Nainen, mitä tekisit/ajattelisit/sanoisit jos olisit treffeillä hyvältä vaikuttavan 35-vuotiaan miehen kanssa, ja sitten paljastuisi että hän ei ole koskaan seurustellut vakavasti?
Kommentit (43)
Olin aivan varma, että virke jatkuisi ”ja sitten paljastuisi hänen olevan nuorekas 55 v”
…joo olen lukenut ihan liian monta farmarihousuisen setämiehen provoa.
Ei sieltä mitään helmeä löydy. Tuohon mennessä sen olisi joku jo löytänyt.
Tapauskohtaista. Eikö ole itse halunnut seurustella, onko ollut jotain muuta tärkeämpää juttua elämässä. Etenisin varmaan aika hitaasti ja varovaisesti.
Ensimmäisenä mulla kävisi mielessä, että hän on ollut ulkomaankomennuksella paikassa A, B, C, D, E, jne. Näin hän ei olisi ennättänyt sitoutua keneenkään. Mun tuttavapiiriin kuuluu juuri tuollainen mies. Tosin mun luuloista kuuluisi luultavasti iso POKS!, kun kertoisit oikean syyn:)
Riippuu selityksestä mitä ajattelisin.
Sanoisin ettei haittaa kun en minäkään ole etsimässä mitään vakavaa.
Miksi toisit ap sellaisen tosiasian heti esiin?
Seksissä kokenut, mutta parisuhteissa kokematon? Jos olisi paljonkin seksikokemuksia ilman sitoutumista tai pääsyä parisuhteisiin niin pitäisin herkästi pelurina tai sitoutumiskammoisena, jos mies olisi vähänkään sen tuntuinen. Seksissä kokematonkin olisi itse asiassa pienempi ongelma kuin nämä ikideittailijat.
Tuohan on ihan normaalia. Se on sitä nykyajan "sinkkuelämää", jota lehdetkin jatkuvasti mainostavat. Paneskellaan ympäriinsä, mutta ei haluta sitoutua. Ei siinä ole mitään outoa. Kaikki sitä tekisivät, jos olisi siihen mahdollisuuksia.
Täysin eri asia kuin, jos ei olisi mitään kokemuksia mistään. Se olisi todella outoa.
Vierailija kirjoitti:
SSeksissä kokematonkin olisi itse asiassa pienempi ongelma kuin nämä ikideittailijat.
Höpsis.
Tietyn iän jälkeen kokemattomuus seksissä on lähes 100% tapailun estävä seikka miehillä.
Kun klikkasin ketjun auki niin hävisi taas olennainen osa kysymyksestä, kun se oli kirjoitettu otsikkokenttään eikä kommenttikenttään, joten enpä voi vastata.
Mikä dg on ihmisellä, joka ei ymmärrä otsikko- ja kommenttikentän eroa.
Jos asuisi vielä kotonaan, juoksisin kirkuen karkuun.
Muuten vakavasti seurustelemattomuus ei olisi ongelma, koska olisin etsimässä hetken hupia.
En usko, että olisimme koskaan edenneet treffeille saakka. Silloin jos olin miehestä parisuhdemielessä mahdollisesti kiinnostunut, minulle oli olennainen asia, että hänelläkin oli tuohon ikään mennessä jo lapset tehty eikä lisää toiveissa, joten otin sen kyllä hyvin nopeasti esille. Jos taas olisin tavannut hänet baarissa ja halunnut hänestä vain seksiseuraa, niin silloinhan sillä ei olisi ollut mitään väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SSeksissä kokematonkin olisi itse asiassa pienempi ongelma kuin nämä ikideittailijat.
Höpsis.
Tietyn iän jälkeen kokemattomuus seksissä on lähes 100% tapailun estävä seikka miehillä.
Ei nyt 100% mutta kieltämättä jännän iso rooli sillä on. Ihan kuin 30+ naiset unohtaisivat minkälaisia valintakriteereitä käyttivät nuorempana ja nyt ihmettelevät miten "näin hyvä mies" voi olla kokematon.
ohis
Ehkä hän ei ole seurustellut vakavasti koska on edelleen naimisissa lukioheilansa kanssa :D
Mulla kiinnostus lopahtaisi. Jos kyse on 35v miehestä, jolla on seksikokemuksia mutta ei yhtään vakavaa parisuhdetta = sitoutumisongelmainen/pelimies. Ei kiitos, etsin rauhallista isätyyppiä itselleni. Paras on sellainen, jolla on mahdollisimman pieni määrä seksikumppaneita, mutta pitkä parisuhde takana (eli ollut usean vuoden saman naisen kanssa ja harrastanut seksiä vain hänen kanssaan). Miehet harvemmin muuttaa käytöstään, joten etsin sellaisen miehen joka on jo valmiiksi sellainen kuin haluan. Ihan turha kuvitella, että juuri MINÄ olisin niin erityinen nainen, että minun takiani hän muuttuu vaikka on koko aiemman aikuisikänsä käyttäytynyt naisten kanssa tietyllä tavalla. Ei tule muuttumaan.
Kysyisin miksi ei ole seurustellut vakavasti. Tuohan voi tarkoittaa joko että itse sitoutumiskammoisena pelaa naisten tunteilla ja kehoilla, tai että se hänen monen eri ihmisen kanssa harrastama seksi on tosi huonoa eikä hän kokemusten määrästä huolimatta ole kovin taitava. Mikäli mies on mukava, etsii seuraa ja on lisäksi huomioiva ja hyvä seksinkin aikaisessa vuorovaikutuksessa, hän luultavasti olisi seurustellut tuohon ikään mennessä. Miksi ei olisi.
No jatkaisin yhdessä ja katsoisin mitä tästä tulee. Turha enakkoluuloisuus pois, ehkä siellä on helmi, jonka olet juuri löytänyt.