Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yleisten tilojen likaiset potat.

Vierailija
15.02.2015 |

Lapsemme 3v8kk on oppinut yhtäkkiä kuivaksi eikä edes halua enää vaippaa kun lähdemme kotoa. Itseäni on järkyttänyy kuinka pissassa kakassa ja eritteissä kaikkien paikkojen potat ovat...eka pitäisi pestä potta johon ei tekisi mieli koskea pikkusormellakaan.. silti ällöttää. Samalla saa jännittää pystyykö lapsi vielä pidättämään kun valmistelen paikkoja.. Onko kellään mitään vinkkiä tähän ongelmaan? Pöntölle en vielä haluaisi laittaa..

Mites teillä muilla? laitatteko pöntölle vai potalle?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi edes noin iso käy potalla?

Vierailija
2/15 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani oppi 3-vuotiaana kuivaksi, ja heti alusta alkaen kävi pöntöllä. Miksi et halua laittaa lasta pöntölle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 11:37"]

Omani oppi 3-vuotiaana kuivaksi, ja heti alusta alkaen kävi pöntöllä. Miksi et halua laittaa lasta pöntölle?

[/quote] pelkää vielä on aika pienikokoinen

Vierailija
4/15 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö todellakaan pysty pöntön reunalla istumaan kun pidät koko ajan tukevasti hänestä kiinni?

Vierailija
5/15 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole omia lapsia ainakaan vielä, mutta samaan olen kiinnittänyt huomiota työn puolesta, koska työskentelen siivoojana. Itse aina pesen siivouksen yhteydessä potatkin, mutta asiakashan on tilannut siivouksen vessoihin vain kerran päivässä tai jopa harvemmin. Kovin likaisiin pottiin en ole kyllä onneksi törmännytkään, joten kai ainakin täällä pohjoisemmassa Suomessa asiakkaat pesevät potat käytön jäljiltä.

Kannattaa varmaan antaa palautetta paikkoihin, joissa asioitte, kuuluuhan pottienkin puhtaus yleiseen siisteyteen ja hyvään asiakaspalveluun.

Sitten kun joskus on oma lapsi, niin pitänee varmaan pitää aina laukussa mukana kertakäyttösiivoushanskoja ja desinfioivia siivouspyyhkeitä tai jotain minipuhdistusainepulloa. :)

Vierailija
6/15 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä hyvin mene, jos vasta 3v8kk on oppinut kuivaksi eikä vieläkään käy pöntöllä.

Vierailija
7/15 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pienikokonen 2v ja käy kyllä pöntöllä ihan itsekkin, ilman supistajaa..

Vierailija
8/15 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 12:07"]

Ei kyllä hyvin mene, jos vasta 3v8kk on oppinut kuivaksi eikä vieläkään käy pöntöllä.

[/quote]

Perustele miksi ei menisi hyvin??

Vierailija
9/15 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 12:07"]Ei kyllä hyvin mene, jos vasta 3v8kk on oppinut kuivaksi eikä vieläkään käy pöntöllä.
[/quote]
Ei kyllä hyvin mene, jos itsetunto on niin heikko että pitää vieraan ihmisen pikkulasta pilkata nimettömänä netissä. Häpeä.

Vierailija
10/15 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne on ne matkapotat? Mun on pitänyt pitkään etsiä tietoa niistä mutta on unohtunut. Samaa ongelmaa siis olen viime aikoina pähkäillyt.

Vierailija
11/15 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapsukaisemme alkoi käydä pytyllä vasta ekaluokalla. Hän on nyt reipas seiskaluokkalainen :-)

Vierailija
12/15 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 21:40"]

Meidän lapsukaisemme alkoi käydä pytyllä vasta ekaluokalla. Hän on nyt reipas seiskaluokkalainen :-)

[/quote]

Siis täh kävikö potalla ainoastaan ennen koulun alkua?? 

Vierailija
13/15 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöntöllä meilläkin tuonikäiset käyneet...

Vierailija
14/15 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 21:37"]

Mitä ne on ne matkapotat? Mun on pitänyt pitkään etsiä tietoa niistä mutta on unohtunut. Samaa ongelmaa siis olen viime aikoina pähkäillyt.

[/quote] Minkäikäinen lapsi? Ne matkapotat on aika pieniä isommille. Mites muuten sujuu osaako käydä pöntöllä kotona? Entä vieraissa vessoissa?

Vierailija
15/15 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkusen alle 4v on jo kyllä liian iso pottailemaan kun voi jo hyvin mennä pöntölle.