Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä joka et halua näyttää henkilötodistustasi

Vierailija
15.02.2015 |

esim. postissa asioidessasi -miksi et? Koetko henkkareiden kysymisen jotenkin henkilökohtaisena loukkauksena? Vai oletko kenties vain liian laiska kaivaaksesi sen esille?

Kovasti koitan ymmärtää, mutta ei vaan pysty. Mikä siinä on niin hankalaa, teidänhän etu henkilöllisyyden varmistaminen loppujenlopuksi on.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne ovat niitä jotka ovat tilanneet tavaraa muiden nimissä.

Vierailija
2/8 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeeta ottaa henkkarit mukaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa kaikki papereiden kyselijät

Vierailija
4/8 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ihmetyttää miksi henkkareita ei aina kysytä. Olen kyllä tavallisen kiltin näköinen perheenäiti, mutta ulkonäkö voi pettää.

Vierailija
5/8 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin, kun työskentelin pakettipalvelua hoitavassa Siwassa. Siis oikeastiko näille kimpaantujille olisi ihan ok, että heidän tavaransa päätyisivät ties kenelle epärehelliselle? Vai onko tässä taas se, että kaikilta muilta saa kyllä kernaasti kysyä, mutta itseltä kysyminen on maan karmein loukkaus...

Vierailija
6/8 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kun sirukortinlukijat vasta tulivat, niin pelisäännöt eivät olleet kaikille ihan selvät. Pin-koodia ei saa monessa paikassa edes ohitettua, mutta meillä tarjottiin niin loistavaa palvelua, että henkkareita vastaan onnistui.

Eräs nuorimies sitten oli maksamassa ja totesi vain laiskasti, että "en muista tunnuslukua, ohita toi koodi". Totesin että selvä, henkkareita sitten jos vielä saan nähdä kiitos. Katsoi vähän kummallisesti, mutta näytti.

Maksutapahtuman jälkeen totesi ylimielisesti, että "Mun ei olis kyllä tarvinnu sulle mun henkkareita näyttää, kun ei ollu viittäkymppiä yhteensä nää ostokset".

Selitin ystävällisesti, että jos teidän kortti joskus varastetaan, niin tulette olemaan erittäin onnellinen ettei koodia saa ohitettua ilman henkilöllisyystodistusta. Miehen ilme näytti muuten todellakin siltä, kuin lamppu olisi syttynyt pään päälle :D

Vierailija
7/8 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 17:32"]

Vituttaa kaikki papereiden kyselijät

[/quote]

Mikä siinä niin vituttaa? Mahtaisko vituttaa enemmän, jos pakettisi päätyisi jollekin tuntemattomalle, koska henkkareita ei kysytä?

Vierailija
8/8 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne, jotka suuttuvat ovat yksinkertaisesti tyhmiä