Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

1000 ja 1 tapaa pilata kahvi väsyneenä

Vierailija
16.02.2015 |

kaada sekaan suolaa, margariinia tai mehukeittoa. voit myös kokeilla kissanraksuja suodatinpussiin tai pannun jättämistä pois!

nimim. äiti on vähän väsynyt-ei kai?!

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/51 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 09:24"]Minun suosikki on jukurttia litran tölkistä kahvin sekaan. Valion mansikkavanilja antaa pikantin säväyksen.

Myös curry-jauhe sopii aamupuuroon kanelin tilalle.
[/quote]
Joskus lapsena isäni keitteli mulle "aamukaakaon" currysta eikä huomannut mitään. Curry oli samanlaisessa isossa purkssa kuin kaakaojauhe. Ja isä oli sentään elintarvikepuolella tuotekehittäjä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätevää myös kaataa maitoa veden sijaan vesisäiliöön. Voin muuten sanoa että palaa mukavasti kiinni. Kerran on kokeiltu myös kahvia astianpesujauheella. Ei tullu sentään maistettua

Vierailija
4/51 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös se johto on hyvä olla seinässä kun meinaa keittää kahvit. Tietty tämän yleensä huomaa vasta kun on jo mennyt tovi ja miettii miksi kahvi ei ole vieläkään valmista.

Vierailija
5/51 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 19:55"]

Taitaa olla ketju täynnä jotain vammaisia, joilla ei tuo äo ole kovin korkea. 35 vuotta olen keittänyt kahvia ( kymmeniä tuhansia kertoja), välillä jos minkälaisessa väsymyksessä ja kunnossa, eikä mitään tällaisia ole koskaan tapahtunut. Ja teidän mielestä on jotenkin hauskaa kertoa olevanne tyhmiä, voi voi... Toisaalta veikkaan, että suurin osa oli keksittyjä juttuja, jotta vaikuttaisi olevan hauskempia kuin toiset. Epäonnistuitte.

[/quote]

Menikö kahvinpuruja pimppiin? :)

Vierailija
6/51 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 19:55"]

Taitaa olla ketju täynnä jotain vammaisia, joilla ei tuo äo ole kovin korkea. 35 vuotta olen keittänyt kahvia ( kymmeniä tuhansia kertoja), välillä jos minkälaisessa väsymyksessä ja kunnossa, eikä mitään tällaisia ole koskaan tapahtunut. Ja teidän mielestä on jotenkin hauskaa kertoa olevanne tyhmiä, voi voi... Toisaalta veikkaan, että suurin osa oli keksittyjä juttuja, jotta vaikuttaisi olevan hauskempia kuin toiset. Epäonnistuitte.

[/quote]

Tyhmä joutuu keskittymään enemmän tekemisiinsä, joten ei tule mitään automaattivahinkoja.

Vierailija
7/51 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä kokemus on myös keittää kahvia ja olla muistam koko asiaa ! En yleensä juo Päiväkahvin kun olen yksin, silti kerran havahduin ihmettelemään että " mitä hittoa, keitin porisee ja kahvi tuoksuu, kuka sitä keitti?!"
Olin siis kaksin vauvan ja 3-vuotiaan kanssa, enkä TODELLAKAAN muista että olisin käynyt laittamassa sen kahvin tippumaan! Olisin varmaan läpäissyt valheen paljastus kokeenkin. .

Vierailija
8/51 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda vesi keittimestä ja ihmettele, miksi keitin hajosi juuri tänään. Osta uusi keitin ja huomaa, että vanhakin toimii...

Vierailija
9/51 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala lukea paniikissa tenttiin ja huomaa että täysi kuppi kahvia on seissyt 45min pöydällä kylmenemässä. Ja viimeiset maidot kaadettuna sinne. Hyvää huomenta muillekki!

Vierailija
10/51 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kari Suomalaisella oli joku piirros tästä aiheesta. Uskomattoman moni asia voi kyllä kahvinkeitossa mennä pieleen, oma suosikki-inhokkini on suodatinpussin unohtaminen.

Vierailija
11/51 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikakahvi valmistuu näppärästi myös ilman kahvinpuruja. Tämänkin voi hoksata vasta sen jälkeen kun olet jo juonut lämpövetesi.

Vierailija
12/51 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun suosikki on jukurttia litran tölkistä kahvin sekaan. Valion mansikkavanilja antaa pikantin säväyksen.

Vierailija
13/51 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene unenpöpperössä kolmeen laskiessa niin pahasti sekaisin, että kahvi on juomakelvotonta. Keitä uusi kahvi ja huomaa ettet enää kerkeä juoda sitä. Kävele työmatkalla ärrän ohi, hae kahvi ja läikytä se tulikuuma litku käsillesi ja takin hihoille.
Päätin lopettaa kahvin juomisen, kolmatta päivää kofeiinitableteilla mennään. \,,/

Vierailija
14/51 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piimä sopii kahviin aivan mainiosti maidon sijaan.

Vierailija
15/51 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 09:24"]Minun suosikki on jukurttia litran tölkistä kahvin sekaan. Valion mansikkavanilja antaa pikantin säväyksen.

[/quote] curry sopii myös omenapiirakkaan!

Vierailija
16/51 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sekään haittaa jos kaadat vedet pöydälle kahvinkeittimen sijaan. Lapsi vain tokaisi, äiti miksi lorotat vettä pöydälle? Noh, kyse oli vain 10cm erehdyksestä kun paahdoin samalla leipää.

Vierailija
17/51 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä keittäessä pannu sen verran huonosti paikoilleen, että kahvi tippuu suoraan lattialle..

Vierailija
18/51 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitä espressoa mutteripannulla ja unohda se siivilä sieltä välistä. Keittiö saa kauniin 360 astetta joka puolelle levinneen puru/kahvi -kuorrutuksen. Lisäpisteitä saa kun useampi keittiön kaappi on unohtunut auki, jolloin sitä möhnää saa siivota myös kaappien sisältä ja astioista.

Vierailija
19/51 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulun aikaan kahvin sekaan voi kaataa vaikkapa Valion Vaaleaa glögiä jos se sattuu olemaan jääkaapissa siinä kohtaa, jossa maito yleensä on.

Vierailija
20/51 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 09:32"]

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 09:24"]Minun suosikki on jukurttia litran tölkistä kahvin sekaan. Valion mansikkavanilja antaa pikantin säväyksen. Myös curry-jauhe sopii aamupuuroon kanelin tilalle. [/quote] curry sopii myös omenapiirakkaan!

[/quote]

Miehen mielestä curry sopii myös korvapuustien täytteeksi, "mietinki ku täällä tuoksuu erilaiselta ku sillon ku sä teet korvapuusteja".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi