ja oli ihan edukseen Rosen perheen vierailulla. Toivottavasti heidän juttunsa kestää.
Aivan liian epäsuhtainen pari. Nainen on painoltaan varmaan neljännes miehen painosta.
Ihmettelen mikä heitä yhdistää...
Vierailija kirjoitti:
Aika kurja temppu mikelta!
Näkihän sen jo Miken silmistä. Luihu mikä luihu. Nainen oli jo ryhtymässä vakavaan suhteeseen. Köpelösti kävi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan liian epäsuhtainen pari. Nainen on painoltaan varmaan neljännes miehen painosta.
Ihmettelen mikä heitä yhdistää...
Enpä tiennyt, että kumppani tulee etsiä mittanauhan mukaan. :D
Eipä sitten selvinnyt Kaisan ja kumppaninsa syy miksi eivät alkaneet seurustelemaan. Kaisan puolelta ilmeisesti halua olisi ollut, mutta mies oli vaan toisaalta myötäilevä, toisaalta välinpitämätön. Liekö sek suaalisella suuntautumisella osuutta sitten asiaan.
Kaisalla on kivoja asuja ja hyvä tyylitaju, ihan hyvä sydänkin, mutta jyrää helposti, ehkä tiedostamattaan, vähän rauhallisemman tyypin vähän alisteiseen asemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika kurja temppu mikelta!
Näkihän sen jo Miken silmistä. Luihu mikä luihu. Nainen oli jo ryhtymässä vakavaan suhteeseen. Köpelösti kävi.
Oli sen silmissä kyllä joo jotain epäilyttävää. Selvispä nyt
Tää oli hauska sarja, toivottavasti tulee jatkoa! Paljon parempi kuin maajussit ynnämuut.
Onko kenenkään esillä olleen instatili tiedossa?
Minäkin katsoin ja tykkäsin koska tässä keskityttiin muuhun kuin seksiin
Muissa vastaavissa hypitään sänkyyn heti ensimmäiseksi. Vie mielenkiinnon heti.
Varsinkin tää Turkkilainen tyttö ja Juho vai mikä. Söpön ujon romanttista vaikka kömpelöä. Niin sen pitäisikin alussa olla.
Vierailija kirjoitti:
Se Laura yritti väkisin saada Mikea miehekseen. Oli vähän kiusallista, kun jätkä yritti luistella tilanteesta ja haluaa palata poikamiehenä kotimaahansa. Yksin.
Miten tästä voi syyttää Lauraa? Mikehän tuossa väärin toimi, kun lähti Suomeen siinä vaiheessa, kun oli jo ihastunut toiseen. Jos joku tulisi minun vuokseni Suomeen, kuvittelisin tämän olevan kiinnostunut minusta.
Sarja loppui ihan liian lyhyeen. Olisin mielelläni seurannut paljon pidempään.
Parit olivat jotenkin ihanan normaaleja verrattuna 90 days -sarjaan kaikkine spin offeineen. Siellä kun on todellisia sekopäitä.
Mun mielestä Juho-Kustaa vaikutti niin mahtavalta tyypiltä että haluaisin olla sen kaveri. Oon itsekin herkkä mies, joten oli tosi kiva katsoa miten aito Juho oli. Myös Juhon nainen vaikutti tosi mukavalta ja hauskalta tyypiltä.
Halveksin teitä jotka käytätte kommenteissanne argumenttina Markuksen tai Kaisan painoa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Juho-Kustaa vaikutti niin mahtavalta tyypiltä että haluaisin olla sen kaveri. Oon itsekin herkkä mies, joten oli tosi kiva katsoa miten aito Juho oli. Myös Juhon nainen vaikutti tosi mukavalta ja hauskalta tyypiltä.
Rakastuneita olivat mutta Juho näyttää jo valmiiksi viiskymppiselle.