Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla synnytyksen jälkeen. ..

Vierailija
15.02.2015 |

hormonitoiminnan palautuminen aiheuttanut ahdistusta?

Sama juttu oli ekan lapsen jälkeen. Ahdistaa ilman mitään syytä, ja kuukautisten alkamisen jälkeen ahdistus loppui.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, että onko tämä jotain samantyyppistä kuin joillakin pms-oireet.

Viimeksi alkoi kuukausi ennen menkkojen alkua ja loppui heti kun menkat alkoivat.

Vierailija
2/7 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään käsitystä. Synnytyksessä vahingoituin niin pahasti, että olin todella tujulla lääkekuurilla puoli vuotta. Mies hoiti lasta sen ajan, minulla ei ole minkäänlaisia muistikuvia siitä ajasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutonen, mitä sulle kävi?! Kuulostaa ikävältä.

Minua ahdisti myös. Pelkäsin onnettomuuksia, kompastuvani vauva sylissä, yöllä saatoin ajatella, että laitan aamun tullen veitset piiloon. En ikinä olisi tahallaan ketään vahingoittanut mutta pelkäsin väsyneenä kaatuvani veitsen kanssa tai leikkaavani vahingossa itseäni. Kuitenkaan aamulla en laittanut teräaseita piiloon, yölliset ajatukset tuntuivat naurettavilta.
Minä luulen, että tuollainen ahdistus on normaalia. Meni ohi vauvan kasvaessa. Masentunut en ollut.

Vierailija
4/7 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasta yritetiin ensin tuntikausia kaikin tavoin alateitse pois, sitten mentiin hätäsektioon, kohtu pistettiin paloiksi ja päälle tuli vielä paha tulehdus. Puoli vuotta söin vahvoja särkylääkkeittä ja antibiootteja, ja pistin pari viikkoa mahanahkaan veritulpanestoruiskeitakin. Välillä jouduin palaamaan sairaalaan tulehduksen takia saamaan vahvempia antibiootteja suoraan suoneen. Ei tullut sitten imetettyä lastakaan kaikkien lääkkeiden takia, mutta luojan kiitos olemme hengissä sekä lapsi että minä. #6

Vierailija
5/7 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdisti se, ettei mies halunnut seksiä riittävästi.

Vierailija
6/7 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö muita?

Vierailija
7/7 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahidstunut olen ollut, ehkä juuri hormoneista...
Pelotti ajaa autolla, ksoka ahdisti ajatus että joku törmäisi meihin.
Itketti kun tuli mieleen mitä väkivataa jotkut vauvat joutuvat kokemaan.
Ahdisti ettei tule tarpeeksi maitoa, että teen lapselle pahaa tarkkoittmatta sitä, että se kuolis yhtäkkiä jne jne jne.....

En muista liittyikö ahdistuksen helpottaminen siihen että menkat alkoi.