Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesihanteesi?

KILTTIYS
23.11.2021 |

Millainen on mies-ihanteesi. Kuvaile muutamalla lauseella.

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykäs, huumorintajuinen, lapsi- ja eläinrakas. Kaikille kohtelias ja ystävällinen. Itse itsensä elättävä.

Ei noi taida sitten ihan kumminkaan riittää kenellekään. 😂🤣

Vierailija
22/85 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut naisia kohtaan kiltti ja huolehtivainen koko elämäni, siitä hyvästä olen vaan saanut kokea kontrollointia, henkistä väkivaltaa ja syyllistämistä alkoholistinaisilta ja ns. ystäviltä. En suosittele, olisinpa tajunnut olla kusipäisempi.

M42

Niin sun naismaussa ei ole mitään vikaa?

Ai sekö sen oikeuttaa?

M42

Ei mikään oikeuta huonoon kohteluun, mutta jos itse ihastuu k u s i p ä i h i n ja viettää niiden kanssa aikaa, niin ainoa joka voi asiaa muuttaa on sinä itse.

Eikä niiden cusipäiden vuoksi voi syyllistää koko sukupuolta tai kuvitella, että toisen henkilön cusipäisyys johtuisi siitä, että itse on ”liian kiltti” tms.

Enpä minä ole miehiä tapaillut, että voisin verrata.

M42

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjimmiltaan:

- minun mielestäni hyvännäköinen, seksikäs, puoleensavetävä, komea, haluttava

- riittävän samalainen älykkyystaso, kulttuuritausta, koulutus ja kiinnostuksen kohteet

- riittävän samanlainen arvomaailma omani kanssa

- riittävän samanlaiset tulevaisuuden haaveet ja suunnitelmat

Vierailija
24/85 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs empaattinen hauska. Veistokselliset kasvot ja jäntevät vahvat kädet plussa 😁

Vierailija
25/85 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On niin vaikea keksiä mitään realistista ihannetta. "Ihanne" on minulle jotain sellaista, millainen hahmo olisi viehättävä vaikkapa fantasiakirjallisuudessa - ihan puhdasta fantasiamatskua. Tuollaisiin tyyppeihin minä kirjoissa aina ihastun.

Robert Lovelace?

Clarissan Lovelace? Ei nyt ihan sellainen, mitä tarkoitan, kuitenkaan. Tämä fantasiamies ei kohtele rakastamaansa naista huonosti.

Vierailija
26/85 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä en miehiä ihannoi.

M36v

Vierailija
27/85 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surffarit (lääh)

Vierailija
28/85 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pehmeät arvot, kasvissyöjä, kuivan huumorin ystävä, vasemmalle suuntautunut, ei lauo sovististisia, rasistisia vitsejä. Ymmärtää että ihan kaikelle ei tarvitse nauraa vain koska "kaikelle pitää voida nauraa". Introvertti, epämaterialistinen. Viihtyy paremmin alkeellisella mökillä kuin luksushotelleissa. Kykenevä tasapainoiseen, kunnioittavaan ja rakkaudelliseen suhteeseen. Haluaa myös omaa aikaa, ja ymmärtää että minäkin tarvitsen sitä voidakseni hyvin. Pitää koirista. Ikää 30-50 vuotta. 

Vierailija
29/85 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa ja erittäin tyytyväinen miesvalintaani, mutta jos olisi pakko kehitellä jokin unelmatyyppi niin se olisi:

- ulkonäkö: 185 cm, ruskeatukkainen, harteikas, miehekkäät kasvonpiirteet (jykevähkö leuka yms.)

- luonne: ns. isätyyppinen, eli turvallinen ja huolehtiva, joka antaa riittävästi huomiota ja hemmottelee, huumorintajuinen, vahva, tasapainoinen

- muuta: hyvin toimeentuleva, tykkää lapsista ja eläimistä

Vierailija
30/85 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miesihanne on turvallinen iskätyyppi. Empaattinen, mukava ja huolehtivainen. Noin 180 cm pitkä ja harteikas:)

N24

Vierailija
31/85 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miesihanne on turvallinen iskätyyppi. Empaattinen, mukava ja huolehtivainen. Noin 180 cm pitkä ja harteikas:)

N24

Lisään vielä, että lyhyt parta on plussaa:) Ikä 40+.

N24

Vierailija
32/85 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä naiset arvostat miehessä? Siihen riittää vain yksi sana.

Spanieli.

Vierailija
33/85 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu, ymmärtää että mielipide ei ole sama asia kuin fakta, siisti, empaattinen, osaa keskustella, eläinrakas, tykkää ulkoilla, viihtyy luonnossa, ei äänestä persuja/kokkareita/kristillisiä/rkptä, ei ole uskonnollinen, tykkää seksistä.

Vierailija
34/85 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pehmeät arvot, kasvissyöjä, kuivan huumorin ystävä, vasemmalle suuntautunut, ei lauo sovististisia, rasistisia vitsejä. Ymmärtää että ihan kaikelle ei tarvitse nauraa vain koska "kaikelle pitää voida nauraa". Introvertti, epämaterialistinen. Viihtyy paremmin alkeellisella mökillä kuin luksushotelleissa. Kykenevä tasapainoiseen, kunnioittavaan ja rakkaudelliseen suhteeseen. Haluaa myös omaa aikaa, ja ymmärtää että minäkin tarvitsen sitä voidakseni hyvin. Pitää koirista. Ikää 30-50 vuotta. 

Voisin olla sun mies. M36v

Vierailija
35/85 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso kikkeli.

Vierailija
36/85 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsenäinen, ei odota että aina istutaan yhdessä syömässä ja kuljetaan käsi kädessä kaikkialle.

Viihtyy kotona mutta ei pistä pahakseen ex tempore reissuja.

Vierailija
37/85 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä naiset arvostat miehessä? Siihen riittää vain yksi sana.

Spanieli.

???

Päinvastoin. Aikoinaan tuli itsekin käytettyä nimitystä spanieli nimenomaan sellaisista miehistä, jotka eivät kiinnostaneet, koska olivat liian miellyttämishaluisia, sellaisia  jotka kulkivat perässä, katselivat kostein silmin ja läähättivät. Kohde vain vaihtui.

Vierailija
38/85 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtava Gu*li

Vierailija
39/85 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ja rikas.

40/85 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo mitään ihannetta. Vaihtelee sen mukaan, keneen ihastun.