Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesihanteesi?

KILTTIYS
23.11.2021 |

Millainen on mies-ihanteesi. Kuvaile muutamalla lauseella.

Kommentit (85)

Vierailija
61/85 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivaltainen vanki

Vierailija
62/85 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älykäs, neuroottinen, kaunis enemmän kuin komea, jonkin verran piilevää hulluutta, haluaa valloittaa universumin toteuttaakseen jonkin muinaisen profetian, omaa jotain yliluonnollisia voimia, rakastuessaan hyvin omistushaluinen, rakastuu vain yhteen tiettyyn kohtalon määräämään naiseen, siihen asti ollut koko ikänsä selibaatissa, mutta ei ole silti menettänyt tippaakaan itsetunnostaan, koska kuitenkin tietää olevansa tuleva koko tunnetun universumin keisari.

Tuohan on melkein kuin minä mutta täydessä selibaatissa en ole elänyt

Voi harmin paikka, se selibaatti on aika olennainen osa koko yhtälöä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/85 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikas, pitkä, hyvännäköinen kirurgi, joka palvoo minua kaikista vioistani huolimatta.

Vierailija
64/85 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atleettinen,Max n185cm.miehekäs,sosiaalinen,älykäs,kätevä käsistään osaa rempata,ja korjata.Huumorintajuinen.Rakastettava.Avoin,rehellinen.Luotettava,perhekeskeinen.Onko heitä enää?sama onko tumma vaalee,onko ees tukkaa.Sisintä arvostan eniten.

Vierailija
65/85 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen, joka tuolla omassa työhuoneessaan parhaillaan työskentelee. Komea, älykäs, seksikäs, huolehtivainen, avulias, hauska, sosiaalinen. Pitää koirista, on matkustellut ja nähnyt maailmaa, lukee paljon, harrastaa kulttuuria muutenkin, on kiinnostunut yhteiskunnallisista asioista. Viihtyy myös ulkona, on valmis lähtemään vaikka räntäsateessa metsään eväiden kanssa. On kädentaitoinen.

Kivat sulle.

Vierailija
66/85 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bb Taavi vastaa, miltei täydellisesti miesihannettani.

Vierailija
67/85 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin heti jonkun mies uimarin, urheilijoista heillä ehdottomasti paras vartalo. Paljon lihaksia sekä ylä- että alavartalossa, koska koko kroppa joutuu tasaisesti töihin. Pitäsköhän lähteä uimahallin nurkalle bongailemaan? :D

Vierailija
68/85 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeasti koulutettu, rikas, komea.

Vierailija
69/85 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisena miehenä ei olisi pitänyt lukea näitä naisten mielipiteitä. Noh, ollaan sitten yksin, kun naisilla on täysin epärealistiset ihanteet. Kait se mielipide muuttuu sitten viiskymppisenä, kun nainen ei ole saanutkaan miestä. Odotetaan…

Vierailija
70/85 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen on ihannemies, joka kokkaa, pitää oma-aloitteisesti kodin siistinä, pyykkää, hoitaa juoksevat asiat, on monipuolisesti sivistynyt, hauska, ystävällinen, avulias, komea ja sopivasti lihaksikas, uskollinen ja rakastava. Aika normi, siis.

Vierailija
71/85 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latino. Suomalainen perunanenäjuntti ei kelpa.

Vierailija
72/85 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brasilialainen hoikka isotisuinen ja kaluinen pitkähiuksinen trasnainen. Mies on mutta näyttää syötävän hyvältä tytöltä 😍

Vierailija
73/85 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen rauhallinen, pitää luonnossa liikkumisessa. On käsistään kätevä, eli osaa korjata vaikka pyörän tai rakentaa jotain pientä.

Hyvät käytöstavat. Rehellinen. Luotettava,

Sellainen olisi, mutta hän ei halua minua 😔

Rakastan sinua Jukka.

Toivottavasti löydät joskus sen oikean, sellaisen naisen jonka haluat rinnallesi kulkemaan ja jakamaan elämäsi.

Vierailija
74/85 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut naisia kohtaan kiltti ja huolehtivainen koko elämäni, siitä hyvästä olen vaan saanut kokea kontrollointia, henkistä väkivaltaa ja syyllistämistä alkoholistinaisilta ja ns. ystäviltä. En suosittele, olisinpa tajunnut olla kusipäisempi.

M42

Oppia ja ikä kaikki. Nainen on kuin murroikäinen poika, joka koettelee rajoja ja jos vain päästät hänet päsmäröimään, loppu tulee olemaan ikävä.

Pimeyden prinssin oiva selvitys asiasta..

"Olisi parempi, jos miehesi menisi takapihalle ja kaivaisi selkärankansa ylös mullista ja kiinnittäisi sen takaisin itseensä. Naisten tehdasasetuksiin kuuluu testailla miehen selkärankaa, alitajuisesti. Kun mies läpäisee kakkatestin, nainen varmistuu, että jep, olen miehen kanssa, en vätyksen kanssa. Nainen TAHTOO, ja TOIVOO että mies läpäisee testit. Olisi parempi, jos miehesi menisi takapihalle ja kaivaisi selkärankansa ylös mullista ja kiinnittäisi sen takaisin itseensä. Naisten tehdasasetuksiin kuuluu testailla miehen selkärankaa, alitajuisesti. Kun mies läpäisee kakkatestin, nainen varmistuu, että jep, olen miehen kanssa, en vätyksen kanssa. Nainen TAHTOO, ja TOIVOO että mies läpäisee testit. "

mies53v

Vierailija
75/85 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hyvännäköinen, tummapiirteinen, tatuoitu. Rento mutta tyylikäs pukeutuminen. Hyvällä tavalla outo introvertti herrasmies.

Vierailija
76/85 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älykäs, neuroottinen, kaunis enemmän kuin komea, jonkin verran piilevää hulluutta, haluaa valloittaa universumin toteuttaakseen jonkin muinaisen profetian, omaa jotain yliluonnollisia voimia, rakastuessaan hyvin omistushaluinen, rakastuu vain yhteen tiettyyn kohtalon määräämään naiseen, siihen asti ollut koko ikänsä selibaatissa, mutta ei ole silti menettänyt tippaakaan itsetunnostaan, koska kuitenkin tietää olevansa tuleva koko tunnetun universumin keisari.

Tuohan on melkein kuin minä mutta täydessä selibaatissa en ole elänyt

Voi harmin paikka, se selibaatti on aika olennainen osa koko yhtälöä!

Minä taas voisin ottaa muuten tuollaisen kuvailemasi miehen, mutta selibaatti-osio ei ole tärkeä eli kelpaisi kyllä mies joka on muuten tuollainen, mutta ei ole selibaatissa kuitenkaan elänyt.

Vierailija
77/85 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsensä elättävä ei nalkuttaja.

Vierailija
78/85 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana **** Sopivan lihaksikas. Älykäs ja lempeä. Komea, kaunis. Hauskaa yhdessä. Haluaa minua. Seurana mielenkiintoista ja kivaa. Yhteistä tekemistä ja olemista vaan. Sopivasti aikaa omille jutuille ja tilaa hengittääkin. 

Vierailija
79/85 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin jo edesmennyt Peter Steele.

Mutta elävänä. :)

Vierailija
80/85 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelutaitoinen, avoin, joustava, rehellinen, luotettava, vakaa persoona.

Empaattinen, hienotunteinen, hyvät käytöstavat omaava ja niiden mukaan elävä.

Puhuu tunteista ja pussaa. Antaa läheisyyttä ja haluaa kosketusta. Kunnioittava ja arvostava. Muita ihmisiä hyvin kohteleva.

Mies, joka on mieluummin onnellinen, kuin täydellinen. Hyväksyy heikkouteni, kehityskohteeni ja vahvuuteni. Seisoo tukena, rohkaisee jatkamaan eteenpäin, silloinkin kun en aina itse usko itseeni. Tuntisin hänen seurassaan olevani riittävän hyvä.

Mies, josta on minulle vastusta, mutta ei missään tilanteessa vastustajani.

Nainen30