Cindy Crawford
Käsittelemätön kuva
https://mobile.twitter.com/CharleneWhite/status/566204506971856896/photo/1
Kommentit (41)
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 02:31"][quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 02:24"]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 02:15"]
Kesällä uutisoitiin kuvia, jotka paparazzi oli napannut uimahousuissa kävelevästä George Clooneystä. Ihan näytti tavalliselta vanhenevalta ihmiseltä hänkin, velttoa ihoa, valuvat rinnat ja treenaamatonta viisikymppisen vatsakumpua. Viisikymppisillä miehillä vaan tuntuu olevan hirveä tarve todistella nuorille naisille, että he eivät ole vanhenneet. Siis se perinteinen miesten viidenkympin kriisi, ei mitään ihmeellisempää ;) Tää on aika hyvä esimerkki viisikymppisen "entisen hyvännäköisen" julkkismiehen vartalosta, jossa on manboobsit ja iso vatsa. Russell Crowe.
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2009/04/20/article-0-048D2014000005DC-582_224x471.jpg
[/quote]
Yksi hyvä esimerkki on myös Pierce Brosnan, on niin ikääntynyt jo että. Ennen oli tai voi olla vieläkin, monien naisten päiväuni. On hän naamasta säilynyt ihan ok, mutta vartalo alkaa myös jo roikkumaan. Eikä taida Bruce Williskään enää olla yhtä kiinteä kuin ennen. Että kyllä näissä Hollywood kärkimiehissä alkaa jo ikä painaa.
[/quote]
Totta, melkoinen valahdus on käynyt ja oli tosiaankin upea nuorena. Mä en näe tossa Brosnanin viisikymppisessä kropassa mitään nuorekkaampaa verrattuna tohon Cindyn vartaloon. Pierce on karvainen, lurpsahtanut ja pöhöttynyt. Mutta tän ketjun trolli, eli "isänsä vartaloa ylistävä nuori mies" (todella HÄMÄRÄÄ), ei kykenekään näkemään vanhenevaa miestä nuoren naisen silmin.
http://www.blogcdn.com/travel.aol.co.uk/media/2011/11/brosnansplash-1322144701.jpg
[/quote]
Ihan rehellisesti, kyllä meen ukolla on parempi kroppa. Sanoko se viimeks että oli mitattu 6% rasvat eli aivan minimaalinen. Eikä ton Brosnaninkaan iho ole sellainen ällö kuin tossa Cindyn kuvassa!
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 02:37"]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 02:31"][quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 02:24"] [quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 02:15"] Kesällä uutisoitiin kuvia, jotka paparazzi oli napannut uimahousuissa kävelevästä George Clooneystä. Ihan näytti tavalliselta vanhenevalta ihmiseltä hänkin, velttoa ihoa, valuvat rinnat ja treenaamatonta viisikymppisen vatsakumpua. Viisikymppisillä miehillä vaan tuntuu olevan hirveä tarve todistella nuorille naisille, että he eivät ole vanhenneet. Siis se perinteinen miesten viidenkympin kriisi, ei mitään ihmeellisempää ;) Tää on aika hyvä esimerkki viisikymppisen "entisen hyvännäköisen" julkkismiehen vartalosta, jossa on manboobsit ja iso vatsa. Russell Crowe. http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2009/04/20/article-0-048D2014000005DC-582_224x471.jpg [/quote] Yksi hyvä esimerkki on myös Pierce Brosnan, on niin ikääntynyt jo että. Ennen oli tai voi olla vieläkin, monien naisten päiväuni. On hän naamasta säilynyt ihan ok, mutta vartalo alkaa myös jo roikkumaan. Eikä taida Bruce Williskään enää olla yhtä kiinteä kuin ennen. Että kyllä näissä Hollywood kärkimiehissä alkaa jo ikä painaa. [/quote] Totta, melkoinen valahdus on käynyt ja oli tosiaankin upea nuorena. Mä en näe tossa Brosnanin viisikymppisessä kropassa mitään nuorekkaampaa verrattuna tohon Cindyn vartaloon. Pierce on karvainen, lurpsahtanut ja pöhöttynyt. Mutta tän ketjun trolli, eli "isänsä vartaloa ylistävä nuori mies" (todella HÄMÄRÄÄ), ei kykenekään näkemään vanhenevaa miestä nuoren naisen silmin. http://www.blogcdn.com/travel.aol.co.uk/media/2011/11/brosnansplash-1322144701.jpg [/quote] Ihan rehellisesti, kyllä meen ukolla on parempi kroppa. Sanoko se viimeks että oli mitattu 6% rasvat eli aivan minimaalinen. Eikä ton Brosnaninkaan iho ole sellainen ällö kuin tossa Cindyn kuvassa!
[/quote]
Riittäiskö jo tuo hehkutus vanhan isäsi rasvattomasta unelmavartalosta. Brosnanin karvainen ja kauttaaltaan pöhöttynyt iho on omiin silmiini moninkertaisesti kamalamman näköinen, kuin Cindyn iho, mutta sä olet keski-ikäisen isäsi ihoa jumaloiva poika, jolla on vähän toisenlainen maku...
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 02:37"]Ihan rehellisesti, kyllä meen ukolla on parempi kroppa. Sanoko se viimeks että oli mitattu 6% rasvat eli aivan minimaalinen. Eikä ton Brosnaninkaan iho ole sellainen ällö kuin tossa Cindyn kuvassa![/quote]
Oisko sulla heittää jotain kuvaa vertailukohdaksi jostain viiskymppisestä miesmallista, joka edustaa komeuden kärkeä? Tuo "minun pappani talvisodassa oli hyvännäkönen" ei oikein toimi kun sitä ei pääse mistään puolueettomasti tarkistamaan.
Nyt alkaa vaikuttamaan siltä, että jotain outoa on tuossa tämän ketjun pojan ja isän suhteessa. En mä kyllä hehkuttaisi täällä 60 vuotiaan äitini kroppaa monessa kommentissa. Olisiko sittenkin kyseessä sugar-daddy, mutta verhottu "isä" nimikkeeseen? No isähän se tavallaan onkin....
Puistattaa..
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 01:50"]Olen hänen poikansa. Miesrinnat ja kaljamaha ovat valintakysymys. Paremmassa kunnossa kuin yksikään livenä näkemäni nuori mies.[/quote]
Yleensä elektra-kompleksi tulee tyttärille, ei pojille.
Takaisin aiheeseen: Kaunis tuo Cindy on kasvoiltaan, mutta tuo vatsanahka :( Onkohan Cindy palvonut paljon aurinkoa? Vatsa on huomattavan kurttuinen, kun otetaan huomioon, että hän on huippumalli ja tienannut elantonsa ulkonäöllään.
Siis tuo nuori mies puolustelee itseään isäänsä kehuessaa. Hänen isänsä on jumalaisessa kunnossa vielä viisikymppisenä, kävis paljon nuoremmastakin. Siis suomennettuna tämä nuori mies luulee itsensäkin olevan sitten viiskymppisenä hehkeä adonis. Tosin en tajua miksi kukaan katsoisi vanhempiaan niin vaaleanpunaisten lasien läpi eli kyl tossa suhteessa jotain hämärää on.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 06:59"]Takaisin aiheeseen: Kaunis tuo Cindy on kasvoiltaan, mutta tuo vatsanahka :( Onkohan Cindy palvonut paljon aurinkoa? Vatsa on huomattavan kurttuinen, kun otetaan huomioon, että hän on huippumalli ja tienannut elantonsa ulkonäöllään.
[/quote]
Niin kuin laitoin jo aiemmin. Hän ei ole taruolento, vaan ihminen, joka myös vanhenee. Myös huippumallit vanhenee, jos et tiennyt. Ja ei se vatsa nyt NIIN kurttuinen ollut, normaali ikääntyvän naisen vatsa ja normaali synnyttäneen naisen vatsa (raskausarpia varmaan tullut). Suurimmalla osalla naisista on tuollainen ja jopa pahempi, että jos nyt ei liioiteltaisi Cindyn vatsan "rumuutta". Onhan hän kuitenkin vielä suht timmi mamma.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 06:59"]
Takaisin aiheeseen: Kaunis tuo Cindy on kasvoiltaan, mutta tuo vatsanahka :( Onkohan Cindy palvonut paljon aurinkoa? Vatsa on huomattavan kurttuinen, kun otetaan huomioon, että hän on huippumalli ja tienannut elantonsa ulkonäöllään.
[/quote]
Raskaudet. Mun iäkseni arvioidaan naamasta 23-28, olen 38, olen siis varsin hyvin sälynyt. Ruttuinen vatsanahka on ollut jo alle kaksikymppisestä, tuli toisen raskauden myötä. Ja on paljon ruttuisempi kuin tuo Cindyn vatsa. Ei oikeastaan ikääntymiseen varsinaisesti liity, vaan nahan nopeaan venymiseen mikä ei kaikilla parannu. Vatsastani arvioitaisiin iäkseni varmaan päälle 70..
Nätti nainen. Itse olen nelikymppinen ja kyllä minun vatsa on aika samannäköinen kuin Cindylläkin, tosin vähän pahemmat raskausarvet mulle on jäänyt. Hyvällä rusketuksella tosin saa ne piiloon, mutta eihän sille mitään voi että iho on löysempi kuin ennen lapsia! Cindyn ei tarvitse enää päteä joten tosi kiva, että saadaan vähän realistisempaa kuvaa ikääntyvästä vartalosta. Tuohon kun vertaa, niin ei tunnu enää ihan toivottomalta alkaa kurittaa itseään bikinikuntoon kesäksi.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 08:34"]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 06:59"]
[/quote]
Raskaudet. Mun iäkseni arvioidaan naamasta 23-28, olen 38, olen siis varsin hyvin sälynyt. Ruttuinen vatsanahka on ollut jo alle kaksikymppisestä, tuli toisen raskauden myötä. Ja on paljon ruttuisempi kuin tuo Cindyn vatsa. Ei oikeastaan ikääntymiseen varsinaisesti liity, vaan nahan nopeaan venymiseen mikä ei kaikilla parannu. Vatsastani arvioitaisiin iäkseni varmaan päälle 70..
[/quote]
Ihan sama tilanne mulla. Kaksi isoa vauvaa synnytetty ja kuopuskin jo 10-vuotias, mutta mahanahka ei vaan enää palaudu. Pitäisi varmaan leikata jos haluaisi löysyyden pois. Ei mua kyllä haittaa. Jos jotakuta nuorta miestä häiritsee, se on ihan fine.
Sitä kuvaa on käsitelty siten että näyttää pahemmalta kun mitä on.
Cindyllä on pari lasta, ja raskaudet jättävät jälkensä kehoon. Kaunis nainen hän on edelleen, mutta veikkaan, että hän on ottanut aurinkoa melkoisesti, koska iho on aika läikikäs. Aurinko myös rypistää.
Kuva on varmaankin ihan alusta koska maha on vielä extra viivoilla istumisesta ja kuvassa on mukana pieni liike, heilahdus, joka vielä korostaa entisestään vatsaa. Aurinko on ilkeä vanhemmiten ja iho heittää maksaläiskät kehiin. Muuten upea nainen, aina ollut.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 01:29"]
Käsittelemätön kuva https://mobile.twitter.com/CharleneWhite/status/566204506971856896/photo/1
[/quote]
ikä tekee temppunsa ihoon.
hyvät kasvonpiirteet kuitenkin
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 02:46"][quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 02:37"]Ihan rehellisesti, kyllä meen ukolla on parempi kroppa. Sanoko se viimeks että oli mitattu 6% rasvat eli aivan minimaalinen. Eikä ton Brosnaninkaan iho ole sellainen ällö kuin tossa Cindyn kuvassa![/quote]
Oisko sulla heittää jotain kuvaa vertailukohdaksi jostain viiskymppisestä miesmallista, joka edustaa komeuden kärkeä? Tuo "minun pappani talvisodassa oli hyvännäkönen" ei oikein toimi kun sitä ei pääse mistään puolueettomasti tarkistamaan.
[/quote]
Mitä sä nyt selität? En minä tiedä onko ukko komea, mutta kroppa on paremmassa kuosissa. Facessa se on ja voin pistää kuvan vatsalihaksista kun tulen töistä kotiin.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 08:17"]Siis tuo nuori mies puolustelee itseään isäänsä kehuessaa. Hänen isänsä on jumalaisessa kunnossa vielä viisikymppisenä, kävis paljon nuoremmastakin. Siis suomennettuna tämä nuori mies luulee itsensäkin olevan sitten viiskymppisenä hehkeä adonis. Tosin en tajua miksi kukaan katsoisi vanhempiaan niin vaaleanpunaisten lasien läpi eli kyl tossa suhteessa jotain hämärää on.
[/quote]
Älä nyt jaksa. Ottaako noin koville? Minä en ole perinyt isäni geenejä ja tiedän sen jo nyt. En ole missään denialissa. Kommentoin vain mitä näen.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 01:36"]Naiset eivät ikäänny kauhean hyvin. Isäni on yli 50 eikä sen iho tuollaiselta näytä.
[/quote]
Montako kertaa isäsi on mahtanut synnyttää?
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 02:24"]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 02:15"]
Kesällä uutisoitiin kuvia, jotka paparazzi oli napannut uimahousuissa kävelevästä George Clooneystä. Ihan näytti tavalliselta vanhenevalta ihmiseltä hänkin, velttoa ihoa, valuvat rinnat ja treenaamatonta viisikymppisen vatsakumpua. Viisikymppisillä miehillä vaan tuntuu olevan hirveä tarve todistella nuorille naisille, että he eivät ole vanhenneet. Siis se perinteinen miesten viidenkympin kriisi, ei mitään ihmeellisempää ;) Tää on aika hyvä esimerkki viisikymppisen "entisen hyvännäköisen" julkkismiehen vartalosta, jossa on manboobsit ja iso vatsa. Russell Crowe.
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2009/04/20/article-0-048D2014000005DC-582_224x471.jpg
[/quote]
Yksi hyvä esimerkki on myös Pierce Brosnan, on niin ikääntynyt jo että. Ennen oli tai voi olla vieläkin, monien naisten päiväuni. On hän naamasta säilynyt ihan ok, mutta vartalo alkaa myös jo roikkumaan. Eikä taida Bruce Williskään enää olla yhtä kiinteä kuin ennen. Että kyllä näissä Hollywood kärkimiehissä alkaa jo ikä painaa.
[/quote]
Totta, melkoinen valahdus on käynyt ja oli tosiaankin upea nuorena. Mä en näe tossa Brosnanin viisikymppisessä kropassa mitään nuorekkaampaa verrattuna tohon Cindyn vartaloon. Pierce on karvainen, lurpsahtanut ja pöhöttynyt. Mutta tän ketjun trolli, eli "isänsä vartaloa ylistävä nuori mies" (todella HÄMÄRÄÄ), ei kykenekään näkemään vanhenevaa miestä nuoren naisen silmin.
http://www.blogcdn.com/travel.aol.co.uk/media/2011/11/brosnansplash-1322144701.jpg