Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka pidätte/piditte vanhempaa miestä charmanttina

Vierailija
16.02.2015 |

Ja haluttavana sekä taitavana sängyssäkin, mitä ajatuksia herättää se että teidän tytär haluaisi samoin? 17v naisen alkua painaisi nelikymppinen mies niin, että tyttärenne nautinnollisesti vikisi taitavan panomiehen käsittelyssä. Olisitteko ns. kokemuksen perusteella onnellisia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helv! Olen 17, enkä koskaan menisi sänkyyn ISÄNI ikäisen kanssa! Saan kyllä ihan nuoria ja komeita miehiä, ei tarvi tyytyä vanhuksiin.

Vierailija
2/5 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

17 vuotias saattaa kohdata todella surkeita sählääjiä eikä opi tykkäämään seksistä ollenkaan. Taitava aikuinen mies voisi opettaa nuorta naista nauttimaan seksistä ja oppimaan tunteistaan ja oppimaan miehistä. Ei se pillu siitä seksistä kulu. 40-50 mies on jo kokenut ja joukossa on taitavia miehiä, joille seksi on rakastelua eikä pelkkää panoa.

On sellainen käsitys että sitä neitsyyttä pitää säästellä jollekin josta erityisesti tykkää. Sitten tulos on useimmiten ettei ollut kovin kaksinen kokemus. Kusetusta suorastaan vamhemmalta väeltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli 18 vuotiaana 39 v hoito. Tosi ihana mies tavallaan. ..ja olihan se hauskaa. Mutta nyt tyttölapsen äitinä mä vaan toivon, että tytär olisi fiksumpi kun äitinsä. Kaikkea muutakin tullut tyhmäiltyä, mutta loppupeleissä kaikki tekee omat virheensä itse.
niin ja oli mulla muitakin vanhempia miehiä , mutta kuitenkin päädyin naimisiin itseäni vain vuoden vanhemman miehen kanssa.

Vierailija
4/5 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 08:21"]Mulla oli 18 vuotiaana 39 v hoito. Tosi ihana mies tavallaan. ..ja olihan se hauskaa. Mutta nyt tyttölapsen äitinä mä vaan toivon, että tytär olisi fiksumpi kun äitinsä. Kaikkea muutakin tullut tyhmäiltyä, mutta loppupeleissä kaikki tekee omat virheensä itse.
niin ja oli mulla muitakin vanhempia miehiä , mutta kuitenkin päädyin naimisiin itseäni vain vuoden vanhemman miehen kanssa.
[/quote]
Kohta sunkin tyttären lihaa leikkaa joku taitava setämies :) miksi et olisi onnellinen lapsesi nautinnosta?

Vierailija
5/5 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta on ihan ok jos tyttäreni ajattelee samoin kuin minä, että vanhemmat on kuumempia. 

"17v naisen alkua painaisi nelikymppinen mies niin, että tyttärenne nautinnollisesti vikisi taitavan panomiehen käsittelyssä. Olisitteko ns. kokemuksen perusteella onnellisia?"

En nyt yleensäkään ajattele tuolla tavalla omien lasteni tai muidenkaan ihmisten seksielämää. Jos sitä nyt ajattelemaan rupeaisi, ei se minusta sen miellyttävämpi ajatus ole että sitä tytärtä pökki finninaamainen teini kuin nelikymppinenkään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi