Huomenna on lähtö viikoksi Teneriffalle
Olen innoissani. Tähän aikaan ollaan jo koneessa. Viikko Puerto de la Crutzissa odottaa. Toivon lepoa, aurinkoa, hyvää rukaa ja mukavia kokemuksia koko perheen kanssa. Mukana mies ja kakis teiniä
Kommentit (11)
http://www.accuweather.com/fi/es/puerto-de-la-cruz/303044/february-weather/303044
itsellä myös matka varattuna maaliskuunalkuun, saa nähdä kuinka säätiedotukset pitävät paikkaansa...
Me ollaan lähdössä maaliskuun puolessavälissä, en ole ennen Kanarialla käynytkään :)
Viime vuonna oli helmi-maaliskuun vaihteessa ja palelin lähes koko kaksi viikkoa.
Onko noi kakis teinit sama ku pissis mut pahempii..?
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 10:37"]Siellä on kylmää ollut. Tuulee ja varjossa 15 astetta. Toivottavasti lämpiää.
[/quote]
Oon kokoajan seurannut säätiedotetta. Eri lähteissä eri ennusteet. Keskiviikko näyttää tosi pahalta. Ennuste 17.... ja sadetta. Päätös siis selvä. Meillä on auto koko viikon, jotenparas ajaa Adeljeen vesipuistoon (siellä ennuste 20). kyllä sitä todellakin toivoisi vähän enemmän lämmintä kuin 17
ÄÄÄÄÄ! Minä matkustan viikon päästä, mutta nyt jo tekisi mieli pakata!
Mukavaa matkaa ap, loppuviikosta lämpenee ♥
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 10:45"]Onko noi kakis teinit sama ku pissis mut pahempii..?
[/quote]
Juu... siitä tulee varmaan uusi muoti-ilmaus (kun pissiskään ei enää riitä....)
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 10:51"]ÄÄÄÄÄ! Minä matkustan viikon päästä, mutta nyt jo tekisi mieli pakata!
Mukavaa matkaa ap, loppuviikosta lämpenee ♥
[/quote]
Kiitos! Toivotan sinullekin hyvää matkaa. Kyllä se aina kotiolot voittaa.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 10:37"]http://www.accuweather.com/fi/es/puerto-de-la-cruz/303044/february-weather/303044
itsellä myös matka varattuna maaliskuunalkuun, saa nähdä kuinka säätiedotukset pitävät paikkaansa...
[/quote]
Accuweather näyttää paljon paremmalta kuin Foreca. Tässä on 20 jopa keskiviikoksi
Joo, ei rannalla tarkene mutta allas-alueella ihan ok lämmin. Toivottavasti otitte hyvän hotellin.
Siellä on kylmää ollut. Tuulee ja varjossa 15 astetta. Toivottavasti lämpiää.