Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesihanteesi?

KILTTIYS
23.11.2021 |

Millainen on mies-ihanteesi. Kuvaile muutamalla lauseella.

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut naisia kohtaan kiltti ja huolehtivainen koko elämäni, siitä hyvästä olen vaan saanut kokea kontrollointia, henkistä väkivaltaa ja syyllistämistä alkoholistinaisilta ja ns. ystäviltä. En suosittele, olisinpa tajunnut olla kusipäisempi.

M42

Olen aidosti pahoillani puolestasi, vaikka sanani tuskin mitään merkitsevätkään.

Vierailija
82/85 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erittäin hyvännäköinen, tummapiirteinen, tatuoitu. Rento mutta tyylikäs pukeutuminen. Hyvällä tavalla outo introvertti herrasmies.

Kuvailit juuri Bb-talosta tutun Samirin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut naisia kohtaan kiltti ja huolehtivainen koko elämäni, siitä hyvästä olen vaan saanut kokea kontrollointia, henkistä väkivaltaa ja syyllistämistä alkoholistinaisilta ja ns. ystäviltä. En suosittele, olisinpa tajunnut olla kusipäisempi.

M42

Kiltteys ei ole sama asia kuin kynnysmattona oleminen, toki terveellistä myös olla ne omat rajat. Ei kiltteydessä kannata niin pitkälle mennä, että suvaitsee esim. kumppanin alkoholismin.

Vierailija
84/85 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään spirituaalista miehistä ja miehistä, jotka ylipäätään ovat kiinnostuneita itsensä kehittämisestä. Hyvät itsereflektiotaidot, toisten huomioon ottaminen ja positiivinen elämänasenne. 

Vierailija
85/85 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erittäin hyvännäköinen, tummapiirteinen, tatuoitu. Rento mutta tyylikäs pukeutuminen. Hyvällä tavalla outo introvertti herrasmies.

Kuvailit juuri Bb-talosta tutun Samirin.

Googlasin ja ei tosiaan :D Tässä taas huomaa miten eri käsitys hyvännäköisestä voi ihmisillä olla. Hän on hyvin kaukana miestyypistäni.