Kuinka itsetuntoa murskaavaa on naisena kun tarjoutuu miehelle Tinderissä pelkkään seksiin ja mies ghostaa välinpitämättömänä. Saako vertaistukea pliis?
Kommentit (41)
Kuvasit juuri jokaisen miehen kohtalon Tinderissä.
Siihen tottuu vuosien mittaan.
Terveisin Salme 70v.
No autch. Ei kokemuksia tinderistä, mutta voi kamalaa.
Olet aivan liian herkkä tinderiin ja ylipäätään seksisuhteeseen. Tuossa kohtaa se syy voi olla ihan mikä tahansa muukin kuin se, että et ole tarpeeksi kaunis tai haluttava. Todennäköisesti onkin, koska kyllä moni haluaa kertaluonteisesti kokeilla aika hirveänkin kanssa.
No vähän sama jos etsit osa-aika töitä, mutta tarjotaan vaan koko-aikaa. Aina ei toiveet matchaa.
Vierailija kirjoitti:
No älä tarjoudu pelkkään seksiin ja katso muuttuuko kunnioituksen taso
Jos nyt vaan halusi pelkkää seksiä? Aina ei muutenkaan kannata esittää "hard to catch"iä.
Vierailija kirjoitti:
Olet aivan liian herkkä tinderiin ja ylipäätään seksisuhteeseen. Tuossa kohtaa se syy voi olla ihan mikä tahansa muukin kuin se, että et ole tarpeeksi kaunis tai haluttava. Todennäköisesti onkin, koska kyllä moni haluaa kertaluonteisesti kokeilla aika hirveänkin kanssa.
Voih, mä luulen, että ap kiittää anslyysistä. Miten sä osaatkin noin taitavasti analysoida.
No mies ei etsinyt seksisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
No älä tarjoudu pelkkään seksiin ja katso muuttuuko kunnioituksen taso
Oliko ap hakemassa kunnioitusta vai seksiä. Sori en tunne tinder etikettiä. Ei varmaan yhtään parempaa kun ah asiantunteva psyko jengi täällä.
Siis tarjouduitko seksiin tietämättä etsiikö/haluaako mies pelkkää seksiä?
Vielä huonompi olo tulee jos mies ghostaa heti sen seksin jälkeen. Eli kannattaako ylipäätään.
Timder pilaa niin miehen kuin naisenkin. Säälittävää toimintaa.
Paljastan yhen jutun: miehet rummuttaa seksiä ja kiimaisuuttaan kovaan ääneen mutta tositilanteen edessä monella meneekin häntä koipien väliin. Haukkuva koira ei pure jne.
Vierailija kirjoitti:
Paljastan yhen jutun: miehet rummuttaa seksiä ja kiimaisuuttaan kovaan ääneen mutta tositilanteen edessä monella meneekin häntä koipien väliin. Haukkuva koira ei pure jne.
Mitäköhän tämä sitten on? Et sitten osaa olla yleistämättä tätä jokaiseen mieheen. N
Jos mies etsi vakisuhdetta ja /tai ei pysty seksiin?
Kyllä mäkin oon kokenut tuon muutaman kerran. Sinkkuaikoina sovittiin seksistä joidenkin kanssa ja ghostasivat lopulta, myönnän, pahalta tuntui. Etenkin kun olin puutteessa, eikä kumppania löytynyt. Mutta onneksi ei aivan joka kerta niin käynyt. Mutta harmitti jos se mies oli sellainen joka kiinnosti tosi paljon. Nykyään suhteessa niin ei tarvi miettiä moisia
Vierailija kirjoitti:
On muuten miehen tekemä provo.
Ja mistä päättelit
Eipä se tojuminen miehenkään itsetuntoa ylennä.