Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä työkkäri ajattelee rokottamattomasta työnhakijasta? Aika vaikea päästä töihin, jos työpaikalle ei pääse ilman passia.

Vierailija
23.11.2021 |

Etätyö onnistuisi, mutta kaikilla aloilla se ei ole mahdollista.

Pamauttaisitko karenssin?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karenssi tulee ilman muuta, jos se on lainsäädännössä niin säädetty. Toistaiseksi ei ole.

Valtio pakottaa/painostaa ottamaan vapaaehtoisen rokotteen?

Tää on vasta alkua. Voi vitsi mitä kaikkia vaatimuksia meillä on edessämme jos digi-id:t tulee.

Vierailija
22/28 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat yrittää uhriutua turhaan. Jos haluaisit töitä, ottaisit rokotteen ja ottaisit työpaikan. Mutta ai niin kivempi uhriutua kun ei tarvitse tehdä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittauduin vasta työttömäksi ja kysyin suoraan tästä rokoteasiasta.

Kuulemma ei ole mitään yhtä linjausta tämän suhteen, mutta on mahdollista, että karenssin saa. Käsitellään siis tapauskohtaisesti.

Ohjeeksi mulle sanottiin, että ei kannata hakea työpaikkoja, jotka suoraan ilmoittaa, että rokote tarvitaan. Koskee myös esim. oppisopimuspaikkoja. Eli kait ne voi työkkärissä kääntää asian niin, että omalla toiminnalla on hankaloittanut työllistymistä tms.

Vierailija
24/28 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä töitä rokottamaton voi tehdä? Mitä muuta kuin puhelinmyyntihäiriköintiä?

Voi olla töissä mm. ravintolassa, raksalla, päiväkodissa, tehtaalla, kaupassa..

Vierailija
25/28 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat yrittää uhriutua turhaan. Jos haluaisit töitä, ottaisit rokotteen ja ottaisit työpaikan. Mutta ai niin kivempi uhriutua kun ei tarvitse tehdä mitään.

Mitä se rokote hyödyttää?

Vierailija
26/28 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoittauduin vasta työttömäksi ja kysyin suoraan tästä rokoteasiasta.

Kuulemma ei ole mitään yhtä linjausta tämän suhteen, mutta on mahdollista, että karenssin saa. Käsitellään siis tapauskohtaisesti.

Ohjeeksi mulle sanottiin, että ei kannata hakea työpaikkoja, jotka suoraan ilmoittaa, että rokote tarvitaan. Koskee myös esim. oppisopimuspaikkoja. Eli kait ne voi työkkärissä kääntää asian niin, että omalla toiminnalla on hankaloittanut työllistymistä tms.

Lisäyksenä: mulla ei siis sotealan koulutusta, mutta jotkut alan työtehtävät olisi mahdollisia, kuten esim. henkilökohtaisen avustajan työ.

Vierailija
27/28 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahin uhriutuja on kylläkin se henkilö, joka on ottanut itse kaikki tarvittavat rokotteet ja siltikin sen jälkeen pelkää koronaa niin paljon, että vaatii muilta rokotteiden ottamista.

T. koronan viime vuoden helmikuussa sairastanut ja sittemmin 2 rokotetta ottanut

Vierailija
28/28 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikassani ei olla kysytty rokotus statusta. No minulla oli lievä korona (rokottamaton) ja kaikki rokotetut (paitsi 2 tuntemaani) ovat saaneet koronan ja paljon isommin oirein kuin minä, mikä on yllättävää. Yksi rokottamaton kävi sairaalassa kun oli riskiryhmää iän puolesta. Jostain syystä myös rokotetut sairastaneet helpommin. Eli rokote ei auta vaikka sitä toitotellaan. Riskiryhmä voi ottaa rokotteen, mikäli edes auttaa, toivottavasti niitä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme