Ottakaas villasukkatädit mallia 81-vuotiaasta Tina Turnerista!
Ette näyttäneet noin hyvältä edes 40-vuotiaana 🤣
https://hs.mediadelivery.fi/img/978/a3f9bbfa23443bc189bec998bdf2d1c3.jpg
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Kuules, minä olen villasukkaISOtäti jo!! 😄
Niin muuten minäkin. Ja villasukkia riittää :D
Jos pitäisi luopua toisesta, joko miehestä tai villasukista niin villasukat jäisivät
Aika kamalasti sanottu. Jos itse eläisin nuin huonossa suhteessa, niin eroaisin todella nopeaa. Mieheni on ehdottomasti 1000× rakkaampi kuin mikään materiaali maan päällä.
Sama juttu. Ja tässä rakastavasssa suhteessa voidaan tarvittaessa jakaa villasukatkin, kelpaavat molemmille.
Onneksi en näytä. Järkkyttyisin kovasti. Miksi ap et ole maailman toisella puolella asumassa ja vaanimassa omaa Turneriasi? Miksi olet täällä Suomessa jäkättämässä villasukista? Minä viihdyn täällä villasukkineni oikein hyvin, enkä edes tarvitse miestä. Heippa sinulle ja pidä hauskaa uudessa kotimaassasi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”Mitta kyllä haisevat villasukat, Kuomat ja heijastinvaljaat nuorentaa ja on tyylikkäitä”
Palstatäti Tuula 57 v
Villasukkani ovat puhtaat, en käytä Kuomia vaan maihareita, heijastinvaljaat ovat henkivakuutus valaisemattomilla teillä. Harmittaako, kun en kaipaa hyväksyntääsi?
Palstatäti 58
Muista hamstrata vessapaperia, boomeri!
Olen siinä boomerin rajoilla, mutta voin ilmoittaa että vessapaperia on hamstrattu.
Ja myös ruokaa. Sekä säilykkeitä että tuoreruokaa pakastimeen.
Korona viiveistä huolimatta, sain kutsun leikkaukseen, ja kun sieltä kotiudun, en taatusti pääse viikkoihin kauppaan.
Korkeintaan käppäilemään pihalla lyhyitä matkoja aluksi.
Että kiitos vaan huolehtimisesta.
Boomerit osaavat varautua tulevaan. On ollut pakko oppia, Kun pn eletty ne huonommatkin ajat.
Toisin kuin tämän palstan ivaajat ja suunpieksijät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pitäisi luopua toisesta, joko miehestä tai villasukista niin villasukat jäisivät
Aika kamalasti sanottu. Jos itse eläisin nuin huonossa suhteessa, niin eroaisin todella nopeaa. Mieheni on ehdottomasti 1000× rakkaampi kuin mikään materiaali maan päällä.
Tai sitten sinä tyydyt mieheen vikoineen, vaikka voisit sen sijaan nauttia aina takuulämpimistä villasukista, joille ei tarvitse edes antaa seksiä :D
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”Mitta kyllä haisevat villasukat, Kuomat ja heijastinvaljaat nuorentaa ja on tyylikkäitä”
Palstatäti Tuula 57 v
Villasukkani ovat puhtaat, en käytä Kuomia vaan maihareita, heijastinvaljaat ovat henkivakuutus valaisemattomilla teillä. Harmittaako, kun en kaipaa hyväksyntääsi?
Palstatäti 58
Muista hamstrata vessapaperia, boomeri!
Olen siinä boomerin rajoilla, mutta voin ilmoittaa että vessapaperia on hamstrattu.
Ja myös ruokaa. Sekä säilykkeitä että tuoreruokaa pakastimeen.
Korona viiveistä huolimatta, sain kutsun leikkaukseen, ja kun sieltä kotiudun, en taatusti pääse viikkoihin kauppaan.
Korkeintaan käppäilemään pihalla lyhyitä matkoja aluksi.Että kiitos vaan huolehtimisesta.
Boomerit osaavat varautua tulevaan. On ollut pakko oppia, Kun pn eletty ne huonommatkin ajat.
Toisin kuin tämän palstan ivaajat ja suunpieksijät.
Hei! Hienoa että saat vaivasi hoidettua, on mietityttänyt nämä leikkausten siirrot niin viestisi osui silmään. Onnea matkaan ja nopeaa toipumista! Ja ap: leikkauksenkin jälkeen villasukat ovat paikallaan, raajojen verenkierrolla menee hetki toipua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten sinä tyydyt mieheen vikoineen, vaikka voisit sen sijaan nauttia aina takuulämpimistä villasukista, joille ei tarvitse edes antaa seksiä :D
-eri
Ööö.... En koe seksiä antamisena. Kyllä se on enemmänkin saamista. Lämmittääkin varmemmin ja pidempään. Tässä taitaakin olla eromme.
Kiva peruukki, hyvä plastiikkakirurgi, paksu meikki ja helppo hymyillä kun aviomies on rikas miljonääri ja 16 vuotta nuorempi. https://www.thelist.com/363196/who-is-tina-turners-husband-erwin-bach/
Vierailija kirjoitti:
Palstatäti Tuula 57 v
Kukaan ei kuitenkaan kehu, että "mutta olipa sentään tyylikäs kun ei käyttänyt heijastinta!" kun jäät pimeällä auton alle. Mielummin tyylitön kuin idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Palstatäti Tuula 57 v
Minkä halvatun takia haluaisin näyttää nuoremmalta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
Ööö.... En koe seksiä antamisena. Kyllä se on enemmänkin saamista. Lämmittääkin varmemmin ja pidempään. Tässä taitaakin olla eromme.
Olet väärässä. Jos menet pakkseen sekstaamaan, niin hikoat ja palellut. Jos menet villaan kääriytyneenä, niin pysyt lämpimänä ja säilyt hengissä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstatäti Tuula 57 v
Minkä halvatun takia haluaisin näyttää nuoremmalta?
Koska naapurin Pera 61 v. tarvitsee runkk-materiaalia :)
En nyt tiedä, mitä villasukkatädillä tässä yhteydessä tarkalleen meinataan mutta villasukkien kutominen on kyllä taito. Itse hoidan ihoani ja ulkonäkö on muutenkin kunnossa mutta villasukkia en ole ikinä oppinut tekemään, vaikka haluaisin.
Helpostihan sitä ostaa muutamat purnukat naamaan, ja jos on varaa ja halua, niin käy kauneuskirurgisissa operaatioissa. Kädentaitoja taas ei niin vaan hankitakaan.
Ja kyllä ne hyvinhoidetutkin täti-ihmiset pukeutuu lämpimästi, kylmä meinaan kuivattaa ihoa, mikä ei ole kaunista.
Tiinalla on rahhoo enempi minulla hoitoo ja laittoo ihtiään. Ameriikassa aurinko paistoo, eikä tarvihe räntästä polkua lompsia mänemmään paenavat kaappakassit kaenaloessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
Olet väärässä. Jos menet pakkseen sekstaamaan, niin hikoat ja palellut. Jos menet villaan kääriytyneenä, niin pysyt lämpimänä ja säilyt hengissä :)
Tuossa kommentissasi ei ollut mitään järkeä. Puhuttiin villasukista ja kyllä niissä vain jäätyisi pakkasella.
Älä sitten valita, jos miehesi joku päivä tokaisee, että valitsisi tuhat kertaa mielummin partakoneensa kuin sinut, jos pitäisi valita.:) en tiedä miksi kukaan ajattelee, että on ok sanoa vaihtavansa miehensä johonkin materiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
Ps. Miehessäni ei ole vikoja. Tyydyn vain parhaaseen.;)
Koska Turner.