Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

fetismien tuomittavuus???

Vierailija
15.02.2015 |

Minua ihmetyttää ihmisten suvaitsemattomuus fetismien suhteen, onko se joltain pois jos joku pitää vähän erlaisemmasta seksissä??? Esimerkkinä vaikkapa pissaleikit, kumisaappaat, sm jne.. Ovatko ne jotenkin "pahempia kuin silkki,pitsi...jne. Vai onko suvaitsemattomuuden syynä omat pelot, ei uskalleta myöntää että haluaisi kokeilla jotain uutta ja erilaista. Kokenut vaikkapa kumisaappaiden näkemisen naisen jaloissa kiihottavalta?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari asiaan liittyvää ongelmaa. 

1. Fetissit ovat voimakkaampia. Minusta ajatus öljyllä läträämisestä makkarissa on kiihottava. Se ei kuitenkaan ole minulle kovin tärkeä juttu. Aidot fetissit ajavat muiden asioiden edelle niin voimakkaasti, että niistä tulee koko seksin keksipiste sen sijaan että olisivat vaan mausteita. Tällaisessa toiminnassa kumppanille saattaa helposti tulal sellainen olo että seksiin liittyvää läheisyyttä ja yhteyttä ei ole vaan kumppani on vain toteuttamassa parin fetissiä, joka on varsin irrallaan itse parisuhteesta. 

2. Kumpparit on vielä aika helppo juttu, mutta moni kummallisempi asia (pissa, kakka yms.) ovat useammin ihmisten mielestä lähtökohtaisesti ällöttävia ja vaativat myös käytännön järjestelyitä. Jos kaikki seksi pyörii tällaisten ympärillä JA kumppania ei nappaa on ongelmat ilmiselviä. 

Itse en siis mitenkään tarkoita tuomita, kunhan vaan tuon esiin asiaan liittyviä ongelmia ulkopuolisena arvaillen. 

Vierailija
2/2 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 15:00"]

Minua ihmetyttää ihmisten suvaitsemattomuus fetismien suhteen, onko se joltain pois jos joku pitää vähän erlaisemmasta seksissä??? Esimerkkinä vaikkapa pissaleikit, kumisaappaat, sm jne.. Ovatko ne jotenkin "pahempia kuin silkki,pitsi...jne. Vai onko suvaitsemattomuuden syynä omat pelot, ei uskalleta myöntää että haluaisi kokeilla jotain uutta ja erilaista. Kokenut vaikkapa kumisaappaiden näkemisen naisen jaloissa kiihottavalta?

[/quote]

puhut nyt erikoisemmista, yleisimpiähän on ovat naisten takapuoli, naisilla miesten vartalon tuijottelu jne.

erikoinen on siksi erikoinen ettei se ole levinnyt kuin villikissan perse auringossa. ettäs tiedät nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi