Miesihanteesi?
Millainen on mies-ihanteesi. Kuvaile muutamalla lauseella.
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Erittäin hyvännäköinen, tummapiirteinen, tatuoitu. Rento mutta tyylikäs pukeutuminen. Hyvällä tavalla outo introvertti herrasmies.
Kuvailit juuri Bb-talosta tutun Samirin.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut naisia kohtaan kiltti ja huolehtivainen koko elämäni, siitä hyvästä olen vaan saanut kokea kontrollointia, henkistä väkivaltaa ja syyllistämistä alkoholistinaisilta ja ns. ystäviltä. En suosittele, olisinpa tajunnut olla kusipäisempi.
M42
Kiltteys ei ole sama asia kuin kynnysmattona oleminen, toki terveellistä myös olla ne omat rajat. Ei kiltteydessä kannata niin pitkälle mennä, että suvaitsee esim. kumppanin alkoholismin.
Mä tykkään spirituaalista miehistä ja miehistä, jotka ylipäätään ovat kiinnostuneita itsensä kehittämisestä. Hyvät itsereflektiotaidot, toisten huomioon ottaminen ja positiivinen elämänasenne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erittäin hyvännäköinen, tummapiirteinen, tatuoitu. Rento mutta tyylikäs pukeutuminen. Hyvällä tavalla outo introvertti herrasmies.
Kuvailit juuri Bb-talosta tutun Samirin.
Googlasin ja ei tosiaan :D Tässä taas huomaa miten eri käsitys hyvännäköisestä voi ihmisillä olla. Hän on hyvin kaukana miestyypistäni.
Olen aidosti pahoillani puolestasi, vaikka sanani tuskin mitään merkitsevätkään.