Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö kantaa huonoa omatuntoa, jos rokotettuna on oireeton taudinkantaja ja tartuttaa rokottamattomaan joka joutuu teholle ja vammautuu loppuiäksi?

Vierailija
23.11.2021 |

Eräs tyttö sai 7. luokalla influenssatartunnan, oli 3 kuukautta sairaana ja vielä kolmekymppisenä oli vuodepotilaana. Sitten eräs 15-vuotias poika sai tartunnan ja löytyi kuolleena portaista. 8-vuotias tyttö sai tartunnan ja menehtyi kotonaan, vaikka oli käytetty lääkärissä. 2-vuotias kuoli, mutta sairaalassa. Nämä kaikki siis influenssaa ja Suomessa. Vauvojakin on kuollut.

Kantaisitko sinä huonoa oloa tapahtuneesta vai onko tartunta aina rokottamattoman "vika"??

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kantaisi huonoa omaatuntoa. Pesen käsiäni, en yski päin ja käytän lähikontaktissa kasvosuojaa. Itse olen ottanut molemmat koronarokotukset ja tällä viikolla saan taas influenssarokotuksen.

Tartuntoja on niin paljon liikkeellä, että kaikilla on mahdollisuus saada tartunta. Jokainen suojautukoon parhaaksi uskomallaan tavalla.

Vierailija
2/11 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä minä ainakin. 8len tosin aika empaattinen ihminen, enkä toivo pahaa kenellekään.

Taidan olla rokotettujen keskuudessa siis harvinaisuus. Niin ilkeitä tuntuvat olevan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä minä ainakin. 8len tosin aika empaattinen ihminen, enkä toivo pahaa kenellekään.

Taidan olla rokotettujen keskuudessa siis harvinaisuus. Niin ilkeitä tuntuvat olevan.

heh heh, olet rokotettu vai ? et taida olla 

Vierailija
4/11 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse. Se olisi joutunut sinne rokotettunakin.

Vierailija
5/11 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän ihmiskontakteissa niin vapaalla kuin töissä ffp2- maskia sekä turvaväliä, joten olen tehnyt kaikkeni suojatakseni muita. Minun mahdollisuuteni tartuttaa muita on minimaalinen.

Vierailija
6/11 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu. Jos kyseessä aikuinen joka olisi voinut ottaa rokotukset ilman erityistä terveydellistä riskiä niin tuntisi.

Vierailija
7/11 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tietää, että myös rokottamattomana voi tartuttaa. Jokainen tietää mitkä suojauskeinot on viruksen leviämiseksi estämiseksi tehtävä. Jokainen tietää, että virus tarttuu aerosolitartuntana eli ilmasta, etenkin sisällä.

Jos edellä mainituista asioista on välinpitämätön, niin itsekkyytään on virusta levittänyt.

T: kaksi rokotetta saanut maskillinen

Ps. Terveisiä sille maskittomalle työkaverille lastensuojelulaitokseen.

Vierailija
8/11 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa evvk, vaikka en tietenkään haluaisi, että noin tapahtuisi. Se on vähän sellainen domino dancing, kun ei multakaan ole kyselty asioista, joista pitäisi, en välttämättä katso velvollisuudekseni olla se aina muita ajatteleva hyvä ihminen. Kyllä se nyt vaan on itseään ajateltava ensin. Jos siinä sivussa tulee ajateltua muita, niin hyvä.

Vierailija
9/11 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotetut voivat  levittää tautia, mutta todennäköisyys on hyvin pieni, toisin kuin täällä toistellaan sitä naapurimaan trollia, että rokotetut ne vasta levittävätkin tautia. Eivät itsekään usko siihen hokemiseensa, koska eivät suojaudu rokotteella, heidän pitäisi piiloutua valtaosalta ihmisiä, joilla on jo rokote.

Vierailija
10/11 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse.

Vierailija
11/11 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden aika oli lähteä. Muuten eivät olisi kuolleet. Meillä jokaisella on täällä tietty aika. Ettekö tiedä tapauksia ihmisistä jotka ovat meinanneet kuolla, mutta kuulleet yliluonnollisen äänen joka sanoo heille, ettei ole vielä heidän aikansa. Esim VesaMatti Loiri ja moni muu on kertonut ko tapauksesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi