Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienet häät

Vierailija
16.02.2015 |

Hölmö kysymys... Mutta pidetäänkö kirkoissa häitä arkipäivänä päiväsaikaan? Ja omia kokemuksia kirkkohäistä, joissa vieraina vain todistajat?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti pidetään. Tosin tilaisuuden nimi on vihkiminen, häät on sitten ne juhlat sen jälkeen. Kysyhän suoraan siitä seurakunnasta, jonka kirkkoon haluat. 

Vierailija
2/8 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä kysyisin, jos jollain omia kokemuksia pienistä kirkkohäistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInulla ja miehelläni oli vihkiminen arkipäivänä kirkossa. Paikalla vain vanhemmat ja sisarukset. Kaunis ja ihana tilaisuus, ei juuri jännittänyt kun oli lähimmät ihmiset vain paikalla. Sen jälkeen menimme syömään pitkän kaavan mukaan ravintolan kabinettiin joka oli meille varattu. Rento tunnelma!

Vierailija
4/8 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös, kirkon ns.kappelissa, vain me ja kaksi todistajaa ja pappi. Ilman mitään häähömpötystä mitä en halunnut. Halusin vain naimisiin mieheni kanssa ja inhoan muutenkin olla juhlien tms.keskipisteenä. Suosittelen kirkkoa myös pienille häille, jos ei halua maistraatissa mennä naimisiin.

Vierailija
5/8 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko teillä ohan hääpuvut ym. asiaan kuuluvat? Vai onkohan ihan ok mennä tavallisissa siisteissä vaatteissa, ilman ´hääkimppua sun muuta. Pelkistetysti siis, ilman häämarsseja ja muita ylimääräisiä juttuja?

Vierailija
6/8 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 5 vastaa. Mulla oli musta mekko ja miehellä tumma puku. Ei kukkia ei marsseja. Nämä kaikki voi sopia papin kanssa etukäteen.

Vierailija
7/8 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Ihan ok mennä vihille tavallisissa vaatteissa. Mun sisko meni miehensä kanssa just noin. Arkipäivänä keskellä päivää normivaatteissa, pappi vihki. Mä olin toisena todistajana ja sulhasen veli toisena. Oltiin kaikki otettu vapaata töistä tätä varten, käytiin sitten yhdessä syömässä vihkimisen jälkeen. Oli tosi rento tunnelma, ei tarvittu järjestelyjä eikä kenenkään tarvinnut jännittää.

Vierailija
8/8 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 12:30"]

Meillä myös, kirkon ns.kappelissa, vain me ja kaksi todistajaa ja pappi. Ilman mitään häähömpötystä mitä en halunnut. Halusin vain naimisiin mieheni kanssa ja inhoan muutenkin olla juhlien tms.keskipisteenä. Suosittelen kirkkoa myös pienille häille, jos ei halua maistraatissa mennä naimisiin.

[/quote]

Ihanan kuulosta, juuri tällaista itsekkin ajattelin. Pieni tila, ei mitään suosittua kirkkoa. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme