Ottakaas villasukkatädit mallia 81-vuotiaasta Tina Turnerista!
Ette näyttäneet noin hyvältä edes 40-vuotiaana 🤣
https://hs.mediadelivery.fi/img/978/a3f9bbfa23443bc189bec998bdf2d1c3.jpg
Kommentit (36)
What's in it for me eli miten minä siitä hyötyisin?
Vierailija kirjoitti:
”Mitta kyllä haisevat villasukat, Kuomat ja heijastinvaljaat nuorentaa ja on tyylikkäitä”
Palstatäti Tuula 57 v
Villasukkani ovat puhtaat, en käytä Kuomia vaan maihareita, heijastinvaljaat ovat henkivakuutus valaisemattomilla teillä. Harmittaako, kun en kaipaa hyväksyntääsi?
Palstatäti 58
En jaksa klikata mutta varmasti en tule näyttämään. Sitten voidaankin keskustella mitä vikaa muka villasukissa?!?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”Mitta kyllä haisevat villasukat, Kuomat ja heijastinvaljaat nuorentaa ja on tyylikkäitä”
Palstatäti Tuula 57 v
Villasukkani ovat puhtaat, en käytä Kuomia vaan maihareita, heijastinvaljaat ovat henkivakuutus valaisemattomilla teillä. Harmittaako, kun en kaipaa hyväksyntääsi?
Palstatäti 58
Muista hamstrata vessapaperia, boomeri!
Miksi? Mulla on villasukat ja hyvä mies, olen onnellinen. Ja kissakin löytyy!
En jaksa klikkailla nyt mitään, mutta villasukat on toki. Mitä sinä jonnepieni siellä vaahtoat mielle tädeille taas kerran?
T. Palstatäti 52
Kuules, minä olen villasukkaISOtäti jo!! 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstatäti Tuula 57 v
Palstatäti 58
Muista hamstrata vessapaperia, boomeri!
Voi jonnepieni kun et tiedä edes tuon sanan merkitystä, niin ehkä on parempi ettet käytä sitä.
T. Palstatäti 52
Peruukki. Tummaihoisilla on todella paljon kaikenlaisia hiuslisäkkeitä käytössään.
Kaunis kuin kedon kukkanen:
https://is.mediadelivery.fi/img/1440/9ff1fe2bcac844c08275803880184f86.j…
Huvipuistohullu kirjoitti:
Niin muuten minäkin. Ja villasukkia riittää :D
Jos pitäisi luopua toisesta, joko miehestä tai villasukista niin villasukat jäisivät
Ai että peruukki parempi, kuin villasukat?
Tämä ok.
En ole kauhean kranttu, mutta... en panisi.
Vierailija kirjoitti:
Peruukki. Tummaihoisilla on todella paljon kaikenlaisia hiuslisäkkeitä käytössään.
No niin on, mutta mitäs sitten? On kyllä hyvin säilynyt, elinvoimaisen näköinen. Eikä liikaa leikelty/käsitelty.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi en näytä nääggeriltä ;-)
Noin rumasti ihmisistä puhuva on kyllä ruma, oli sitten minkä näköinen tahansa.
Harva suominainen voi näyttää edes nelikymppisenä Turnerilta. Kulttuurinen omiminen✌️
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Niin muuten minäkin. Ja villasukkia riittää :D
Jos pitäisi luopua toisesta, joko miehestä tai villasukista niin villasukat jäisivät
Aika kamalasti sanottu. Jos itse eläisin nuin huonossa suhteessa, niin eroaisin todella nopeaa. Mieheni on ehdottomasti 1000× rakkaampi kuin mikään materiaali maan päällä.
Vierailija kirjoitti:
What's in it for me eli miten minä siitä hyötyisin?
Miksi Suomessa ei riitä, että sanoo jälkimmäisen?
Peruukilla ja valkoisilla tekohampailla/laminaateilla saa paljon aikaan.
Palstatäti Tuula 57 v