Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pirkanmaalle tulossa maskisuositus ….

Vierailija
23.11.2021 |

Ennusteet meni pieleen täysin,

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siis on ennustettu?

Vierailija
2/13 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä ennusteet? Eihän rajoituksia ja suosituksia pidetä varoiksi vaan ne otetaan käyttöön, jos tarve? Tavoite ja lähtökohta on aina luopua niistä. Omituinen ajattelu, että näiden kanssa pitäisi pelleillä varmuuden vuoksi maailman loppuun saakka, kun sitten kuitenkin tarvii uudelleen... Elätkö elämäsi samalla pessimismillä muutenkin?

Ja minähän en maskia enää laita vapaa-ajalla. Töissä käytän pakosta ja nautin siitä, että sama on naamalla koko viikon. On muuten monella muullakin ainakin aina 1-2 päivää. Niin naurettavaa se on jo. me rokotetut, perusterveet ihmiset on alistettu tähän pelleilyyn loputtomiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/13 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/13 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisipa maskipakko.

Vierailija
6/13 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks rokotteet suojaa :D

Vierailija
7/13 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisipa pipopakko. Ja sukkahousupakko. Ja munalukkopakko.

Vierailija
8/13 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti, kuka stanan idiootti haluaa maskipakkoa?

Suositus taitaa olla täällä meidänkin alueella mutta enää en tosiaan turhakerättiä käytä.

Vierailija
9/13 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään pakkoja!!!!!!!! Ihminen on vapaa. Jos ihminen pelkää, ihminen muuttaa kauas metsään. Jos pelkää sielläkin, sitten on kohdattava pelkonsa.

Vierailija
10/13 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ennustan että koko vedätys jatkuu maailmanloppuun asti. Ihmiset kulkevat 10 kertaa rokotettuina 3 maskia naamallaan vielä parin vuoden kuluttuakin koska agenda.

Vierailija
11/13 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suositusko vain? - En usko, että ao suositus omaan elooni paljoa vaikuttaisi. Olen viime ajat käyttänyt maskia mm kaupoissa asioidessani ja bussilla tai junalla kulkiessani. Kyllä mulla on rokotteetkin otettuna. Mutta valitettavasti rokotteet ei suojaa typeryksien käytöstä vastaan.

Vierailija
12/13 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ennustan että koko vedätys jatkuu maailmanloppuun asti. Ihmiset kulkevat 10 kertaa rokotettuina 3 maskia naamallaan vielä parin vuoden kuluttuakin koska agenda.

10*rokotettu on jo haudan levossa.

Vierailija
13/13 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama. Rokotukset on, se riittää minulle. En ala esittämään parempaa ihmistä maski naamallani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi